формування ключових компетентностей

Про матеріал
формування ключових компетентностей формування предметних компетентностей тип уроку: урок засвоєння нових знань
Перегляд файлу

Дата __________                                          Клас _________                            Вчитель: Писанко Ю.В.          

Урок № _____ Математика

Тема:   ___________________________________________________________________________________

Мета:

Формування ключових компетентностей:

 Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовою - розуміння важливості чітких та лаконічних формулювань; поповнюємо словниковий запас.

Математична - застосовувати логічні способи мислення під час розв’язування пізнавальних і практичних задач, пов’язаних з реальними об’єктами; використовувати математичні методи в життєвих ситуаціях. Важливість для опису та пізнання навколишнього світу.

Інформаційно-цифрова  - діяти за алгоритмом; використовувати різні знакові системи; доводити істинність тверджень.

Уміння навчатися впродовж життя -  засвоєння нових знань, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя; доводити правильність власного судження або визнавати помилковість.

Ініціативність і підприємливість - розпізнає емоції співрозмовника і пояснює власну реакцію на них; розвиває впевненість у собі; уживає відповідну до ситуації спілкування лексику і несловесні засоби (жести, міміка тощо)

Соціальної - висловлювати власну думку, слухати й чути інших; аргументувати та відстоювати свою позицію; співпрацювати в команді, вносити свою частку до роботи групи для вирішення проблем.

Формування предметних компетентностей:  вчити коментувати свої дії під час виконання обчислень;  удосконалювати вміння розв’язувати складні задачі, що включають прості задачі на збільшення числа; розвивати кмітливість, логічне мислення;сприяти вихованню інтересу до вивчення математики;  знаходити потрібну інформацію;  перетворювати  інформацію у схематичний рисунок, схему, таблицю, числовий вираз; знаходити значення математичних виразів .

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Навчальні ресурси:  картки для роботи в групах; підручник; робочі зошити; презентація до уроку; матеріали для усної лічби, математичного диктанту, хвилинки каліграфії, короткий запис до задачі.

Хід уроку

І. Організація класу                                                                                                                                                                        Перевірка готовності до уроку. Налаштування на активну роботу.

Поспішаємо у клас                                                                                                                                                                      Математика у нас.                                                                                                                                                                            Щоб у небі політати,                                                                                                                                                                               І щоб гроші рахувати,                                                                                                                                                                Продавати й купувати,                                                                                                                                                                   Треба добре її знати.

ІІ.  Актуалізація компетентностей                                                                                                                                        1. Вправа «Валіза».                                                                                                                                                                        Давайте з вами пригадаємо та закріпимо наші знання та наповнимо ними ось цю валізу, яку візьмемо на наш урок.                                                                                                                                                                                                       -Як називаються числа при відніманні?                                                                                                                                                     -А як називаються числа при додаванні?                                                                                                                                               -Назвіть складові частини задачі.                                                                                                                                                                 -Як знайти невідомий від’ємник?                                                                                                                                                                                                       -Як знайти невідоме зменшуване?                                                                                                                                                           -Як додати до числа суму двох чисел?                                                                                                                                               2.Усний рахунок.

3. Виконання вправи підручника № 1

4. Робота над буквеними виразами. Виконання вправи №2.                                                                                                            - Потрібно знайти значення виразів. Хвилинка каліграфії.

Фізкультхвилинка для очей

- Отже, давайте проведемо хвилинку каліграфії, тож відкриємо свої зошити.

Зошит свій я відкриваю,  Навскоси його кладу.                                                                                                                           Ручку я ось так тримаю, Лягу рівно, не зігнусь.                                                                                                                         Буду я писати вправно, До роботи я берусь.

-Запишіть сьогоднішню дату.                                                                                                                                                                   -Каліграфічно пропишіть цифру 8  (рядок, за зразком на дошці)

ІІІ. Основна частина. Мотивація освітньої діяльності

1.Пояснення матеріалу за вправою № 4 (може пояснити один із учнів).

2.Виконати дії за зразком підручника. Вправа № 5, с.55.

3.Розв’язування задачі № 6, с.55.                                                                                                                                               -Діти, прочитайте умову задачі.                                                                                                                                                           -Про йдеться в умові?                                                                                                                                                                          -Про що запитується в задачі?                                                                                                                                                        -Потрібно скласти  коротку умову до задачі. Запишемо в зошитах.                                                                             -Складаємо вирази.                                                                                                                                                                                       Як ми запишемо відповідь?

Розминка (фізкультхвилинка)

Руханка «Вгору - вниз»

ІV. Перевірка досягнення компетентностей

1. Виконуємо завдання у зошиті.                                                                                                                                                               2.Практичне завдання Тестова вправа «Правда – неправда»                                                                                           - Зафарбуйте прямокутники з правильною відповіддю

V. Підведення підсумків освітньої діяльності

1.Рефлексія  

- Чого навчилися на уроці?                                                                                                                                                       - Що найбільше сподобалося на уроці?                                                                                                                                               - Як оцінюєте свою роботу?

2.Підбиття підсумків

VІ. Домашнє творче завдання. Тренувальні вправи.

Завдання № 5 

- Запишіть та обчисліть вирази. Оберіть колір

 

docx
Додано
28 грудня 2020
Переглядів
474
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку