* Фотохімічна дія світла. ** Корпускулярно-хвильовий дуалізм світла.

Про матеріал
Воєнний час часто змушує вчителів працювати з учнями в асинхронному режимі за допомогою Google Classroom. Розробка уроку надає можливість для вчителя за обмежений час підготувати завдання та застосувати відеоматеріали вчителів фізики для активної роботи здобувачів освіти. На уроці активно застосовуються розробки системи уроків фізики, взяті із сайту «Фізика нова». та мій авторський тест, створений на освітній платформі «На урок».
Перегляд файлу

 

 Ф 11  У 69, 70  25.01.23 Офлайн , онлайн 

Тема уроку.    * Фотохімічна дія світла. ** Корпускулярно-хвильовий дуалізм світла.

Розділ 3. Оптика

Мета уроків:  формувати компетентності щодо фотохімічної дії світла та  корпускулярно-хвильовий дуалізма світла,  рішення типових задач теми Хід уроку 

План вашої самостійної роботи на першому (офлайн) уроці такий:

11-А кл - 9.00 -хвилина мовчання за загиблими у війні (приєднайтесь до  Google Classroom «11-А клас»)

1.     Запишіть у зошит   тему уроку, обміркуйте його мету (див. PDF файл).

2.     Перейдіть за покликаннями та перегляньте частину  відеоуроку  ( з 5 хв по 8 хв) https://youtu.be/a9Ei914G6HM

2.   Перечитайте матеріал уроку(див. PDF файл)

3.   За бажанням знайдіть інформацію в інтернеті за темою уроку.

4.Напишіть коротке ( до семи речень) повідомлення за темою уроку. 

     5. Приготуйтеся озвучити своє повідомлення на другому уроці пари.

      6.Надішліть на перевірку класну роботу та домашнє завдання.       7. Приєднуйтесь до зустрічі (у  Google Classroom «Фізика»)           на другому уроці пари.

 Якщо  немає такої можливості, то опрацюйте матеріали, які будуть додані після проведення уроку …    

 

План нашої сьогоднішньої роботи на другому (онлайн) уроці такий:

1.        Перевірка ДЗ.                                   

2.        Актуалізація опорних знань.

3.        Опрацювання нового матеріалу.

4.        Тренувальні вправи №2,3,4.

5.        Підсумки уроку.

6.        Обміркування змісту ДЗ.

Якщо протягом першого  уроку  Ви вимушені працювати самостійно, то 

1.      Запишіть у зошит число, класна робота,

2.      Виконайте самоперевірку ДЗ  пастою зеленого кольору (див. PDF файл) Урок фотоэффект»)  

3.      Запишіть у зошит   тему уроку, обміркуйте його мету та зміст  (див. PDF файл).

4.      Перейдіть за покликаннями та перегляньте відеоурок (його тривалість 3хв.)   https://youtu.be/_XwSWvzeE3g  

5.      Напишіть конспект за темою уроку

6.      Спробуйте самостійно виконати рішення задачі №2,3,4 (див. PDF файл)   

 

 

     8.Виконайте пастою зеленого кольору самопервірку рішення задач.

 

     6.Надішліть на перевірку класну роботу.

 

 

 

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

      * Опрацювати конспект, 

Розв’язати задачу

Робота виходу електронів з Цезію дорівнює 1,97 еВ. Знайдіть максимальну кінетичну енергію фотоелектронів, якщо поверхня цезієвої пластини освітлюється світлом з довжиною хвилі 580 нм.

      ** Опрацювати конспект , пройти тестування за посиланням 

Перейдіть за посиланням та виконайте тестування. Не хвилюйтеся, бо у вас є не одна спроба (якщо це буде необхідно), час проходження тесту -40 хвилин. Посилання: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6427704

3.Скрін-шоти з результатами тестування не надсилайте.

 

pdf
Пов’язані теми
Фізика, 11 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика (академічний рівень, профільний рівень) 11 клас (Бар’яхтар В.Г., Божинова Ф.Я., Кирюхіна О.О., Кірюхін М.М.)
Додано
31 січня 2023
Переглядів
640
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку