Фотоквест або фотоохота(на допомогу класному керівникові

Про матеріал
Розробка позакласного заходу для класного керівника " Разом відкриваємо світ"
Перегляд файлу

Фотоквест або фотохота(на допомогу класному керівникові

Мета: -навчити учнів працювати у команді;

            - розвивати логічне мислення, ініціативнітсть, уміння спілкуватись ;

             -виховувати любов до спорту,пригод;

           - формувати позитивне ставлення до здорового відпочинку разом з батьками;

Обладнання: фотоапарат або мобільний телефон, грамоти для учасників та переможців, символічні призи

Якщо ви з дітьми та їх батьками збираєтесь на відпочинок до лісу, то ці поради стануть вам у нагоді.

Звичайно, підготовка вимагає певних зусиль, але настрій та незабутні фото та спогади залишуться разом з вами назавжди. У фотоквесті змагаються дві команди. Ви маєте прибути на місце раніше, щоб розкласти завдання у їх логічній послідовності. Щоб уникнути труднощів, розплануйте місця схованок письмово. Увага, пам’ятайте , що у квесті завдання йдуть на крок вперед. Наприклад,1оголошуєте усно  Вилізають на нього опеньки,

                                                                      Та не сердиться зовсім старенький.                                    (Пеньок), а далі завдання і наступний крок.

Зверніть увагу, завдання оформлюйте на листах окремого кольору для кожної команди(команда синіх та команда червоних), бо з власного досвіду знаю, що команди можуть ненароком знайти завдання для іншої команди та піти по хибному шляху, таке з нами трапилось під час квесту у Львові, хоча квест готувався професійною командою

 

Користуйтесь загадками,в залежності від місцевості, де відбуваються змагання. Додавайте підказки 20 кроків наліво до шипшини тощо

Умови:

  •                 На фото всі члени команди окрім фотографа
  •                 Вітається почуття гумору і кмітливість
  •                 Назву команди обґрунтуйте
  •                 Інструктаж поБЖД

Старт:загадки

 

1.Сфотографуйте капітана команди «Вперед до мети!»

Наступний пункт: біля

2. Композиція «Хлопці після кросу 5 км»

Наступний пункт:

3. Назбирайте кучу хмизу і сфотографуйтесь(кількість хмизу важлива)

Наступний пункт:

  4.Композиція «Гімнасти». Дівчата стоять на руках хлопці тримають за ноги.

Наступний пункт:

5. Знайти комаху і сфотографувати, якщо не знайдете зобразіть самі)

Наступний пункт:

6.»Коло дружби» Всі в колі А фотограф  у центрі навприсядки

Наступний пункт:

7. Композиція «Дарунки осені»Назбирайте терену або гльоду або інших ягід Кількість важлива. Наступний пункт:

8. Композиція «Ми - супер». Всі стають в рядок один за одним і відхиляються вправоа інший вліво Наступний пункт:

9. Композиція «Ми-йоги» Сядьте у позу йог та сфотографуйтесь

Наступний пункт:

10.»Photolove» Створіть серце з рук, а інші фотографуються на фоні серця. Наступний пункт:

11. Назбирайте букет з трави. Композиція «Для тебе єдиної»

Наступний пункт:

12. «Ми у бульбашках» Шукайте 2 пляшки бульбашок поряд

Наступний пункт:

13. Сфотографуйте свої тіні

Наступний пункт:

14. Сфотографуйте найсмачнішу страву на природі

Наступний пункт:

15. Сфотографуйте «Щастя», яким ви його бачите

Наступний пункт:

16. Сфотографуйте композицію: «Увага – ми думаємо!!!»

Наступний пункт:

17. Композиція «Ми-сила,бо ми команда!!!!!

Наступний пункт:

 

 

 

Вітаємо!!!!!Ви завершили photoquest!!!! Нагорода чекає на вас, але найбільша нагорода- це ваш настрій та неймовірні спогади на світлинах.

Вікторія Василівна чекає на вас!Вперед!!!!

Загадки( з інтернету)

Без ніг, а біжить,
Без рук, а рукава має.
Відгадка: річка

Стоїть корито, 
повне води налито.
Відгадка: ставок

Рясно в липні зацвітає,
Дуже гарний запах має,
Цвітом від хвороб лікує,
Щедро медом нас частує. (Липа)

 

Стрімко вибігли на гору
Дві подружки білокорі.
Дощик їм полоще кіски,
Звуть тих подружок…(берізки).

 

Маленькі плоди, 
мов сережки повисли.
Червоні — солодкі, 
зелені — ще кислі.(Вишні)

 

Стережуть колючки їй
цвіт весняний запашний,
а осінньої години —
червонясті намистини. (Шипшина)

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Косий Дмитро Анатолійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Рева Вікторія
Додано
28 жовтня 2020
Переглядів
2312
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку