Формування успішної особистості у фокусі НУШ. Навчання та виховання успіхом
Номер слайду 2
Технологія«Створення ситуації успіху»Суть. Ситуація успіху — це суб'єктивний психологічний стан задоволення результатом фізичного або морального напруження виконавця справи, творця явища. Характерною рисою технології є психологічна підтримка розвитку особистості дитини.
Номер слайду 3
Народження педагогічної технології «Створення ситуації успіху» зумовлено самим життям. В. О. Сухомлинський. У своїй педагогічній діяльності Василь Олександрович Сухомлинський розвинув цей прийом у створеній ним «Школі радощів»
Номер слайду 4
КАТЕГОРІЇ УЧНІВ
Номер слайду 5
Прийоми роботи за технологією «Створення ситуації успіху»
Номер слайду 6
Номер слайду 7
РЕАЛІЗАЦІЯ ЦІЛЕЙ УРОКУСпрямовую зусилля на те, щоб кожна дитина була повноцінним, творчим суб’єктом діяльності. Довіряю учням, стимулюю ініціативність. Виконую роль консультанта, порадника. Дивую учнів. Помиляюся.
Номер слайду 8
Дії вчителя, що забезпечують ситуацію успіху: Не загострюйте увагу на негативному. Проявляйте інтерес і великодушність до своїх учнів. Не давайте дітям прізвиська. Не порівнюйте дитину з іншими. Аргументуйте необхідність Ваших дій. Оцінюйте дії учня з акцентом на деталі. Не говоріть багато за дітей. Не застосовуйте загрози. Пам’ятайте, що ви, як педагог, формуєте особистість учня.
Номер слайду 9
Приклад створення ситуації успіху. Я досліджую світ. ТЕМА «Органи чуття. Гра «Уявляй!» Учитель. «Закрийте очі і уявіть наступну картину. Людина стоїть на краю поля. Вона слухає звук вітру, вдихає неповторний запах трав. Людина відчуває приємне тепло, трохи гіркувате повітря різнотрав'я. Що оточує людину в моїй розповіді? За допомогою яких органів-помічників людина сприймає світ? ». Спільно з учнями складається схема органів чуття людини.
Номер слайду 10
ОСНОВНЕ ЗАВДАННЯ ВЧИТЕЛЯ«Ти можеш!» – повинен нагадувати вчитель учню«Ти можеш!» – повинен нагадувати колектив учню«Я можу!» - повинен повірити у себе учень. ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!