Фрагмент уроку ЯДС з використанням діяльнісного підходу
Клас: 4
Місяць навчання: вересень
Тема уроку: Подорожуємо і відкриваємо світ
Проблемне/дослідницьке запитання: Як мандрують рослини?
1.Учні працювали у групах і презентували рослин-мандрівників та різні способи поширення цих рослин.
2.Вчитель доповнила розповідь учнів про ще одну рослину-мандрівницю,а саме про яку вони дізнались коли відгадпли загадку і тоді виконали ряд завдань:
На городі молода
Пишні коси розпліта,
У зеленії хустинки
Золоті хова зернинки.
Кукурудза найдавніша хлібна рослина 3емлі, найбільша із зернових. Сьогодні ця агрокультура входить до списку основних продовольчих продуктів і вважається разом з рисом та пшеницею одним із «трьох найголовніших хлібів людства». 1954 р. в Мехіко (Північна Америка )під час археологічних розкопок на глибині 70 м. знайшли незвичайну знахідку – шар окам'янілого пилка дикої кукурудзи. За допомогою радіоактивного вуглецю визначили вік знахідки – 60000 років... Учені зробили висновок, що людина стала вирощувати кукурудзу приблизно 10000 років тому.
3. А як ще називають кукурудзу?
Називають кукурудзу
королевою полів
Це дітки означає,
Що немає рівних в поле їй.
Вона всю худобу годує
І росте як дар землі,
Щоб всі ми були в формі
І здоровими росли.
4. У кожної групи є малюночок кукурудзи. Ви повинні порацювати у групі і домалювати стільки золотих зерняток, скільки золотих побажань у вас є для кожого “мандрівника” України.
Поділіться своїми золотими зернятками з класом.