Формувати в учнів поняття числа як кількісної характеристики класу скінченних еквівалентних множин, уявлення про сутність додавання та віднімання.

Про матеріал
Формувати в учнів поняття числа як кількісної характеристики класу скінченних еквівалентних множин, уявлення про сутність додавання та віднімання.
Перегляд файлу

Урок узагальнення i систематизац1 знань.

Тема: Числа 1—-8

Мета: формувати в поняпя числа як  характеристики класу множин, уявлення про cyTHicTb додавання та

Дидактична задача: Учити пов'язувати практичну    об'еднання    двох множин i3 арифметичною            додавання, практичну       виключення частини множини   з арифметичною            додавання та за допомогою         користуватися знаками додавання та поняпями вираз, значення еиразу. Учити складати piBHocxi на      та на ocH0Bi складу чисел 2-8. Формувати виконувати додавання та числа 1.

Розвивальна задача: розвивати   мислення      шляхом формування розумових

уроку:

I.  початку уроку

1. Приептання у наиюму  багато гостей. А ми, як до н их.

Bci повернулися до гостей, Повернулися до мене .

краса нашого класу.

класу.

2. ЕмоцТна настаноеа

У мене зараз гарний осъ такий: (смайлик). руку, у кого з вас такий же до мене, сво\м гарним настроем.

            Я хочу, щоб такий                залишився у вас до            уроку.

   II.                        мети i завдань уроку,                 навчально-

я отримала Але воно адресоване не лише MeHi, а й вам. Хочете послухати? Здогадайтеся, хто його

Я ще не ходжу до школи, але дуже хочу навчитися рахувати , порЈвнювати числа i записувати вирази на Додавання та вЈДнЈмання. Попросила про це свого Друга—ВеДмеДика. А вЈн назаДавав менј  завДань, що менЈ i до ранку не впоратись. Благаю—допоможјть!

Маша

То кого це

Ну то що, допоможемо А що ми вп зможемо Тй пояснити? що ви вже добре навчилися робити?

(записувати i називати числа епд 1До 8, порјвнювати числа , записувати вирази на Додавання i вЈДнЈмання)

А чи зможете ви i Машу цьому навчити?

Використовуючи це правило, знайдемо значення (с.61)

                6         8          2         7

                   З           5             4

( СамостЈйна робота. Колективна перевфка)

 Ланцюжком прочитайте piBHocTi, ви отримали.

( Вийшов в поле боровик...)

з. Порпвняння чисел.

Наступна павзка для МашЈ. Що ж еона повинна зробити?

Як називаються знаки? Коли ми тх використовуемо? От i ми числа.

Взяли кубики та карточки i3 завданням. Рахуемо предмети i кладемо цифру.

А тепер чвор. Але поки ви рахували, Маша MeHi призналася, що вона вмје . А тому вона уважно вас слухае i буде з вами погацжуватись або Hi.

 Кејти

5 бђльше 4

Машини

2 менше 8

Паровози

6 бђльше З

Годинники

7 бђльше 1

HepiBHocTi ми отримали? Як називаються  HepiBHocTi? ( lcmuHHi ) А ( ХибнЈ )

V.  знань про склад чисел.

1.   АсоцЈатиене засвоення складу числа.

А зараз давайте пригадаемо склади чисел, ми вже вивчили та навчимо Машу кодовим словам та примовкам

Отже, я називаю кодове слово, а ви згадуете примовку.

Пальцп — З пальчики тримають, 2 допомагають,разом буде 5.

     Коса — 5        косять, 2  разом буде 7.

Вершник на конј — 2 ноги у вершника, 4 у коня, разом буде 6.

Машина — 2 колеса попереду, 2 позаду, разом буде 4.

Батђжок -- З (трЈйка) везе 4  6aTix«ou  разом буде 7.

        Колосок — 1                   2 мишенят, разом буде З.

Рђпка — З людини, З тварини, резом буде 6.

2.   Гра '{Засели будиночок» завдання для  будиночок дпя цифри 6.

а ви рекламу про Машу бачили? Про що вона MPie? Вона давно вже MPie про свою власну квартиру. Квартиру ми Т не можемо, а от власний будиночок подаруемо, але не простий, а числовий.

(коментоване еиконання на ДошШ на карточках)

ФЈзкультхвилинка

Наша Маша вже втомилася i вона пропонуе вам потанцювати разом з нею. музику i3 мультфЈльму «Маша i  , «Следы».)

