Урок узагальнення i систематизац1 знань.
Мета: формувати в поняпя числа як характеристики класу множин, уявлення про cyTHicTb додавання та
Дидактична задача: Учити пов'язувати практичну об'еднання двох множин i3 арифметичною додавання, практичну виключення частини множини з арифметичною додавання та за допомогою користуватися знаками додавання та поняпями вираз, значення еиразу. Учити складати piBHocxi на та на ocH0Bi складу чисел 2-8. Формувати виконувати додавання та числа 1.
Розвивальна задача: розвивати мислення шляхом формування розумових
уроку:
1. Приептання у наиюму багато гостей. А ми, як до н их.
Bci повернулися до гостей, Повернулися до мене .
краса нашого класу.
класу.
У мене зараз гарний осъ такий: (смайлик). руку, у кого з вас такий же до мене, сво\м гарним настроем.
Я хочу, щоб такий залишився у вас до уроку.
II. мети i завдань уроку, навчально-
я отримала Але воно адресоване не лише MeHi, а й вам. Хочете послухати? Здогадайтеся, хто його
Я ще не ходжу до школи, але дуже хочу навчитися рахувати , порЈвнювати числа i записувати вирази на Додавання та вЈДнЈмання. Попросила про це свого Друга—ВеДмеДика. А вЈн назаДавав менј завДань, що менЈ i до ранку не впоратись. Благаю—допоможјть!
Маша
То кого це
Ну то що, допоможемо А що ми вп зможемо Тй пояснити? що ви вже добре навчилися робити?
(записувати i називати числа епд 1До 8, порјвнювати числа , записувати вирази на Додавання i вЈДнЈмання)
А чи зможете ви i Машу цьому навчити?
Використовуючи це правило, знайдемо значення (с.61)
6 8 2 7
( СамостЈйна робота. Колективна перевфка)
Ланцюжком прочитайте piBHocTi, ви отримали.
( Вийшов в поле боровик...)
з. Порпвняння чисел.
Наступна павзка для МашЈ. Що ж еона повинна зробити?
Як називаються знаки? Коли ми тх використовуемо? От i ми числа.
Взяли кубики та карточки i3 завданням. Рахуемо предмети i кладемо цифру.
А тепер чвор. Але поки ви рахували, Маша MeHi призналася, що вона вмје . А тому вона уважно вас слухае i буде з вами погацжуватись або Hi.
Кејти |
5 бђльше 4 |
Машини |
2 менше 8 |
Паровози |
6 бђльше З |
Годинники |
7 бђльше 1 |
HepiBHocTi ми отримали? Як називаються HepiBHocTi? ( lcmuHHi ) А ( ХибнЈ )
V. знань про склад чисел.
1. АсоцЈатиене засвоення складу числа.
А зараз давайте пригадаемо склади чисел, ми вже вивчили та навчимо Машу кодовим словам та примовкам
Отже, я називаю кодове слово, а ви згадуете примовку.
Пальцп — З пальчики тримають, 2 допомагають,разом буде 5.
Коса — 5 косять, 2 разом буде 7.
Вершник на конј — 2 ноги у вершника, 4 у коня, разом буде 6.
Машина — 2 колеса попереду, 2 позаду, разом буде 4.
Батђжок -- З (трЈйка) везе 4 6aTix«ou разом буде 7.
Колосок — 1 2 мишенят, разом буде З.
Рђпка — З людини, З тварини, резом буде 6.
2. Гра '{Засели будиночок» завдання для будиночок дпя цифри 6.
а ви рекламу про Машу бачили? Про що вона MPie? Вона давно вже MPie про свою власну квартиру. Квартиру ми Т не можемо, а от власний будиночок подаруемо, але не простий, а числовий.
(коментоване еиконання на ДошШ на карточках)
Наша Маша вже втомилася i вона пропонуе вам потанцювати разом з нею. музику i3 мультфЈльму «Маша i , «Следы».)
