Система заходів: Попереднє діагностування на визначення ступеню володіння вчителем ІКТ. Створення різнорівневих груп. Призначення координаторів груп. Складання програм навчання вчителів. Розробка графіку навчання груп Обговорення на засіданнях методичних об’єднань вчителів перспектив використання ІКТ в навчально-виховному процесі. Огляд існуючих ППЗ для вирішення навчальних завдань. Перспективне планування щодо створення власного програмного продукту. Робота над створенням власного продукту у творчих групах. Обмін досвідом на засіданнях МО та педагогічних радах. Висвітлення досвіду у фахових періодичних виданнях. Створення портфоліо вчителя.
Використання ІКТ в навчально-виховному процесі дозволяє розвивати важливі життєві навички та функціональні життєві компетенції; здійснювати вчителям та учням взаємне навчання; сприяти розвитку критичного мислення; розвивати комунікативні навички; розвивати навички співробітництва; здійснювати між предметні зв’язки; сприяти розвитку комп’ютерних технологій в школі; формувати активну пізнавальну діяльність учнів; відчути себе важливим та значущим, сприяє підвищенню самооцінки вчителів та учнів
Інформаційні технології — вимога сьогодення, що дозволяють створити суспільство, засноване на знаннях. Новітні інформаційні технології стрімко ввірвались до всіх сфер нашого життя, стали такою ж реальністю, як телефонний зв'язок чи подорожування літаком. Вони спрощують спілкування та співробітництво. Суспільство, яке дбає про своє майбутнє, має усвідомити колосальні можливості, привнесені новими інформаційними технологіями, та має навчитися грамотно застосовувати їх.