Урок,"Турбота кожного про довкілля.Я і природа.Я і довкілля".

Про матеріал
Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів рро навколишнє середовище; уточнити значення термінів "довкілля і екологія"; розвивати аналітичне мислення, вміння робити висновки; вчитись дослухатись до сказаного товаришем і доповнювати новими фактами; виховувати любов до природи,бережливе ставлення до неї.
Перегляд файлу

Тема. Турбота кожного про довкілля. Я і природа. Я і довкілля.

Мета: узагальнити і систематизувати знання учнів про навколишнє середовище; уточнити значення термінів «довкілля і екологія»; розвивати аналітичне мислення, вміння робити висновки; вчити дослухатись до сказаного товаришем і доповнювати їх новими фактами; виховувати любов до природи, бережливе ставлення до неї, бажання примножити її багатства.

Обладнання: мультимедійна дошка, карта України, предметні малюнки, предметні картки, підручник, зошит.

                                         Хід заняття

І. Організаційний момент.

Який чудовий світ навколо мене.

На небо, сонце, зорі я дивлюсь.

І до маленької мурашки,

Тихенько низько нахилюсь.

А ось вітрець гілки дерев хитає,

Гостей сьогодні ми вітаєм:

-Добрий день!

(Вірш супроводжується рухами)

ІІ. Повторення вивченого.

-Діти, про які права дітей із Конвенції ООН про права дитини ви дізнались?(Відповіді учнів)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

-Безумовно, що діти і дорослі мають законодавчо закріплені права. Але ніхто не звільняє нас від виконання обов’язків.

Звучать рядки поезії «За все в отвіті».

(Останні слова кожного рядка додають діти)

Ти людина в цьому світі-

І тому за все в отвіті:

-І за те, чи родить пшениця,

І за те, чи чиста криниця.

-Чи буяють під сонцем квіти-

Ти за все, ти за все в отвіті.

lV. Повідомлення теми і мети заняття.

1.-Погляньте на карту України. На ній ще нічого не зображено. Поміркуймо над рядками вірша і почепимо на карту малюнки, що відображали б тему нашого заняття. (З’являються зображення гір, лісу, саду, річки, поля).

Додаткові запитання учням:

  1. Які гори найбільші в Україні?
  2. Яка найбільша річка?
  3. Які квіти можна побачити пшеничному лану?

2. Словникова робота.

Довкілля-навколишнє середовище.(Учні записують у зошити).

V. Вивчення нового матеріалу.

1. Актуальність проблеми збереження природи.(Слайд 1-відеоролик. Діти переглядають відеоролик про забруднення довкілля).

2. Заходи збереження природи.

Робота експертної групи(3 учні). Діти готували повідомлення дома.

І учень-заповідники.

ІІ учень-ботанічні сади.

ІІІ учень-Червона книга.

3.Розмика.

4.Робота за підручником с .125.

-Підготуйтеся прочитати речення із статті у підручнику, яке вас найбільше вразило.

VI. Закріплення вивченого.

1.Метод «Акваріум».

Учні розраховуються на 1-ий, 2-ий. Утворюють дві групи. Перша утворює внутрішнє коло і обговорює питання про збереження довкілля. Друга слухає обговорення. Потім групи міняються місцями. Друга група складає правила збереження довкілля.(На мультимедійній дошці показуються слайди).

2. Звучить пісня «Це моя земля».

VII. Підсумок заняття

Йтиму садом, полем, а чи лугом.

Буду я природі вірним другом.

Не стопчу навіть і трави,

Я скажу їй: -Зеленій, живи!

Коли лісом буду я іти,

Теж посію зерна доброти.

Побажаю дереву і пташці,

Щоб віки жили у мирі й щасті.

Робота в зошитах с.26.

Завдання 1 і 2 виконуємо колективно.

Завдання 3 виконати дома.

Вправа « Я тобі бажаю».

Вчитель:

Я бажаю миру, здоров’я. А найбільше любові до того, що нас оточує. «Бо природа- комора Сонця».

 

 

docx
Додано
30 січня 2023
Переглядів
589
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку