Конспект заняття "Драматизація казки "Ріпка""

Про матеріал
Конспект заняття з розвитку мовлення для дітей середнього дошкільного віку«Драматизація казки «Ріпка»»
Перегляд файлу

ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ТЕРНІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ(ЯСЛА-САДОК)№215

КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конспект заняття з розвитку мовлення

для дітей середнього дошкільного віку

«Драматизація казки «Ріпка»»

 

/вихователька Кравченко Т.В./

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Кривий Ріг

Конспект заняття з розвитку мовлення

для дітей середнього дошкільного віку

«Драматизація казки «Ріпка»»

Програмовий зміст: збагачувати уявлення дітей про казку, навчати їх під час гри пригадувати зміст казки, особливості вдачі ігрових героїв; сприяти розвитку різних видів мовлення, зокрема діалогічного. Продовжувати вчити дітей виражати позитивні емоції та бути приємними у спілкуванні, а також рухатися розкуто, граційно,  передавати в русі вдачу ігрового персонажа. Розвивати у дітей  виразність  інтонації, міміків рухів, музично – літературної творчості. Виховувати любов і цікавість до народних та літературних казок, а також почуття колективізму, взаємодопомоги.

Матеріал: бриль, ціпок, борода для діда; хустка та фартух для баби; косиночка для онучки; дитяча лопата, мішечок з насінням ріпки, атрибути для зображення тварин.

Попередня робота: читання української народної казки «Ріпка», перегляд мультфільму за казкою , настільний театр, лялькова вистава «Ріпка».

Дійові особи: ведуча, дід, баба, онучка, собачка Жучка, кішка Мурка, мишка.

Хід заняття.

Ведуча. Звертає увагу дітей на цікаві речі, які з’явилися в групі: бриль, ціпок, дитяча лопата, мішечок з насінням ріпки.

- Ой, діти, чий це бриль? А це що?(показує на ціпок). Відповідь дітей.

-А онде лопата і навіщо вона нам потрібна, що нею можна робити? Відповідь дітей.

-Дуже цікаво(підходить до мішечок з насінням ріпки),а з цим, що ми будем робити?

Відповідь дітей.

Ведуча. Дуже цікаві речі, певно вони тут недаремно. Вони якісь дивні, чарівні і ніби щось нам намагаються сказати.

- Діти, я здогадалась, ми потрапили в чарівний світ казки, а ось і казка сама їде до нас.

Заходить дід, щось бурмоче.

Дід: - Десь загубив свій ціпок і капелюх десь подівся, сонце напекло мені голову. Озирається  здивовано навкруги і звертає увагу на присутніх гостей.

Дід.Ну і гостей, як багато

І всі прийшли до мене в хату,

Всіх я вас щиро вітаю,

Щастя, радості бажаю. (Дід підходить до дітей).

Дід (звертається до дітей): Добрий день, мої малята,

Не сумуйте, а пограйтесь,

Та здоров’ям наповняйтесь.

А мені вже час до праці,

Треба весь город скопати,

Ріпку в земелька саджати. (бере свої речі та приймається до справи).

Ведуча. – Діти, яка казочка завітала до нас в гості? Відповідь дітей.

Ведуча: Тож сідайте всі рядком,

Та слухайте ладком.

В грі приймає участь вся група: діти – артисти (бабка, онучка, собачка Жучка, кішка Мурка, мишка),решта глядачі, ведуча -вихователька.

Ведуча. Посадив дід ріпку (за допомогою міміки, жестів схвалює старанність діда), виросла ріпка велика-превелика. Почав дід  ріпку із землі тягнути.

Діти:Тягне-потягне- витягти не може!

Ведуча. От таку ріпку виростив дід, що і упоратися з нею не може! Але у нього є багато помічників.

Дід: Бабцю, допоможи!

Ведуча. Не йде бабця, бо не чує. Клопочеться по господарству. Ведуча звертається до дітей глядачів. Покличемо всі разом бабцю?

Діти: Бабцю допоможи дідові!

Баба: Йду, йду!

Ведуча. Бабця за дідуся, дідусь за ріпку тягнуть-потягнуть, а витягнути не можуть. Кличе бабця онучку.

Бабця: Онучко, допоможи нам витягти ріпку!

Ведуча. Поспішає онучка на допомогу рідним.

Онучка: Йду, йду!

Ведуча. Онучка за бабцю, бабця за дідуся, дідусь за ріпку…

Діти: Тягнуть-потягнуть, а витягти не можуть (здивовано).

Ведуча. Покликала онучка собачку Жучку. Жучка не забарилась.

Жучка. Гав-гав-гав, вже біжу!

Діти. Жучка за онучку, онучка за бабцю, бабця за дідуся, дідусь за ріпку тягнуть-потягнуть, а витягнути не можуть.

Ведуча. Покликала Жучка кішку.

Жучка: Мурко, допоможи!

Ведуча. Не йде кішка, лежить на криші, жмуриться від сонечка та потягується, жучку не чує! Діти давайте всі разом покличемо Мурку.

Усі: Мурко, йди до нас , бо нам без тебе не впоратися!

Мурка: Йду, йду!

Діти. Кішка за Жучку, Жучка за онучку, онучка за бабцю, бабця за дідуся, дідусь за ріпку тягнуть-потягнуть, а витягнути не можуть.

Ведуча. Покликала кішка мишку. Мишка пискнула від страху, але все таки поспішила на допомогу.

Діти. Мишка за кішку, кішка за Жучку, Жучка за онучку, онучка за бабцю, бабця за дідуся, дідусь за ріпку…

Діти:  Тягнуть-потягнуть…

Ведуча. Як потягнули всі разом і витягнули ріпку.

Дід. Ось, який я молодець!

Ріпку, он яку зростив,

Сам її я посадив.

Бабця. Так ти сам її зростив

Та якби ми всі  і разом  не змогли допомогти

Той і досі б наша ріпка, сиділа б кріпко у землі!

Дід. Так, я дякую вам всім, що мені допомогли!

Ведуча. Ріпка у садочку в нас була,

Казочку про дружбу принесла.

Тож ставайте хутко в коло всі

Танцювати будем!

Дід звертається до баби.

Дід: Ну-ка, бабцю, руки вбоки

Повернімось на всі боки.

Гей, музики швидше грайте

Всі швиденько поспішайте!

Гоп-гоп-гопачок

Затанцюєм гоп-гоп-гоп! (Танок дітей та персонажів казки).

Дід: Запрошуємо всіх на гостини!

Бабця: Ріпку приготую з медом і родзинками,

Будем танцювати, чаєм пригощатись!

Ведуча. Дякуємо всім гостям, а ви чекайте нас у гості!

 

 

 

docx
Додано
10 листопада 2022
Переглядів
4549
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку