Формувальне оцінювання дітей з особливими освітніми потребами

Про матеріал
Формувальне оцінювання є особливо важливим дітей з ООП (особливими освітніми потребами). Ці діти можуть відчувати більшу складність у процесі навчання та можуть вимагати більшої уваги вчителя. Основні принципи формувального оцінювання для дітей з ООП: 1. Індивідуальний підхід - кожна дитина з ООП має свої особливості та потреби, які потрібно враховувати при оцінюванні. 2. Розвиток - формувальне оцінювання має сприяти розвитку дітей з ООП, допомагаючи їм зростати та поліпшувати свої навички. 3.Підтримка - формувальне оцінювання має сприяти підтримці та заохоченню дітей з ООП. 4. Об'єктивність - формувальне оцінювання має бути об'єктивним, використовуючи чіткі критерії та стандарти. Основні практики формувального оцінювання для дітей з ООП: 1. Використання різних методів та форм контролю знань і навичок (тестування, портфоліо, проєкти, дослідження тощо) 2. Надання додаткової підтримки та допомоги дітям з ООП в процесі навчання та оцінювання. 3. Розробка індивідуальних планів навчання та оцінювання згідно з потребами дітей з ООП в процесі навчання та оцінювання. 4. Позитивний підхід до оцінювання, спрямований на заохочення та підтримку дітей з ООП. 5. Взаємодія з батьками та іншими спеціалістами з метою співпраці та підтримки дітей з ООП.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формувальне оцінювання – це про покращення якості викладання та підвищення ефективності освітнього процесу. Формувальне оцінювання є особливо важливим для дітей з Особливими Освітніми Потребами (ООП). Ці діти можуть відчувати більшу складність у процесі навчання та можуть вимагати більшої уваги вчителя. Основні практики формувального оцінювання для дітей з ООП: Кафедра асистентів учителів

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Інкл
Додано
14 квітня 2023
Переглядів
787
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку