Фрагмент уроку інформатики

Про матеріал
Фрагмент конспекту уроку інформатики «Моя безпечна дорога до школи» в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» в 2 класі. Мета:  Сприяти формуванню учнів усвідомленого дотримання та виконання правил дорожнього руху;  Розвивати алгоритмічне мислення, інформаційну компетентність, практичні навички роботи на ПК в програмі LEGO Digital Designer;  Формувати вміння з опорою на алгоритм (або допомогу вчителя) моделювати регульований та нерегульований пішохідний перехід в програмі LEGO Digital Designer;  Розвивати творчі здібності та креативність; Обладнання: - Комп’ютери з встановеною програмою LEGO Digital Designer - Алгоритм побудови світлофора, картка-схема
Перегляд файлу

Фрагмент конспекту уроку інформатики

«Моя безпечна дорога до школи» в інтегрованому курсі

«Я досліджую світ» в 2 класі.

Мета:

  •            Сприяти формуванню учнів усвідомленого дотримання та виконання правил дорожнього руху;
  •            Розвивати алгоритмічне мислення, інформаційну компетентність, практичні навички роботи на ПК  в програмі LEGO Digital Designer;
  •            Формувати вміння з опорою на алгоритм (або допомогу вчителя) моделювати регульований та нерегульований пішохідний перехід в програмі LEGO Digital Designer;
  •            Розвивати творчі здібності та креативність;

Обладнання:

- Компютери з встановеною програмою  LEGO Digital Designer

- Алгоритм побудови світлофора, картка-схема

Перед виконанням практичної частини уроку разом з учнями пригадуємо що таке «регульований пішохідний перехід» та «нерегульований пішохідний перехід» ( як варіант на закріплення можна запропонувати гру «Світлофор»).

Проблемне питання «Що буде, якщо з вулиць міста зникнуть усі світлофори?»

 Практична робота.

Перед дітьми на столах лежать схематичні зображення світлофору і пішохідного переходу.

- Які віртуальні цеглинки LEGO використані у створених моделях?

- З якими значками на  панелі інструментів ми з вами вже знайомі?

- Які інструменти для роботи нам необхідні?

Виконання практичної роботи дітьми деференційовано з опорою на карти-схеми.

По завершенню роботи діти здійснюють самооцінку навчальної діяльності за чек-листом.

                                          Чек- лист

№ з/п

 

Так

Ні

1.

Мені сподобалось працювати в програмі LEGO Digital Designer

 

 

2.

Мені вдалось самостійно створити модель

 

 

3.

Мені вдалось створити модель за картою-схемою

 

 

4.

В мене виникали труднощі під час роботи з програмою

 

 

Картка-схема

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
23 грудня 2019
Переглядів
1041
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку