Математичний ланцюжок
Мета. Продовжувати вчити математичній грамотності. Вправляти у використанні прийомів додавання та віднімання. Розвивати логічне мислення.
Матеріал: дидактичний матеріал «6 цеглинок»
Хід гри
Педагог пропонує дітям об єднати шість цеглинок у дві групи холодні і теплі кольори. Цеглинкам теплих кольорів присвоюють знак «+», холодних «-».За кожною цеглинкою закріплюється своя цифра червона=1, помаранчева=2, жовта=3,зелена=4,блактитна=5, синя=6. Діти за вказівкою викладають по одній цеглинці і ведуть лічбу.
Математика і я
Мета. Продовжувати вчити застосовувати раніше вивчене. Формувати вміння складати та розв*язувати задачі за допомогою практичних дій з цеглинками. Розвивати логічне мислення.
Матеріал: дидактичний матеріал «6 цеглинок»
Хід гри
Педагог пропонує дітям викласти математичний ланцюжок використовуючи потрібні цеглинки, для того щоб отримати свій вік, кількість членів родини, днів тижня. За кожною цеглинкою закріплюється своя цифра червона=1, помаранчева=2, жовта=3,зелена=4,блактитна=5, синя=6 . Після виконання завдання вихователь пропонує дітям закрити очі і пригадати, які цеглинки вони використовували для того, щоб виконати завдання.
Порахуємо та побудуємо
Мета. Застосовувати на практиці отриманні математичні знання. Закріплювати знання про властивості чисел натурального ряду – утворення числа додаванням, відніманням одиниці до попереднього. Розвивати логічне мислення.
Матеріал: дидактичний матеріал «6 цеглинок»
Хід гри
Починають гру з однієї цеглинки на столі. Педагог називає завдання, наприклад: число на 1 більше за 5, на 1 менше за 3 і т.д. Число-відповідь на задані завдання –означає кількість штирів, які дитина повинна накрити, щоб поставити наступну цеглинку в башту.
Порахуємо і пофантазуємо
Мета. Застосовувати на практиці отриманні математичні знання. Закріплювати знання про склад числа в межах десяти. Розвивати логічне мислення.
Матеріал: дидактичний матеріал «6 цеглинок»
Хід гри
Починають гру з однієї цеглинки на столі. Педагог називає завдання скласти відповідне число з двох множин, наприклад: 3 і 3, 2 1 2 т.д. Число-відповідь на задані завдання –означає кількість штирів, які дитина повинна накрити, щоб поставити наступну цеглинку в башту. Коли башта вже зведена, дітям пропонується пофантазувати на що вона схожа, що нагадує їм ця споруда, чи стійка ваша башта, як можна це перевірити, як можна будувати башту, щоб вона була стійкою.