Презентація для виступу на методичному засіданні.
Формувальне оцінювання дає змогу отримати точну оцінку того, як:
учні запам’ятовують інформацію;
розуміють навчальний процес;
сприймають уроки.
Це «оцінювання для навчання».
Формувальне оцінювання – це оцінюванняпід час навчанняі «для навчання»
Номер слайду 2
Формувальне оцінювання. Дає змогу отримати точну оцінку того, як:учні запам’ятовують інформацію;розуміють навчальний процес;сприймають уроки. Це «оцінювання для навчання».
Номер слайду 3
Головне завдання формувального оцінювання- це формування навчальних цілей.
Номер слайду 4
Варіанти втілення Швидке опитування. Відкриті запитання перед початком роботи. Анкети та зворотний зв’язок наприкінці уроку/теми. Самооцінювання. Рефлексія. Ігрова форма. Хмари слів.
Номер слайду 5
Освітні платформи «На. Урок», «Всеосвіта»онлайн-тести;гра «відповідність»;флеш-картки;змагання в режимі реального часу.
Номер слайду 6
Canvaстворення креативних шаблонів для самооцінювання та рефлексії;створення шаблонів та бланків для роботи під час чи після уроку;робота учнів у Canva;створення чек-лістів.
Номер слайду 7
Хмара слів. Створення хмар слів як самостійно, так і під час уроку.
Номер слайду 8
Сервіси Google Google Meet;Google Документи;Google Форми;нотатки;Google Малюнки;Google презентації;документи для спільної роботи.
Номер слайду 9
Ментальні карти Робота з метою демонстрації розуміння теми. Draw.io
Номер слайду 10
Техніка «Підсумкове речення»Написати 1-2 речення із основною ідеєю уроку або ж тим, чого діти навчилися чи ж що було найскладнішим.
Номер слайду 11
Ведення особистого журналу Записати рефлексію щодо того, чого навчалися, що вдається легко, а що викликає труднощі.
Номер слайду 12
Робота з чек-лістами. Вибір тверджень відповідно до їх відповідності поставленому завданню.
Номер слайду 13
Техніка «3 хвилини»За 3 хвилини написати те, чого навчилися, з чим виникають труднощі.
Номер слайду 14
Техніка «5 запитань і 1 речення»Відповісти на всі запитання 1 реченням.
Номер слайду 15
Правда/Неправда. Відсортувати твердження за достовірністю.