З. Гра «Прикрась будиночки» ( розбиття множини на групи за спЈльною ознакою)
Як Маша дуже любить грати у pi3Hi Јгри. Тому давайте навчимо П грати у нашу гру « Прикрась будиночки»
Допоможемо Машиним друзям—тжачку, та зайчику прикрасити будиночки.
Взяли на napTi кольоровий крркечок, знайшли такий же за кольором крркечок на kapTi , за якою ви будете грати. Працювати ви будете групою.
Уважно i визначте, за якою ознакою вам треба почали працювати.
А Маша тим часом поспЈлкуеться з вами.
За якою ознакою треба (за формою)
За якою ознакою треба
(за величиною)
За якою ознакою треба зайчику?
(зак кольором)
4.СклаДання обчислення еиразђв.
а) «Мозкоеий штурм»
На наступна Ведмедика—пояснити що означають знаки + i —
Додати—-об'еднати, Долити, Досипати, Домалювати, присунути,
ВЈДняти—вилучити, з7стц забрати, випити, вЈДсунути, вјДрЈзати, вЈДсипати.
б) Утворення р'еностей на осноеп знанп стаду числа
А зараз давайте навчимо Машу складати piBHocTi за малюнками. Взяли дощечки i маркери.
5.Розфарбоеування малюнкпв на основђ складу числа 8.
Ну а зараз давайте зробимо Mawi ще один подарунок—розфарбуемо малюнок. Але розфарбувати треба лише Ti вирази, показують склад числа 8.
Ми почали вивчати склад цього числа, тому давайте BCi разом пригадаемо , числа дрркать у будиночку числа 8.
на малюнку вирази, показують склад числа 8
Як одним словом назвати, що зображено на малюнку?(ПрироДа) Яка зображена природа? (Жива нежива)
VI. уроку.
Маша дуже вдячна вам за допомогу.
а яке завдання Ведмедика сподобалось вам А яке завдання було найвая«им? дуже сподобалось
чи у вас гарний Bi3MiTb сво: i пов*ть на них CBii у уроку.
Я бажаю, щоб такий був у вас на кожному
lll. опорних знань i cnoc06iB
1. ЛЈчба 1—9 у прямому зворотному порядку.
Але спочатку давайте попередимо Машу про те , що ми вирушаемо у дорогу. ось за таким номером:
Називаемо i запам'ятовуемо номер телефону (за таблицею)
Взяли свот телефони i набираемо номер (y.lHi називають) Я думаю, що Маша вже чеве нас .
2. ВЈДнпмання числа 1 на основђ порядку у числовому рядј 1хати ми будемо подцом, але для того щоб BiH рушив, треба пригадати правило i BCi вагончики розставити на свот
А яке правило допоможе нам виконати
(ОДиницю знизу зустрјчаю)
з. Назиеання сусђДЈв числа.
Потзд готовий до Взяли свођ' квитки i зайняли Вишикувались по порядку.
доки ми Шемо—пограемо у ФУ. Кожен з вас—жива цифра. про себе i свож
(Я—цифра 7, мот сусЈДи 6 i 8)
Фјзкультхеилинка
Ось ми i притхали. А Маша вже нас зачевлася. Вона BiTae вас i уважно слухае.
lV. Повторення i узагальнення понять i засвоення тм системи знань.
1. Калгерафјчна хвилинка.
А ось i завдання, залишив Тй Ведмедик. перше—навчитися красиво i правильно писати цифри. Покажемо як це робити.
ВШфИЛИ свот Знаходимо i обводимо пальчиком цифру, про яку я говорю.
•
• Яка цифра схо>в на
• Про яку цифру ми творимо «пара»? (2)
А тепер так само красиво i правильно напишемо цифри у
Знайшли завд. 4. наступне число. Наступне—це яке? (верхне)
Не забувайте, що кожна цифра торкаеться CTOPiH (Коментоване виконання) дуже сподобалось як написали цифри. ..
2. Додавання числа 1 на основђ порядку слЈДуеання у числовому ряДЈ.
Наступне завдання Ведмедика—вивчити правило. Але Маша не може Допомо»емо Тй.
(ОДиницю Додаю—сусђДа зверху пЈзнаю)