З. Гра «Прикрась будиночки» ( розбиття множини на групи за спЈльною ознакою)

Як Маша дуже любить грати у pi3Hi Јгри. Тому давайте навчимо П грати у нашу гру « Прикрась будиночки»

      Допоможемо Машиним друзям—тжачку,              та зайчику прикрасити будиночки.

Взяли на napTi кольоровий крркечок, знайшли такий же за кольором крркечок на kapTi , за якою ви будете грати. Працювати ви будете групою.

Уважно i визначте, за якою ознакою вам треба  почали працювати.

А Маша тим часом поспЈлкуеться з вами.

За якою ознакою треба (за формою)

За якою ознакою треба

(за величиною)

За якою ознакою треба зайчику?

(зак кольором)

4.СклаДання обчислення еиразђв.

а) «Мозкоеий штурм»

        На             наступна Ведмедика—пояснити             що означають знаки + i —

Додати—-об'еднати, Долити, Досипати, Домалювати, присунути,

ВЈДняти—вилучити, з7стц забрати, випити, вЈДсунути, вјДрЈзати, вЈДсипати.

б) Утворення р'еностей на осноеп знанп стаду числа

А зараз давайте навчимо Машу складати piBHocTi за малюнками. Взяли дощечки i маркери.

5.Розфарбоеування малюнкпв на основђ складу числа 8.

Ну а зараз давайте зробимо Mawi ще один подарунок—розфарбуемо малюнок. Але розфарбувати треба лише Ti вирази, показують склад числа 8.

Ми почали вивчати склад цього числа, тому давайте BCi разом пригадаемо , числа дрркать у будиночку числа 8.

на малюнку вирази, показують склад числа 8

Як одним словом назвати, що зображено на малюнку?(ПрироДа) Яка зображена природа? (Жива нежива)

VI. уроку.

Маша дуже вдячна вам за допомогу.

а яке завдання Ведмедика сподобалось вам А яке завдання було найвая«им? дуже сподобалось

чи у вас гарний Bi3MiTb сво: i пов*ть на них CBii у уроку.

         Я бажаю, щоб такий                був у вас на кожному

lll.  опорних знань i cnoc06iB

1. ЛЈчба 1—9 у прямому зворотному порядку.

Але спочатку давайте попередимо Машу про те , що ми вирушаемо у дорогу. ось за таким номером:

       Називаемо i запам'ятовуемо номер телефону (за таблицею)

98765432 1

Взяли свот телефони i набираемо номер (y.lHi називають) Я думаю, що Маша вже чеве нас .

2. ВЈДнпмання числа 1 на основђ порядку у числовому рядј 1хати ми будемо подцом, але для того щоб BiH рушив, треба пригадати правило i BCi вагончики розставити на свот

А яке правило допоможе нам виконати

(ОДиницю знизу зустрјчаю)

з. Назиеання сусђДЈв числа.

Потзд готовий до  Взяли свођ' квитки i зайняли       Вишикувались по порядку.

 доки ми Шемо—пограемо у ФУ. Кожен з вас—жива цифра.  про себе i свож

(Я—цифра 7, мот сусЈДи 6 i 8)

Фјзкультхеилинка

Ось ми i притхали. А Маша вже нас зачевлася. Вона BiTae вас i уважно слухае.

lV. Повторення i узагальнення понять i засвоення тм системи знань.

1.    Калгерафјчна хвилинка.

А ось i завдання, залишив Тй Ведмедик. перше—навчитися красиво i правильно писати цифри. Покажемо як це робити.

           ВШфИЛИ свот                       Знаходимо i обводимо пальчиком цифру, про яку я говорю.

       Яка цифра схо>в на

       Про яку цифру ми творимо «пара»? (2)

А тепер так само красиво i правильно напишемо цифри у

Знайшли завд. 4. наступне число. Наступне—це яке? (верхне)

Не забувайте, що кожна цифра торкаеться CTOPiH (Коментоване виконання) дуже сподобалось як написали цифри. ..

2.    Додавання числа 1 на основђ порядку слЈДуеання у числовому ряДЈ.

Наступне завдання Ведмедика—вивчити правило. Але Маша не може Допомо»емо Тй.

(ОДиницю Додаю—сусђДа зверху пЈзнаю)

pdf
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 січня 2019
Переглядів
1095
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку