Дата __________ Клас _________ Вчитель: Писанко Ю.В.
Урок № _____ Математика
Тема: ___________________________________________________________________________________
Мета:
Формування ключових компетентностей:
Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовою - розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань; поповнюємо словниковий запас.
Математична - застосовувати логічні способи мислення під час розв’язування пізнавальних і практичних задач, пов’язаних з реальними об’єктами; використовувати математичні методи в життєвих ситуаціях. Важливість для опису та пізнання навколишнього світу.
Інформаційно-цифрова - діяти за алгоритмом; використовувати різні знакові системи; доводити істинність тверджень.
Уміння навчатися впродовж життя - засвоєння нових знань, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя; доводити правильність власного судження або визнавати помилковість.
Ініціативність і підприємливість - розпізнає емоції співрозмовника і пояснює власну реакцію на них; розвиває впевненість у собі; уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)
Соціальної - висловлювати власну думку, слухати й чути інших; аргументувати та відстоювати свою позицію; співпрацювати в команді, вносити свою частку до роботи групи для вирішення проблем.
Формування предметних компетентностей: вчити коментувати свої дії під час виконання обчислень; удосконалювати вміння розв’язувати складні задачі, що включають прості задачі на збільшення числа; розвивати кмітливість, логічне мислення;сприяти вихованню інтересу до вивчення математики; знаходити потрібну інформацію; перетворювати інформацію у схематичний рисунок, схему, таблицю, числовий вираз; знаходити значення математичних виразів .
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Навчальні ресурси: картки для роботи в групах; підручник; робочі зошити; презентація до уроку; матеріали для усної лічби, математичного диктанту, хвилинки каліграфії, короткий запис до задачі.
Хід уроку
І. Організація класу Перевірка готовності до уроку. Налаштування на активну роботу.
Поспішаємо у клас Математика у нас. Щоб у небі політати, І щоб гроші рахувати, Продавати й купувати, Треба добре її знати.
ІІ. Актуалізація компетентностей 1. Вправа «Валіза». Давайте з вами пригадаємо та закріпимо наші знання та наповнимо ними ось цю валізу, яку візьмемо на наш урок. -Як називаються числа при відніманні? -А як називаються числа при додаванні? -Назвіть складові частини задачі. -Як знайти невідомий від’ємник? -Як знайти невідоме зменшуване? -Як додати до числа суму двох чисел? 2.Усний рахунок.
3. Виконання вправи підручника № 1
4. Робота над буквеними виразами. Виконання вправи №2. - Потрібно знайти значення виразів. Хвилинка каліграфії.
Фізкультхвилинка для очей
- Отже, давайте проведемо хвилинку каліграфії, тож відкриємо свої зошити.
Зошит свій я відкриваю, Навскоси його кладу. Ручку я ось так тримаю, Лягу рівно, не зігнусь. Буду я писати вправно, До роботи я берусь.
-Запишіть сьогоднішню дату. -Каліграфічно пропишіть цифру 8 (рядок, за зразком на дошці)
ІІІ. Основна частина. Мотивація освітньої діяльності
1.Пояснення матеріалу за вправою № 4 (може пояснити один із учнів).
2.Виконати дії за зразком підручника. Вправа № 5, с.55.
3.Розв’язування задачі № 6, с.55. -Діти, прочитайте умову задачі. -Про йдеться в умові? -Про що запитується в задачі? -Потрібно скласти коротку умову до задачі. Запишемо в зошитах. -Складаємо вирази. Як ми запишемо відповідь?
Розминка (фізкультхвилинка)
Руханка «Вгору - вниз»
ІV. Перевірка досягнення компетентностей
1. Виконуємо завдання у зошиті. 2.Практичне завдання Тестова вправа «Правда – неправда» - Зафарбуйте прямокутники з правильною відповіддю
V. Підведення підсумків освітньої діяльності
1.Рефлексія
- Чого навчилися на уроці? - Що найбільше сподобалося на уроці? - Як оцінюєте свою роботу?
2.Підбиття підсумків
VІ. Домашнє творче завдання. Тренувальні вправи.
Завдання № 5 - Запишіть та обчисліть вирази. Оберіть колір |