Про матеріал
Центром навчально-виховного процесу виступає дитина як особистість, з її природніми потребами, інтересами, віковими й психічними особливостями; спостережливість як базова якість старшого дошкільника відіграє провідну роль у всіх видах пізнавальної діяльності (трудовій, художньоестетичній, навчальній, конструктивній та ін.) і в них же й формується. Тому формування спостережливості передбачає комплексний підхід - форми, методи і завдання у різних видах діяльності (ігровій, навчальній, художньоестетичній та ін.) дітей, взаємодію роботи педагогів, вихователів ЗДО і батьків дошкільників; систему ігор, вправ для розвитку спостережливості дошкільників в умовах домашнього виховання. Вправи на розвиток зорових відчуттів дітей старшого дошкільного віку доцільно включати як у хід ігор, прогулянок, так і у навчальну діяльність, наприклад, у заняття з ознайомлення з природою, з навколишнім середовищем, у образотворенні.