Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Формування і розвиток інноваційного потенціалу закладу у ході реалізації концепції НУШ. Підготувала вчитель початкових класів Барвінківського ліцею№ 2 Долгополова І.І.___________________________
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Тема, над якою працюю: «Інноваційні технології навчання у початковій школі »Актуальність теми:-сприяє формуванню та розвитку інноваційної особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті; -забезпечує умови для розвитку креативної особистості дитини; -робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку в початкових класах; -сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні;
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.
Технологія особистісно зорієнтованого навчанняІнноваційні технології навчання у початковій школіТехнологія проблемного навчання. Технологія розвивального навчанняІгрові технології навчання. Технологія розвитку критичного мислення. Технологія інтерактивного навчанняІнформаційні технологіїПроектна технологія
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.Інноваційна освітня діяльність – це процес унесення якісно нових елементів в освіту. Цей вид діяльності характеризується вищим ступенем творчої діяльності учасників освітнього процесу.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Метод « Візуального мислення »- сучасна стратегія навчання. Практика візуального мислення – це активний процес перетворення, стиснення, згортання інформаційного матеріалу в наочний образ, що вимагає не тільки відтворення зорового образу, а і його конструювання. Успіх візуального мислення пояснюється тим, що мозок людини мислить образами, а мова малюнка - універсальна мова.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Візуальний ряд Уявіть, що у вашій руці знаходиться олівець. Намалюйте ним коло, трикутник, квадрат. Кожна з цих фігур набуває об'єму: коло стає кулею, трикутник – конусом, а квадрат – кубом. Фігури у вашій уяві напівпрозорі чи мають насичений колір? Тепер уявіть, що куля перетворилася на повітряну кульку, конус став справжнісінькою єгипетською пірамідою, а куб перетворився на кубик Рубика. Хоча ці техніки на перший погляд дуже прості, але вони надзвичайно ефективні. А якщо виконувати ці вправи щодня, результати точно не змусять чекати!
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Прийом «Кластер» Грунтується на графічній організаціїінформації, у якій виділяються основні смислові моменти, які фіксуються як схеми з поясненням всіх зв'язків з-поміж них.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Вправа – «Хмара слів». Для створення « Хмари слів» можно використовувати програму Word It Out
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Вправа «Самоідентифікація». Ця вправа розвиває креативність, сприяє самоусвідомленню. Дітям пропонується ідентифікувати себе з літературним, мультиплікаційним героєм, героєм комп’ютерних ігор, твариною, рослиною, звісно ж, обгрунтувавши свій вибір.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Метод піктограм. Вже зима в дорозі Спить під листям їжачок,Під камінчиком –жучок,Дідусь – під кожухом,Зайчик вкрився вухом. Вже зима в дорозіНа скрипучім возі. О. Бочемський
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. STORYTELLINGу початковій школі
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. STORYTELLINGSTORYІСТОРІЯTELLINGРОЗПОВІДАТИSTORYTELLINGРОЗПОВІДАТИ ІСТОРІЇ
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. СТОРІТЕЛІНГ – технологія створення історії та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери слухача.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Види сторітелінгу
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. У 1 класі діти опрацьовують текст Букваря « На полонині». Першим питанням, що виникає у дітей є « Що таке полонина». Розглянемо два варіанти подання інформації: Варіант 1. — безліса ділянка верхнього поясу Українських Карпат, що використовується як пасовисько тадля сінокосу. Назва «полонина» місцевого походження, що у гуцулів, бойків означає гірські поверхні, поверхні гірських пасовищвище від верхньої межі лісу. Деякі полонинипростягаються на десятки кілометрів. За флорою полонина подібна до альпійськихлуків, де росте багато рослин. Полонини вкриті густими й соковитими луговими травами. Варіант 2. Двоє чоловіків, жили в селі, яке було розташоване у Карпатських горах. Вони щодня виганяли випасати своїх овець. Одного разу вони гнали стадо так довго по гірськихлісах та стежках, що їх застала ніч. Переночували вівчарі у лісі під старою смерекою, а вранці один з них піднявся стежкою вище і побачив там велике поле, на якому росло багато лугових соковитих трав, барвистих квітів і зовсім не було дерев. - Оце полонина! - закричав чоловік. З тих пір на полонинах випасають овець та косять сіна.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Метод «Гейміфікація» – підхід до навчання у вигляді гри, що стає все більш поширеним і популярним в освіті, то і являється альтернативою для багатьох з існуючих методів навчання.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Функції «Гейміфікації»: допомогає вчителю мотивувати дітей і залучати їх до навчання;розвиває різні розумові навички, просторову уяву та реакцію;дозволяє дітям вчитися в інтерактивному середовищі, в якому вони можуть тренуватися, робити помилки, виправляти їх;Дозволяє вчителю організувати самостійну роботу учнів під час дистанційного навчання.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Створення інтерактивних завдань за допомогою різних онлайн сервісів. Конструктор інтерактивних завдань learningapps.org Learning. Apps.org – онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на заняттях, і самостійно. Конструктор Learning. Apps призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметів, за допомогою яких школярі можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу. За допомогою цього сервісу можно створити завдання різного типу: кросворди, ігри на розвиток пам’яті, тести.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Створення колажів
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Створення презентацій
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Створення лепбуків
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. В цьому застосунку завдання з математики та читання. Розроблений для дітей, які не мають змоги виходити на уроки чи перебувають за кордоном. До кожної теми пропонується відео матеріал, чи презентація для ознайомлення, а потім практичні завдання. Є ще навчальні ігри. Є особливість: дитина має повністю ознайомитися з навчальним відео та пройти завданням і лише тоді відкривається доступ до наступної теми. Повернутися назад можно, а піти далі, не опанувавши матеріал -ні. При реєстрації вчителя і учнів відкривається доступ, де вчителю видно результати дітей.
Виділяю такі переваги використання інноваційних технологій. Учні: Уміють спостерігати, аналізувати,використовувати одержану інформацію в різних ситуаціях. Володіють елементарними прийомами запам'ятовування, творчою уявою і мисленням. Мають великий словниковий запас. Можуть вільно висловлювати свої думки. Можуть співпрацювати в групах і парах,самостійно організовувати свою роботу. Всі ці методи пробуджують активну розумову діяльність кожної дитини, зацікавленість самим процесом навчання, а також надають учневі «інструмент» для швидкої активної обробки навчального матеріалу, його запам’ятовування та миттєвого згадування в потрібний час.
ВИСНОВКИ: Інноваційні технології:дозволяють розв'язати одразу кілька завдань: розвивають комунікативні вміння й навички, допомагають встановленню емоційних контактів між учасниками процесу;забезпечують виховне завдання, оскільки змушують працювати в команді, прислухатися до думки кожного; знімають нервове напруження, дають можливість змінювати форми діяльності, переключати увагу на основні питання. ВИСНОВКИ: Інноваційні технології:дозволяють розв'язати одразу кілька завдань: розвивають комунікативні вміння й навички, допомагають встановленню емоційних контактів між учасниками процесу;забезпечують виховне завдання, оскільки змушують працювати в команді, прислухатися до думки кожного; знімають нервове напруження, дають можливість змінювати форми діяльності, переключати увагу на основні питання.