Фрагмент уроку з використанням стратегії "Дискусія"

Про матеріал

Особливу увагу Нова українська школа приділяє розвитку критичного мислення, тому використання стратегії дискусії на уроці природознавства у 1 класі є виправданої. Дана розробка сприятиме ефективному використанню цієї стратегії.

Перегляд файлу

Стратегія «Дискусія»

Тиждень «Осіння мозаїка». Інтегрований курс ( МОВ; ПРО)

Тема: «Як упізнати осінь»

І.Заключна частина.

Міркування в групах.

1.Обєднання в групи.

-  Зараз ми з вами обєднаємось в 4 групи. Витягніть з чарівного кошика картки.(Додаток1)

( Жолуді, гриби, лісовий горіх, виноград).

- Що зайве? Чому?

- Що ви можете розповісти про ці плоди?Який жолудь?Який горіх? Який…?

- Хто  полюбляє ласувати цими плодами ?

2.Робота в групах.

- Саме тому до нас в гості завітав їжак. Він чомусь вважає,що осінь - найкраща пора року. (Додаток2) Ви поміркуйте в групі і наведіть аргументи. Потім ваші роздуми запишемо в таблицю. Розпочнемо з першої групи. Інша- нові аргументи.

3. Аргументи дітей. Запис в дискусійну таблицю.

Осінь- найкраща пора року.

 

Так

Ні

Збираємо врожай

Скорочується день

Достигають всі овочі і фрукти

Йде часто дощ

Приємна прохолодна погода

Небо пасмурне

Квітнуть гарні осінні квіти

Птахи відлітають

 

 

  • Хто не згодний і хоче ще доповнити?

4.Підсумок дискусії.

- Іжачок почув всі ваші міркування. А зараз ми ще й проголосуємо і дізнаємось вашу думку . Чи справді осінь , найкраща?

- Запис результатів в дискусійну шкалу.

5.Рефлексія.

- Подаруймо їжачку грибочки, допоможемо підготуватися до зими. На кожному намалюйте свій настрій.

Похожее изображение

Картинки по запросу желудь рисунок

Картинки по запросу гриб рисунок для детей

Картинки по запросу виноград рисунок для детейПохожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
3054
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку