Фрагмент уроку з використанням навчального посібника "Українська мова та література"

Про матеріал
Фрагмент уроку з використанням навчального посібника "Українська мова та читання" Тема :Книжка - ключ до знань. Василь Сухомлинський "Усі книжки гарні". Використані стратегії критичного мислення.
Перегляд файлу

 

Вчитель: Леоненко Людмила Андріївна

 Другий рік я працюю в рамках НУШ. Тому творчість та впровадження інновацій – це необхідність. Час диктує сучасні методи навчання в початковій школі, спрямовані на розвиток критичного мислення молодших школярів.

 Для глибокого опрацювання інформації на  застосувала стратегії критичного мислення:

  • передбачення;
  • читаємо – відповідаємо;
  • порушена послідовність;
  • мнемотехніка.

На уроці учні з`єднувались у різні групи кілька разів, це вчить дітей працювати колективно.

Фрагмент уроку читання з використанням навчального посібника «Українська мова та читання» (підручник для 2 класу, частина 2) О.Вашуленко.

Тема: Книжка – ключ до знань. Василь Сухомлинський «Усі книжки гарні».

Мета: Сприяти формуванню в учнів інтелектуального потенціалу; розвивати критичне та творче мислення, пам`ять, бажання вчитися та пізнавати світ; сприяти збагаченню словникового запасу учнів та розвитку зв`язного мовлення; прищеплювати любов до читання книг та інтерес до них. Виховувати вміння висловлювати свою думку та слухати інших. Вчити працювати у групі.

  1. Створення позитивного психологічного клімату класу (Хто прийшов? Що приніс? )

2. Василь Олександрович Сухомлинський – великий педагог, мудрий учитель і просто чудова людина (фото В.Сухомлинського з дітьми та розповідь вчителя)

3. МНД (мотивація навчальної діяльності):

- кожен текст має назву, це заголовок  (анаграма «сУі кикниж ангір»)

- передбачення (індивідуальна форма роботи):

 Після ознайомлення з назвою тексту, його автором, учні роблять припущення, про що будемо читати оповідання, дивлячись на ілюстрації. Картинки по запросу заплакана дівчинка   Картинки по запросу усі книжки гарні сухомлинський       Картинки по запросу дівчинка читає книги

 

4. Ознайомлення з текстом оповідання (групова форма роботи):

- з`єднуємося у групи, кожна група читає частину тексту і швидко відповідає на поставлені запитання, це форма мислення, у якій виражено потребу в інформації. Це «потаємна лабораторія процесу пізнання».

- порушена послідовність (індивідуальна форма роботи), форма роботи спрямована на перевірку знань учнями художнього твору. Запропоновано 4 речення, записаних у порушеній послідовності. Кожен повинен запропонувати свою послідовність речень.

- переказ оповідання за допомогою мнемотаблиць. Мнемотехніка – це технологія єфективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти.

Картинки по запросу мама   Картинки по запросу книгарня  Картинки по запросу дві книжечки            Картинки по запросу пташки  Картинки по запросу метелики                        Картинки по запросу звірята  Картинки по запросу рибки   Картинки по запросу книгарня  Картинки по запросу усі книжки гарні сухомлинськийКартинки по запросу дівчинка читає книги       Картинки по запросу їжачок хитрячок   Картинки по запросу котик       Картинки по запросу горобчики   Картинки по запросу ластівка  Картинки по запросу ягнятко  Картинки по запросу бичок фото Картинки по запросу заплакана дівчинка  Картинки по запросу гроші в руці   Картинки по запросу дві книжечки              Картинки по запросу книгарня   .               КупишКартинки по запросу їжачок хитрячок  Картинки по запросу котик  ,                                       а   Картинки по запросу горобчики   Картинки по запросу ластівка  Картинки по запросу ягнятко 

  Картинки по запросу будинок                                                 Картинки по запросу дівчинка читає книги

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФРАГМЕНТИ УРОКІВ

Початкові класи.

11.11     Неумоіна А.О.    1 урок   

            « Ранкова зустріч»

12.11    Сініцина В.С.       4 урок

             Українська мова.  Тема: « Узагальнення знань учнів з теми «Іменник»

13.11    Філенко М.Г.        4 урок

             Математика.    Тема: « Досліджуємо залежність результату

     Арифметичної дії від зміни компонента. Розв`язування задач.»          

14.11    Братковська М.М.    2 урок

             Математика. Тема: «Алгоритм виконання письмового додавання .      

            Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд.»

15.11    Балута С.В.          1 урок

             Українське читання. Тема: «Олександр Олесь. Ярослав Мудрий.»

18.11      Леоненко Л.А.    2 урок

      Українська мова та читання ( читання). Тема: « Книги – наші друзі.

      Василь Сухомлинський «Усі книжки гарні».

docx
Додано
20 листопада 2019
Переглядів
613
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку