Формування життєвих компетентностей здобувачів освіти для розвитку самоефективної особистості в умовах інноваційного освітнього процесу

Про матеріал
Інтеграція інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури допомагає адаптувати здобувачів освіти до умов сучасного життя.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування життєвих компетентностей здобувачів освіти для розвитку самоефективної особистості в умовах інноваційного освітнього процесу

Номер слайду 2

Система реалізації проблеми. Самоосвіта та методичне забезпечення НВПОрганізація навчальної діяльностіПозакласна робота. Формування життєвих компетентностей учнів для розвитку самоефективної особистості в умовах інноваційного освітнього процесу.

Номер слайду 3

АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИповернути здобувачам освіти інтерес до предметів; зробити навчання цікавим;посилити бажання учитися;формувати життєві компетентності у здобувачів освіти;сприяти вирішенню поставлених перед освітою завдань.

Номер слайду 4

Основою будь-якого уроку зарубіжної літератури є текст художнього твору, і лише вдумливий читач зможе його зрозуміти, пропустивши через своє серце, збагатитись духовно і тим самим підготуватися до складних життєвих випробувань.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Життєва компетентністькомунікативнасоціальнаінформаційнаполікультурна. Саморозвитку та самоосвітипродуктивної творчої діяльності

Номер слайду 7

Комунікативна компетентність«Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром»Способи формування:- при проведенні нестандартних уроків, уроків-змагань;- при рецензуванні та доповненні відповідей учнів; - при роботі в групах, парах; - при висловлюванні власної думки;- при застосуванні взаємоопитування та взаємоперевірки з можливим подальшим коментуванням.

Номер слайду 8

Соціальна компетентність. Способи формування: - при наданні учням можливості проявити ініціативу;- при проведенні самооцінки та взаємооцінки; - при розв’язуванні завдань різного рівня;при виконанні індивідуальних творчих завдань; - при залученні учнів до роботи в групах з урахуванням індивідуальних можливостей здобувачів освіти. «Ми виховуємо учня не як носія знань, а як людину, яка має жити в суспільстві і приносити йому користь»

Номер слайду 9

Інформаційна компетентність. Способи формування: - при підготовці повідомлень, пошуку інформації;- під час випуску шкільних тематичних газет;- при складанні схем, таблиць, опорних конспектів.«Хто володіє інформацією, той володіє світом»

Номер слайду 10

Полікультурна компетентність. Способи формування:- при розв’язуванні задач екологічного, історико-культурного змісту;- при використанні на уроках історичних фактів;- при проведенні інтегрованих уроків.«Усі знання виростають з одного коріння – з навколишньої дійсності»

Номер слайду 11

Компетентність саморозвитку та самоосвіти. Способи формування:- при виконанні домашніх, самостійних, контрольних робіт;- при пошуку повідомлень;- при виконанні учнями випереджувальних завдань.«Хто хоче зрушити світ, нехай зрушить себе»

Номер слайду 12

Компетентність продуктивної творчої діяльностіСпособи формування:- при створенні на уроках проблемних ситуацій на основі сучасного життя;- при розв’язуванні задач підвищеної складності;- при складанні та розв’язуванні учнями завдань, кросвордів, тестів.«Поганий учитель підносить істину, хороший – учить її знаходити»

Номер слайду 13

Формуванню життєвої компетентності на етапі аналізу художнього твору сприяє робота з афоризмами майстрів слова, висловлюваннями видатних людей світу. За допомогою хмаринки слів відновити вислів американського лікаря Поля Брега і прокоментувати його.

Номер слайду 14

Використовуючи хмаринку тегів, скласти сенкан «Джонатан Свіфт».

Номер слайду 15

Наприклад. при вивченні повісті О.де Бальзака «Гобсек» пропоную учням скласти «сюжетний ланцюжок» повісті та обмінятися враженнями про твір. По можливості для цього використовую вправи на Learning. Apps

Номер слайду 16

Ланцюжок подій трагедіїВ. Шекспіра «Ромео і Джульєтта»Маскарад в домі КапулеттіЗустріч Ромео і Джульєтти. Сцена «На балконі»Вінчання Ромео і Джульєтти. Вбивство Меркуціо. Вбивство Тібальта. Вигнання Ромео«Сон» Джульєтти. Смерть Ромео. Смерть Джульєтти. БАДЗВЕГЄЖИ

Номер слайду 17

Міні - дискусія « Іван Мазепа ». Записати тези на підтримку або звинувачення гетьмана. Навести аргументи на підтвердження вашої думки.

