Вчитель початкових класів
Черкес С.М.
ЯДС. Фрагмент уроку
Тема: ПРАВИЛА ГОСТИННОСТІ. 4 клас.
Мета: Ознайомити учнів з правилами гостинності; вчити їх виконувати ці правила; розвивати пам'ять, мислення; виховувати чуйність, доброзичливість.
Обладнання: таблиці, сигнальні картки, малюнки.
Інтерактивна вправа «Метаплан».
Робота виконується на невеликих листках паперу із чітким викладом думок. Цей метод використовується для проведення аналізу ситуації, якою у даний момент займається група.
Організація роботи: Обирається певна проблема(з наведених нижче). Учасники об’єднуються у групи. У цих групах вони дають відповіді на питання, пов’язані із цією проблемою за 4-ма позиціями:
Завдання виконується на плакаті за схемою (всі чотири поля заповнює кожна група):
Проблема |
|
Реальний стан справ |
Як повинно бути? |
Чому у дійсності саме так, |
Пропозиції |
Проблема : До Тетянки на день народження прийшли друзі. Вони вітають її, вручають подарунки. Побачивши книгу, Тетянка засмучено відповідає: «У мене вже є така!». Взявши коробку цукерок, каже: «Я такі не люблю».
Реальний стан справ: дівчинка зовсім не знає правил культури поведінки, гостинності.
Як повинно бути? Іменинниця мала б з привітністю зустріти гостей та радісно з вдячністю прийняти подарунки.
У дійсності саме так, а не як повинно бути тому, що дівчинці мало приділяють уваги рідні, батьки, а саме мало бесідують з нею на тему гарного поводження з оточуючими. Також не виключенням є те, що поведінка дитини пов’язана з гіперопікою рідних.
Пропозиції батькам: