Вчитель: Леоненко Людмила Андріївна
Другий рік я працюю в рамках НУШ. Тому творчість та впровадження інновацій – це необхідність. Час диктує сучасні методи навчання в початковій школі, спрямовані на розвиток критичного мислення молодших школярів.
Для глибокого опрацювання інформації на застосувала стратегії критичного мислення:
На уроці учні з`єднувались у різні групи кілька разів, це вчить дітей працювати колективно.
Фрагмент уроку читання з використанням навчального посібника «Українська мова та читання» (підручник для 2 класу, частина 2) О.Вашуленко.
Тема: Книжка – ключ до знань. Василь Сухомлинський «Усі книжки гарні».
Мета: Сприяти формуванню в учнів інтелектуального потенціалу; розвивати критичне та творче мислення, пам`ять, бажання вчитися та пізнавати світ; сприяти збагаченню словникового запасу учнів та розвитку зв`язного мовлення; прищеплювати любов до читання книг та інтерес до них. Виховувати вміння висловлювати свою думку та слухати інших. Вчити працювати у групі.
2. Василь Олександрович Сухомлинський – великий педагог, мудрий учитель і просто чудова людина (фото В.Сухомлинського з дітьми та розповідь вчителя)
3. МНД (мотивація навчальної діяльності):
- кожен текст має назву, це заголовок (анаграма «сУі кикниж ангір»)
- передбачення (індивідуальна форма роботи):
Після ознайомлення з назвою тексту, його автором, учні роблять припущення, про що будемо читати оповідання, дивлячись на ілюстрації.
4. Ознайомлення з текстом оповідання (групова форма роботи):
- з`єднуємося у групи, кожна група читає частину тексту і швидко відповідає на поставлені запитання, це форма мислення, у якій виражено потребу в інформації. Це «потаємна лабораторія процесу пізнання».
- порушена послідовність (індивідуальна форма роботи), форма роботи спрямована на перевірку знань учнями художнього твору. Запропоновано 4 речення, записаних у порушеній послідовності. Кожен повинен запропонувати свою послідовність речень.
- переказ оповідання за допомогою мнемотаблиць. Мнемотехніка – це технологія єфективного засвоєння інформації в умовах сучасної освіти.
. Купиш , а
ФРАГМЕНТИ УРОКІВ
Початкові класи.
11.11 Неумоіна А.О. 1 урок
« Ранкова зустріч»
12.11 Сініцина В.С. 4 урок
Українська мова. Тема: « Узагальнення знань учнів з теми «Іменник»
13.11 Філенко М.Г. 4 урок
Математика. Тема: « Досліджуємо залежність результату
Арифметичної дії від зміни компонента. Розв`язування задач.»
14.11 Братковська М.М. 2 урок
Математика. Тема: «Алгоритм виконання письмового додавання .
Письмове додавання трицифрових чисел без переходу через розряд.»
15.11 Балута С.В. 1 урок
Українське читання. Тема: «Олександр Олесь. Ярослав Мудрий.»
18.11 Леоненко Л.А. 2 урок
Українська мова та читання ( читання). Тема: « Книги – наші друзі.
Василь Сухомлинський «Усі книжки гарні».