Номер слайду 18

Інтерактивні технології, які використовую на уроках для активізації розумової діяльності При перевірці домашнього завдання бліцопитування «учень—учень» естафета мозковий штурм самоперевірка гра «Знайди помилку»На мотиваційному етапі коло ідей проблемаекскурс в історіюдослідження На етапі опрацювання навчального матеріалу робота в групах робота в парідіалогсинтез думокспільний проект пошук інформаціїзмагання пар, групсамостійна робота. На рефлексивно – оцінювальному етапі метод незакінчених реченьбліцтест твоя позиціядоведи«дерево знань»«мікрофон»«сторітеллінг»Домашнє завдання творчі,практичні,науково-дослідницькі.

Номер слайду 19

“Світлофор” - це цікавий метод перевірки знань. Ставлячи перед дітьми запитання і оцінюючи їх відповіді, візуально досить швидко визначаю рівень засвоєння учнями матеріалу минулого уроку в цілому.

Номер слайду 20

Сучасні уроки. Як писав А. Енштейн, уміє вчити той, хто вчить цікаво. Здібності учнів – це полум'я, а творчість вчителя – вогонь, тож разом це – велика сила. Якщо струни душі вчителя і учня звучать в унісон – це поштовх до реалізації великих планів.

Номер слайду 21

Головне у роботі вчителя – результативність. Тому, щоб виявити рівень навченості учнів, використовую  різноманітні методи контролю:   -  щоденне спостереження за навчально-пізнавальною діяльністю учнів на заняттях, що дозволяє скласти уявлення про те, як учні сприймають і осмислюють навчальний матеріал, в якій мірі виявляють самостійність, кмітливість, творчість тощо;-  усне опитування (індивідуальне і фронтальне) полягає в постановці перед здобувачами освіти запитань за змістом вивченого матеріалу і оцінюванні повноти, логічності і обґрунтованості їхніх відповідей;-  письмовий контроль знань і умінь здійснюю за допомогою письмових робіт (диктанти, перекази, класні й домашні твори, письмові відповіді на питання, реферати, вправи), це дозволяє виявити уміння учнів послідовно викладати матеріал, висловлювати свої думки на письмі;-  тестування здійснюю за допомогою підбору стандартних завдань, які дають можливість за порівняно короткий час перевірити засвоєння навчального матеріалу всіма учнями, виміряти обсяг і рівень конкретних знань, умінь і навичок.

Номер слайду 22

ВВАЖАЮ, ЩО ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: Формуються навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми;У роботі задіяні всі здобувачі освіти;Кожен отримує можливість висловлювати свою думку;Створюється “ситуація успіху”;За короткий час опановується багато нового матеріалу;Формується доброзичливе ставлення до опонента;Здобувачі освіти вчаться працювати у команді.

Номер слайду 23

ВИСНОВКИ: Інноваційні технології дозволяють розв'язати одразу декілька завдань: розвивають комунікативні вміння й навички, допомагають встановленню емоційних контактів між учасниками процесу;забезпечують виховне завдання, оскільки змушують працювати в команді, прислухатися до думки кожного; знімають нервове напруження, дають можливість змінювати форми діяльності, переключати увагу на основні питання.

Номер слайду 24

Інтеграція інноваційних технологій на уроках зарубіжної літератури допомагає: адаптувати учня до умов сучасного життя; формувати здатність самостійно оволодівати знаннями, творчо мислити; застосовувати здобуту інформацію у власному житті; формувати ключові компетентності. ВИСНОВКИ:

Номер слайду 25

Дякую за увагу!«Не зупиняйся, Вчителю, не треба!Іди вперед, бо в цьому суть життя. Ти робиш чистим і безхмарним небо,Ти твориш віру в краще майбуття» (Д. Павличко)

pptx
Додав(-ла)
Сердюк Ірина
Додано
16 серпня 2022
Переглядів
928
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку