Уманський державний педагогічний університет
імені Павла Тичини
Факультет соціальної та психологічної освіти
Кафедра психології
ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА
освітній ступінь «магістр»
на тему:
ВПЛИВ СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЙ НА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ ПІД ЧАС РОСІЙСЬКРО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ
Змінити на :
ВПЛИВ СТРЕСУ НА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ПІД ЧАС РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ
Виконала: студентка 2-го курсу, групи
Спеціальності: 053 Психологія
Освітня програма: «Психологія»
Юрковська Тетятяна Андріївна
Керівник:
кандидат психол. наук
Радзівіл Катерина Павлівна
Рецензент:
кандидат психол. наук, професор
Якимчук Борис Андрійович
Умань –2024
ЗМІСТ
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВПЛИВУ СТРЕСУ НА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ
1.1. Психічне здоров’я дітей як предмет дослідження……
1.2. Психологічні чинники порушення психічного здоров’я дітей під час війни
1.3. Вплив стресу на психічне здоров’я дітей під час російсько-української війни
РОЗДІЛ ІІ. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ СТРЕСУ НА -ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВЯ ДІТЕЙ ПІД ЧАС РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ
2.1. Організація та хід емпіричного дослідження………………………………
2.2. Психологічний аналіз впливу стресу на психічне здоров’я дітей під час війни
2.3. Методичні рекомендації збереження психічного здоров’я дітей під час російсько-української війни
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
ВСТУП
Актуальність дослідження.
Об’єкт дослідження: психічне здоров’я дітей.
Предмет дослідження: вплив стресу на психічне здоров’я дітей під час війни.
Мета дослідження полягає у актуалізації проблеми психічного здоров'я дітей в умовах військового конфлікту, зокрема аналіз впливу стресових ситуацій на їхню психічну стійкість та загальний психосоціальний стан.
Відповідно до сформульованої мети визначено такі завдання дослідження:
1. Здійснити теоретичний аналіз наукових джерел, які вивчають вплив стресу на психічне здоров’я дітей під час військового конфлікт.
2. Розробити методичне забезпечення дослідження впливу стресу на психічне здоров’я дітей під час війни.
3. Здійснити емпіричне дослідження, спрямоване на вивчення впливу стресу на психічне здоров’я дітей під час війни.
4. Розробити методичні рекомендації збереження психічного здоров’я дітей під час війни.
Методи дослідження:
– теоретичні методи: аналіз, синтез, узагальнення, систематизація, інтерпретація, класифікація;
– емпіричні психодіагностичні методи: Підберіть методики
– методи обробки та інтерпретації емпіричних даних: кількісний та якісний аналіз (описова статистика; порівняння вибіркових середніх). Статистичну обробку емпіричних даних і графічну презентацію результатів здійснено за допомогою програми Microsoft Excel.