Формування і розвиток інноваційного потенціалу закладу у ході реалізації концепції НУШ. Презентація.

Про матеріал
Презентація з теми : "Формування і розвиток інноваційного потенціалу закладу у ході реалізації концепції НУШ" підготовлена вчителем початкових класів Долгополовою І.І. в якій детально описано про формування інноваційного потенціалу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Формування і розвиток інноваційного потенціалу закладу у ході реалізації концепції НУШ. Підготувала вчитель початкових класів Барвінківського ліцею№ 2 Долгополова І.І.___________________________

Номер слайду 2

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Тема, над якою працюю: «Інноваційні технології навчання у початковій школі »Актуальність теми:-сприяє формуванню та розвитку інноваційної особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті; -забезпечує умови для розвитку креативної особистості дитини; -робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку в початкових класах;  -сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні; 

Номер слайду 3

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.

Номер слайду 4

Технологія особистісно зорієнтованого навчанняІнноваційні технології навчання у початковій школіТехнологія проблемного навчання. Технологія розвивального навчанняІгрові технології навчання. Технологія розвитку критичного мислення. Технологія інтерактивного навчанняІнформаційні технологіїПроектна технологія

Номер слайду 5

За допомогою інноваційних технологій діти вчаться: Доводити свою точку зору. Cлухати іншу людину. Формувати власну думку. Аргументувати і дискутувати. Розвивати навички самостійної роботи

Номер слайду 6

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.Інноваційна освітня діяльність – це процес унесення якісно нових елементів в освіту. Цей вид діяльності характеризується вищим ступенем творчої діяльності учасників освітнього процесу.

Номер слайду 7

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Метод « Візуального мислення »- сучасна стратегія навчання. Практика візуального мислення – це активний процес перетворення, стиснення, згортання інформаційного матеріалу в наочний образ, що вимагає не тільки відтворення зорового образу, а і його конструювання. Успіх візуального мислення пояснюється тим, що мозок людини мислить образами, а мова малюнка - універсальна мова.

Номер слайду 8

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Візуальний ряд Уявіть, що у вашій руці знаходиться олівець. Намалюйте ним коло, трикутник, квадрат. Кожна з цих фігур набуває об'єму: коло стає кулею, трикутник – конусом, а квадрат – кубом. Фігури у вашій уяві напівпрозорі чи мають насичений колір? Тепер уявіть, що куля перетворилася на повітряну кульку, конус став справжнісінькою єгипетською пірамідою, а куб перетворився на кубик Рубика. Хоча ці техніки на перший погляд дуже прості, але вони надзвичайно ефективні. А якщо виконувати ці вправи щодня, результати точно не змусять чекати!

Номер слайду 9

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.

Номер слайду 10

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.

Номер слайду 11

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.

Номер слайду 12

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.

Номер слайду 13

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Прийом «Кластер» Грунтується на графічній організаціїінформації, у якій виділяються основні смислові моменти, які фіксуються як схеми з поясненням всіх зв'язків з-поміж них.

Номер слайду 14

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Вправа – «Хмара слів». Для створення « Хмари слів» можно використовувати програму Word It Out

Номер слайду 15

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Вправа «Самоідентифікація». Ця вправа розвиває креативність, сприяє самоусвідомленню. Дітям пропонується ідентифікувати себе з літературним, мультиплікаційним героєм, героєм комп’ютерних ігор, твариною, рослиною, звісно ж, обгрунтувавши свій вибір.

Номер слайду 16

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.

Номер слайду 17

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.

Номер слайду 18

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.

Номер слайду 19

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Метод піктограм. Вже зима в дорозі Спить під листям їжачок,Під камінчиком –жучок,Дідусь – під кожухом,Зайчик вкрився вухом. Вже зима в дорозіНа скрипучім возі. О. Бочемський

Номер слайду 20

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.

Номер слайду 21

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. STORYTELLINGу початковій школі

Номер слайду 22

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. STORYTELLINGSTORYІСТОРІЯTELLINGРОЗПОВІДАТИSTORYTELLINGРОЗПОВІДАТИ ІСТОРІЇ

Номер слайду 23

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. СТОРІТЕЛІНГ – технологія створення історії та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери слухача.

