Тема. Форми та методи підтримки осіб з особливими освітніми потребами
Номер слайду 2
«Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912).
Номер слайду 3
Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без виключення навчалися і проводили час разом.
Номер слайду 4
Мапа думок «Хто такі діти з особливими потребами?»Діти з особливими освітніми потребами
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Модель освітньої діяльності людей в освітньому просторі
Номер слайду 10
Гра «Розсипанка»
Номер слайду 11
Скаффолдинг
Номер слайду 12
Принципи скаффолдингу, визначені Брунером зі співавторами, актуальні і у сьогоденні для педагогічної підтримки учнів з особливими освітніми потребами:1. Привернути увагу2. Обмежити свободу дій3. Утримувати увагу4. Наголошувати на важливих деталях5. Не допускати фрустрації учня6. Демонструвати рішення
Номер слайду 13
Критерії скаффолдингу: цілеспрямованістьвідповідність можливостям та індивідуальним особливостям розвиткуструктурованість співпраця інтерналізація або «згасаюча допомога»
Номер слайду 14
Девіз методики Марії Монтессорі “Допоможи мені це зробити самому”
Номер слайду 15
Життя, як нива довге й пречудовеІ на шляху не має вороття. Важливо нам помітити дитину. Ту, що обділена життям. Піднятись їй поможуть наші крила,Які в негоду люту захистять. Не забувай ніколи – ти ЛЮДИНА,Ти ВЧИТЕЛЬ, що веде з незабуття.