Особливу увагу Нова українська школа приділяє розвитку критичного мислення, тому використання стратегії дискусії на уроці природознавства у 1 класі є виправданої. Дана розробка сприятиме ефективному використанню цієї стратегії.
Стратегія «Дискусія»
Тиждень «Осіння мозаїка». Інтегрований курс ( МОВ; ПРО)
Тема: «Як упізнати осінь»
І.Заключна частина.
Міркування в групах.
1.Об’єднання в групи.
- Зараз ми з вами об’єднаємось в 4 групи. Витягніть з чарівного кошика картки.(Додаток1)
( Жолуді, гриби, лісовий горіх, виноград).
- Що зайве? Чому?
- Що ви можете розповісти про ці плоди?Який жолудь?Який горіх? Який…?
- Хто полюбляє ласувати цими плодами ?
2.Робота в групах.
- Саме тому до нас в гості завітав їжак. Він чомусь вважає,що осінь - найкраща пора року. (Додаток2) Ви поміркуйте в групі і наведіть аргументи. Потім ваші роздуми запишемо в таблицю. Розпочнемо з першої групи. Інша- нові аргументи.
3. Аргументи дітей. Запис в дискусійну таблицю.
Осінь- найкраща пора року.
|
|
Так |
Ні |
Збираємо врожай |
Скорочується день |
Достигають всі овочі і фрукти |
Йде часто дощ |
Приємна прохолодна погода |
Небо пасмурне |
Квітнуть гарні осінні квіти |
Птахи відлітають |
|
|
4.Підсумок дискусії.
- Іжачок почув всі ваші міркування. А зараз ми ще й проголосуємо і дізнаємось вашу думку . Чи справді осінь , найкраща?
- Запис результатів в дискусійну шкалу.
5.Рефлексія.
- Подаруймо їжачку грибочки, допоможемо підготуватися до зими. На кожному намалюйте свій настрій.
|
|
|
|