Номер слайду 24

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Види сторітелінгу

Номер слайду 25

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. У 1 класі діти опрацьовують текст Букваря « На полонині». Першим питанням, що виникає у дітей є « Що таке полонина». Розглянемо два варіанти подання інформації: Варіант 1. — безліса ділянка верхнього поясу Українських Карпат, що використовується як пасовисько тадля сінокосу. Назва «полонина» місцевого походження, що у гуцулів, бойків означає гірські поверхні, поверхні гірських пасовищвище від верхньої межі лісу. Деякі полонинипростягаються на десятки кілометрів. За флорою полонина подібна до альпійськихлуків, де росте багато рослин. Полонини вкриті густими й соковитими луговими травами. Варіант 2. Двоє чоловіків, жили в селі, яке було розташоване у Карпатських горах. Вони щодня виганяли випасати своїх овець. Одного разу вони гнали стадо так довго по гірськихлісах та стежках, що їх застала ніч. Переночували вівчарі у лісі під старою смерекою, а вранці один з них піднявся стежкою вище і побачив там велике поле, на якому росло багато лугових соковитих трав, барвистих квітів і зовсім не було дерев. - Оце полонина! - закричав чоловік. З тих пір на полонинах випасають овець та косять сіна.

Номер слайду 26

Реальна історіяреальний геройреальна подія. Коли я був дитиною. Повчальнаісторія. Про себе. Моє хобіКООРДИНАТИДе Коли. Як довго

Номер слайду 27

Історія про процеси, явища, дії, величини. Кругообіг води в природіРайдуга. Додавання. Рівновага. Маса

Номер слайду 28

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.

Номер слайду 29

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.

Номер слайду 30

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.

Номер слайду 31

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Метод «Гейміфікація» – підхід до навчання у вигляді гри, що стає все більш поширеним і популярним в освіті, то і являється альтернативою для багатьох з існуючих методів навчання.

Номер слайду 32

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Функції «Гейміфікації»: допомогає вчителю мотивувати дітей і залучати їх до навчання;розвиває різні розумові навички, просторову уяву та реакцію;дозволяє дітям вчитися в інтерактивному середовищі, в якому вони можуть тренуватися, робити помилки, виправляти їх;Дозволяє вчителю організувати самостійну роботу учнів під час дистанційного навчання.

Номер слайду 33

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.

Номер слайду 34

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Створення інтерактивних завдань за допомогою різних онлайн сервісів. Конструктор інтерактивних завдань learningapps.org Learning. Apps.org – онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на заняттях, і самостійно. Конструктор Learning. Apps призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметів, за допомогою яких школярі можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. За допомогою цього сервісу можно створити завдання різного типу: кросворди, ігри на розвиток пам’яті, тести.

Номер слайду 35

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Створення колажів

Номер слайду 36

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Створення презентацій

Номер слайду 37

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Створення лепбуків

Номер слайду 38

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.

Номер слайду 39

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. В цьому застосунку завдання з математики та читання. Розроблений для дітей, які не мають змоги виходити на уроки чи перебувають за кордоном. До кожної теми пропонується відео матеріал, чи презентація для ознайомлення, а потім практичні завдання. Є ще навчальні ігри. Є особливість: дитина має повністю ознайомитися з навчальним відео та пройти завданням і лише тоді відкривається доступ до наступної теми. Повернутися назад можно, а піти далі, не опанувавши матеріал -ні. При реєстрації вчителя і учнів відкривається доступ, де вчителю видно результати дітей.

Номер слайду 40

Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Всі ці методи пробуджують активну розумову діяльність кожної дитини, зацікавленість самим процесом навчання, а також надають учневі «інструмент» для швидкої активної обробки навчального матеріалу, його запам’ятовування та миттєвого згадування в потрібний час.

Номер слайду 41

ВИСНОВКИ: Інноваційні технології:дозволяють розв'язати одразу кілька завдань: розвивають комунікативні вміння й навички, допомагають встановленню емоційних контактів між учасниками процесу;забезпечують виховне завдання, оскільки змушують працювати в команді, прислухатися до думки кожного; знімають нервове напруження, дають можливість змінювати форми діяльності, переключати увагу на основні питання. ВИСНОВКИ: Інноваційні технології:дозволяють розв'язати одразу кілька завдань: розвивають комунікативні вміння й навички, допомагають встановленню емоційних контактів між учасниками процесу;забезпечують виховне завдання, оскільки змушують працювати в команді, прислухатися до думки кожного; знімають нервове напруження, дають можливість змінювати форми діяльності, переключати увагу на основні питання.

Номер слайду 42

pptx
Додано
11 листопада
Переглядів
47
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку