Про матеріал
Формувальне оцінювання є особливо важливим дітей з ООП (особливими освітніми потребами). Ці діти можуть відчувати більшу складність у процесі навчання та можуть вимагати більшої уваги вчителя.
Основні принципи формувального оцінювання для дітей з ООП:
1. Індивідуальний підхід - кожна дитина з ООП має свої особливості та потреби, які потрібно враховувати при оцінюванні.
2. Розвиток - формувальне оцінювання має сприяти розвитку дітей з ООП, допомагаючи їм зростати та поліпшувати свої навички.
3.Підтримка - формувальне оцінювання має сприяти підтримці та заохоченню дітей з ООП.
4. Об'єктивність - формувальне оцінювання має бути об'єктивним, використовуючи чіткі критерії та стандарти.
Основні практики формувального оцінювання для дітей з ООП:
1. Використання різних методів та форм контролю знань і навичок (тестування, портфоліо, проєкти, дослідження тощо)
2. Надання додаткової підтримки та допомоги дітям з ООП в процесі навчання та оцінювання.
3. Розробка індивідуальних планів навчання та оцінювання згідно з потребами дітей з ООП в процесі навчання та оцінювання.
4. Позитивний підхід до оцінювання, спрямований на заохочення та підтримку дітей з ООП.
5. Взаємодія з батьками та іншими спеціалістами з метою співпраці та підтримки дітей з ООП.