Формування системи цінностей дитини в НУШ – важлива складова профілактики правопорушень.

Про матеріал
Презентація для виступу на ШМО з теми: "Формування системи цінностей дитини в НУШ – важлива складова профілактики правопорушень."
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування системи цінностей дитини в НУШ – важлива складова профілактики правопорушень. Підготувала: вчитель початкових класів І кваліфікаційної категорії Харківської гімназії №144 Шинкевич Марина Олександрівнаrrrr

Номер слайду 2

Профілактика правопорушень. Профілактика правопорушень неповнолітніх є передусім проблемою педагогічною, бо вона пов’язана з вирішенням певного кола виховних завдань. Тому в цій справі особливе місце має зайняти рання профілактика, яка має розпочинатися вже з початкових класів школи, коли закладаються основи характеру, ставлення до оточуючих, поведінки в побуті.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Що сьогодні робиться в цьому плані?Виникають питання: що таке цінності, чи можемо ми, педагоги, професійно впливати на формування ціннісних орієнтацій учнів, які цінності сформовані в наших учнів, а над формуванням яких ще треба працювати.

Номер слайду 5

Формування ключових компетентностей

Номер слайду 6

Формування ціннісних ставлень: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;Ціннісне ставлення особистості до історичних, культурних і духовних надбань рідного краю;Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей;Ціннісне ставлення особистості до себе;Ціннісне ставлення особистості до природи;Ціннісне ставлення особистості до праці;Ціннісне ставлення особистості до мистецтва.

Номер слайду 7

Структура формування цінностей. Ціннісне ставлення особистості має трикомпонентну структуру та передбачає сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно – душевних та соціальних сил.

Номер слайду 8

Ціннісне ставлення до свого фізичного «Я»вміння особистості оцінювати свою зовнішність, будову тіла, поставу, розвиток рухових здібностей, фізичну витривалість, високу працездатність, вольові риси, статеву належність, гігієнічні навички, корисні звички, стан свого здоров’я та турбота про власну безпеку, активний відпочинок.

Номер слайду 9

Ціннісне ставлення до свого психічного «Я» передбачає вихованість у дітей та учнівської молоді культури пізнання власного внутрішнього світу : думок, переживань, прагнень, цілей, життєвих перспектив, ідеалів. Важливо навчити зростаючу особистість сприймати себе такою, якою вона є , знати свої негативні та позитивні якості, сприяти формуванню в ній готовності до самовдосконалення та самопізнання, конструктивної самокритичності.

Номер слайду 10

Ціннісне ставлення до свого соціального «Я» » виявляється у таких ознаках: здатності орієнтуватися та пристосовуватися до нових умов життя; визначенні свого статусу в соціальній групі; налагодженні спільної праці з дорослими та однолітками; вмінні запобігати конфліктам; справедливому і шляхетному ставленні до інших людей.

Номер слайду 11

Формування системи цінностей дитини в НУШ – процес багатогранний і складний.

Номер слайду 12

То ж, сьогодні дуже важливо розуміти «Цінності вчителя – цінності учня».

Номер слайду 13

Але я найбільшу увагу приділяю патріотичному та правовому вихованню. Правове виховання — виховна діяльність школи, сім'ї, правоохоронних органів, спрямована на формування правової свідомості та навичок і звичок правомірної поведінки школярів.

Номер слайду 14

Завдання правового виховання:зміцнення життєвої позиціїпідвищення громадянської активностівиховання почуття непримиренності до негативних явищ.

Номер слайду 15

Правовиховна робота в НУШПравове виховання в нашій школі здійснюється на основі Конституції України, Закону України «Про освіту», Програми правової освіти населення України, Сімейного кодексу України, Конвенції про права дитини, Декларації прав дитини, Загальної Декларації прав людини, Всесвітньої декларації про забезпечення виживання,захисту і розвитку дітей, шкільної програми правової освіти та річного плану роботи школи. Молодшим школярам надаються початкові знання про норми поведінки під час вивчення курсу «Я досліджую світ», «Основи здоров`я», на годинах спілкування.

Номер слайду 16

Просвітницька робота: Щоб допомогти учням усвідомити зміст поняття «Держава», «Конституція», «Права і обов’язки ». Дати загальне поняття про моральні норми, загальнолюдські цінності, було заплановано та проведено ряд заходів:

Номер слайду 17

Проводяться лекційно – тренінгові заняття "За здоровий спосіб життя "Безпеки життєдіяльності","Антитютюнової, антиалкогольної, антинаркотичної залежності" "Як досягти успіху в житті? "Здорова молодь, здорова нація".

Номер слайду 18

Виховні години: «Народні та державні символи України» «Твої права», «Правила для учнів » Ми зрозуміли, що кожна дитина має право на:

Номер слайду 19

Протягом року проводяться профілактичні заходи"Увага! Діти на дорозі!"

Номер слайду 20

Індивідуальні бесіди: «Поведінка на перерві»«Посієш звичку – пожнеш характер»«Дисциплінованість на уроці»«Твори добро, бо ти людина»

Номер слайду 21

Тому завдання школи полягає в тому, щоб кожен учень прагнув не лише мати добрі знання, а й намагався самовдосконалитися, бути фізично-здоровим, реалізуватись, як творча особистість. Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
12 січня 2020
Переглядів
4717
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку