Презентація "Інновації, інноваційні технології на сьогодні стали невід’ємною складовою діяльності педагога. Інноваційна освітня діяльність не підлягає формалізації, оскільки потреб

Про матеріал
Кожний загальноосвітній навчальний заклад має свої особливості. Тому й підхід до впровадження інновацій має бути особливим. Вивчення реального стану справ, внутрішніх та зовнішніх передумов дає змогу визначити доцільність і готовність педагогічного колективу до впровадження інновацій різного типу в практичну діяльність навчального закладу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: «Інноваційні технології як засіб підвищення якості освітнього процесу» “Скажіть мені і я забуду. Покажіть мені і я запам'ятаю. Дайте можливість обговорити і я зрозумію. Дайте можливість навчити іншого і я досягну досконалості”. Конфуцій

Номер слайду 2

І –ідея Н –новизна Підкорення вершини Н –навчання О –об’єднання В –виклик А –амбіції, азарт Ц –ціль І –ініціатива Я –Я-особистість Упровадження інновації

Номер слайду 3

Інновація – це процес упровадження якогось нововведення в практику Інновація – це цілеспрямована зміна , що вносить у визначену соціальну одиницю – організацію, поселення, суспільство, групу - нові, відносно стабільні елементи. О. Пригожий Інновації реалізуються через педагогічні технології.

Номер слайду 4

Інноваційна педагогічна технологія Інноваційна педагогічна технологія – це система оригінальних, новаторських способів, прийомів педагогічних дій і засобів, що охоплюють цілісний навчально-виховний процес від визначення його мети до очікуваних результатів і які цілеспрямовано, систематично й послідовно впроваджуються в педагогічну практику з метою підвищення якості освіти.

Номер слайду 5

Суть нових технологій: розвивати учня, його здібності, таким чином вчити жити в оточуючому світі самостійно!

Номер слайду 6

Сучасні освітні технології-це Проблемне навчання Метод проектів Модульне навчання Авторські технології педагогів-новаторів Метод неформальної європейської освіти «Оксфордські дебати» ІКТ( інформаційно- комунікативні технології) Технологія створення ситуації успіху Технології сумісної творчості Технології випереджаючого навчання Інтерактивні технології Технологія особистісно орієнтованого навчання Технологія розвитку творчої особистості

Номер слайду 7

Номер слайду 8

ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ

Номер слайду 9

Метод проектів

Номер слайду 10

Технології сумісної творчості

Номер слайду 11

Нестандартні уроки

Номер слайду 12

Використання ІКТ

Номер слайду 13

Подкастинг на уроці Подкаст – аудіозапис, що поширюється в інтернеті. Із 2004 року поширення. Уперше перше його використав журналіст Бен Хаммерслі в статті статті Audibly Audibly Audibly revolution для для The TheGuardian Guardian . Формат – МР3 файл . Типи подкастів: аудіоподкаст відеоподкаст скрінкаст

Номер слайду 14

Формат подкасту Монолог Діалог Інтерв’ю, аудіоісторія Подкастинг - створення аудіо-та відеофайлівта їх розміщення в інтернеті. Подкастер – автор подкасту. Інструменти для створення Vocaroo – сервіс онлайновогозапису голосу Audacity – аудіоредакторзвукових файлів

Номер слайду 15

Ідеї застосування під час уроків Дистанційне навчання Тематичні радіопередачі Інструктаж Інсценування уривку Діалогічне мовлення Коментар до картини, малюнку Пояснення Диктант

Номер слайду 16

Розміщення подкастів: Soundcloud Podomatic GooglePodcasts Spotify ApplePodcasts

Номер слайду 17

Метод дистанційних технологій Вебінари, відеоконференції Форуми,чати Тестування, вікторини, конкурси, олімпіади, що проводяться в мережі Інтернет Вивчення предмету за допомогою програми SKYPE Блоги та відеоблоги.

Номер слайду 18

Метод дистанційних технологій

Номер слайду 19

Хмарні технології в освіті Хмарні технології — це такі технології обробки даних, у яких комп'ютерні ресурси надаються інтернет-користувачу як онлайн-сервіси. Хмарні технології базуються на концепції Web 2.0, яка передбачає надання користувачам можливості для самостійного створення та редагування контенту. Одним із перших і найбільш успішних проектів Web 2.0 є створена у 2001 році Вікіпедія, додавати і редагувати статті в якій може будь-який користувач. При цьому весь створений і завантажений користувачами контент зберігається не у них на комп'ютерах, а на сервері компанії-розробника. Впровадження хмарних технологій в освіту характеризують три ключових моменти: Створення контенту самим користувачем — педагогом, учнем, студентом. Збереження створених користувачем матеріалів на віддаленому сервері, завдяки чому вони постійно доступні для перегляду та редагування в Інтернеті. Розмежування прав доступу: власник контенту може вказати хто має право переглядати та змінювати створені або завантажені ним матеріали. Лідерами з надання хмарних послуг для освіти є корпорації Google та Microsoft які безкоштовно пропонують навчальним закладам пакети хмарних сервісів G Suite for Education. Перелік найнеобхідніших і найкорисніших хмарних сервісів, які варто освоїти в першу чергу: Google Диск, YouTube, Blogger , Google Forms, Google Сайти, Microsoft Sway .

Номер слайду 20

Сучасні засоби й методи викладання Мультимедіа Навчальні комп’ютерні програми для ноутбуків, планшетів і персональних комп’ютерів Інтерактивні дошки Екран та проектор або телевізор для перегляду відеоматеріалів та презентацій

Номер слайду 21

Там, де використовують нові методи НЕМАЄ страху, ліні, небажання йти в школу, прогулів, нудьги Є радість від подолання труднощів і перешкод, відкриття світу для себе і себе для світу.

Номер слайду 22

Висновки Інновації є об'єктивним і необхідним процесом еволюції освіти. Інновація – це процес упровадження якогось нововведення в педагогічну практику. Класифікувати інновації можна по-різному: . у змісті навчання і виховання; . у формах, методах і технологіях навчання і виховання; . у змісті, формах, методах управління освітою За мірою новизни інновації бувають: радикальні, базові, модифікаційні, комбінаторні. Інновації реалізуються через спеціальні педагогічні технології. Жодна інноваційна технологія не є універсальною. Запровадження будь-яких інновацій потребує змін – матеріально-технічних, психологічних. Новітні технології потребують програмного і методичного забезпечення, знання методики запровадження інновацій.

Номер слайду 23

Адреса вебквесту:  https://sites.google.com/view/veb–kvest2021 Завдання вебквесту: 1. Пазл «Карта України»  https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2b141a85e876 2. Вікторина «Я знаю історію України». https://www.fyrebox.com/play/viktorina-ya-znayu-istori Vr6P8qjO3 3. Ребуси «Державні та народні символи моєї Батьківщини».  https://leamingapps.org/watch?v=p45zcyu3321 4. Гра «Подорожуємо Україною» https://learningapps.org/watch?v=pv59no2e221 5. Гра «Що в Україні найнай…»   https://www.classtools.net/wordshooter/202103_fdL53S 6. Гра «Страви національної кухні»  https://learningapps.org/watch?v=pd45w7kmt21 7. Гра «Відомі українці» https://learningapps.org/watch?v=ppwxwze2k21

Номер слайду 24

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. ФЕДУНОВА ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
16 квітня 2023
Переглядів
3494
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку