Фрагмент конспекту уроку інформатики
«Моя безпечна дорога до школи» в інтегрованому курсі
«Я досліджую світ» в 2 класі.
Мета:
Обладнання:
- Комп’ютери з встановеною програмою LEGO Digital Designer
- Алгоритм побудови світлофора, картка-схема
Перед виконанням практичної частини уроку разом з учнями пригадуємо що таке «регульований пішохідний перехід» та «нерегульований пішохідний перехід» ( як варіант на закріплення можна запропонувати гру «Світлофор»).
Проблемне питання «Що буде, якщо з вулиць міста зникнуть усі світлофори?»
Практична робота.
Перед дітьми на столах лежать схематичні зображення світлофору і пішохідного переходу.
- Які віртуальні цеглинки LEGO використані у створених моделях?
- З якими значками на панелі інструментів ми з вами вже знайомі?
- Які інструменти для роботи нам необхідні?
Виконання практичної роботи дітьми деференційовано з опорою на карти-схеми.
По завершенню роботи діти здійснюють самооцінку навчальної діяльності за чек-листом.
Чек- лист
№ з/п |
|
Так |
Ні |
1. |
Мені сподобалось працювати в програмі LEGO Digital Designer |
|
|
2. |
Мені вдалось самостійно створити модель |
|
|
3. |
Мені вдалось створити модель за картою-схемою |
|
|
4. |
В мене виникали труднощі під час роботи з програмою |
|
|
Картка-схема