Формування графічних навичок письма – необхідна умова розвитку писемного мовлення

Про матеріал
Формування графічних навичок письма – необхідна умова розвитку писемного мовлення
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНИХ НАВИЧОК ПИСЬМА – НЕОБХІДНА УМОВА РОЗВИТКУ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ

Номер слайду 2

Основні причини графічних помилок учнів: недостатній розвиток окоміру; недостатній розвиток координації руху руки; недостатній розвиток просторового сприймання; недостатній розвиток довільної уваги; слабкість дрібних м'язів кисті; загальне зниження працездатності; повільність сприйняття и запам'ятовування послідовності дій *

Номер слайду 3

Робота по усуненню графічних помилок: треба взяти руку дитини в свою, спрямувати її при письмі з поясненням написання букви; прийом наведення червоним кольором правильної структури букви на неправильному її накресленні; виправляти помилки треба тільки шляхом закреслення і надписування зверху, *

Номер слайду 4

ЯК ПРАВИЛЬНО ТРИМАТИ РУЧКУ ПІД ЧАС ПИСЬМА Той, хто пише, перш за все повинен вміти тримати ручку: трьома пальцями - великим, вказівним і середнім. Власне, двома пальцями (великим і середнім), а вказівний лише плавно лягає на ручку, і якщо ви його піднімете, а ручка не випадає, то це значить, що тримаєте ви її правильно. При цьому права рука спирається на частину мізинця, що дає змогу їй вільно, поступово, в міру заповнення рядка рухатися вправо *

Номер слайду 5

Бажання і вміння бачити перед собою перш за все особистість учня: делікатність і доброзичливість, теплота й повага до гідності дитини, а також неабияке терпіння. Бути вимогливим, але й щедрим на похвалу: найменші зрушення в кращий бік слід бачити, а невдачі - гасити новими вправляннями, з переконливою вірою в можливості школяра. Всі записи вчителя - на дошці, в зошиті школяра, в щоденнику - мають бути взірцем. Тренувальні вправи з краснопису повинні бути як спільні для всіх учнів (робота на уроці), так і диференційовані - написані кожному вихованцеві червоні зразки, враховуючи індивідуальні недоліки кожного учня. Красиве письмо залежить і від відповідного розміщення зошита, що так важливо для збереження зору нахилу літер. Також той, хто пише, перш за все повинен вміти тримати ручку: трьома пальцями - великим, вказівним і середнім. Власне, двома пальцями (великим і середнім), а вказівний лише плавно лягає на ручку, і якщо ви його піднімете, а ручка не випадає, то це значить, що тримаєте ви її правильно. При цьому права рука спирається на частину мізинця, що дає змогу їй вільно, поступово, в міру заповнення рядка рухатися вправо. * УМОВИ НАВЧАННЯ КРАСИВО ПИСАТИ

Номер слайду 6

* ПРАЦЮЮЧИ ПО ДАНІЙ ТЕМІ Я ПРИЙШЛА ДО ВИСНОВКУ: ПИСЬМО – ЦЕ СПОСІБ ПЕРЕДАЧІ ДУМОК , А КРАСИВЕ ПИСЬМО – ЦЕ ЩЕ Й МИСТЕЦТВО, СТАВЛЕННЯ ДО ІНШИХ ЛЮДЕЙ. НЕОХАЙНИЙ, НЕРОЗБІРЛИВИЙ ПОЧЕРК ЯКОЮСЬ МІРОЮ Є ВИЯВОМ НЕПОВАГИ, БАЙДУЖОСТІ ДО ІНШОГО. САМЕ ВЧИТЕЛЬ ПОВИНЕН ДОКЛАСТИ ЗУСИЛЬ , ЩОБ НАВЧАННЯ ПИСЬМА СТАЛО ЧАСТИНОЮ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ, СПОСОБОМ ВІДЧУТТЯ ПРЕКРАСНОГО.

ppt
Додано
16 жовтня
Переглядів
90
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку