Фрагменти уроків для 1 класу, з використанням технологій розвитку критичного мислення.

Про матеріал
Фрагменти уроків, які можна використати на уроках " Людина і світ", з використанням технологій розвитку критичного мислення.
Перегляд файлу

 

 

Фрагменти уроків, проведених в 1 – А класі, з використанням технологій розвитку критичного мислення

 

 

 

 

 

 

Провела вчитель початкових класів

Гирич Наталія Валеріївна

 

 

 

 

 

Людина і світ

Тема уроку. Збільшувальні прилади.

  Мета уроку : познайомити учнів зі збільшувальними приладами та  їх   призначенням, вчити опрацьовувати науково-пізнавальний текст, поповнювати словниковий запас учнів, розвивати зв’язне мовлення учнів, формувати навички раціонального читання; розвивати пам’ять, логічне мислення, вміння аналізувати і встановлювати взаємозв’язки; виховувати любов до рідної землі і навколишнього світу; виховувати бажання вчитись.

Обладнання: телевізор, таблиця « Збільшувальні прилади», аудіозапис науково-пізнавального тексту, відеозапис хвилинки релаксації, фізхвилинка «То не є проблема», портрет Галілео Галілея, контурна карта світу.

Хід уроку

I етап. Вступна частина

1.Організація початку уроку.

Емоційна розминка.

 

2. Актуалізація знань учнів

Робота в групах «Відгадування загадок про збільшувальні прилади»

II етап Виклик

1.Повідомлення теми і мети уроку

Вправа « Мікрофон»

Діти, як ви вважаєте, що сьогодні на уроці ми будемо вивчати?

(збільшувальні прилади)

 

2. Усвідомлення змісту

2.1.Вправа «Кубування»

( Діти склaдaють пpo збільшувальні прилади poзпoвідь, a вчитель вивішує нa дoшку відпoвідний мaлюнкoвий лaнцюжoк відпoвідей.)

 

 

1. Які збільшувальні прилади вам відомі?

2. Яку цінність мають збільшувальні прилади?

3. Чи вмієте ви користуватись збільшувальними приладами?

4. Де застосовують збільшувальні прилади?

5. Чи можливе життя людей без збільшуваних приладів?

6. Які збільшувальні прилади є у вас вдома?

2.2. Постановка проблемного питання

Зараз ми  розглянемо деякі збільшувальні прилади (бінокль, лупа, мікроскоп) і дамо відповіді на цікаві питання.

2.3. Робота в групах (всі групи розглядають листочок з дерева)

1 група «Лупа»

2 група «Бінокль»

3 група « Мікроскоп»

Питання до груп

1. Чи всі прилади збільшують однаково?

2. Який прилад дозволяє розгледіти предмет найкраще?

2.4. Узагальнення знань учнів

Вправа «Художники»

Кожна група малює спільний малюнок свого збільшувального прилада і пояснює, де його можна застосувати.

3 етап Рефлексія

Що нового дізналися на цроці?

Мені було важко….

Мені було цікаво…

Тепер я можу…

 

 

 

 

Людина і світ

Тема. Материки Землі

Мета. Ознайомити з Австралією, її розташуванням та тваринним світом; закріпити знання учнів про глобус, продовжити формування уявлення про материки Землі та їх розміщенням на глобусі й карті півкуль; розвитвати пам’ять, критичне мислення, мовлення; виховувати дисциплінованість, почуття взаємодопомоги.

Хід уроку

1 етап Вступна частина

1.1. Оранізація початку уроку

1.2. Читання листа від Центаврика

2 етап Виклик

2.1. Постановка проблемного питання

Сьогодні на уроці ми продовжимо подорожувати материками нашої блакитної планети. Наші друзі Коротульки разом з Центавриком оселилися на материку, на гербі якого є зображення страусу Ему. Нам потрібно дізнатися, де оселилися Коротульки і скласти пазл.

 

2.2 Робота в групах (користуючись картою півкуль)

1 група «Дослідники»

Дослідити, які материки є на планеті Земля. Я

2 група «Плавці»

Які океани омивають кожен з материків Землі?

3 група « Тваринки»

Які тварини мешкають в Антарктиді, користуючись підказкою в зошиті.

 

2.3. Вправа «Асоціативний кущ»

1. Що таке Антарктида?

2. Який океан не омиває берегів Антарктиди?

3. Які тварини мешкають на Антарктиді?

4. На гербі якого материка є зображення страусу Ему?

2.4. Читання інформації про материк Антарктида

2.5. Підбиття підсумків.

 

 

3 етап Рефлексія

Сьогодні я дізнався…

Мені було цікаво…

В мене виникли питання…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математика

Тема. Додавання та віднімання чисел у межах 10.

Мета. Навчити дітей прийому додавання та віднімання чисел у межах 10, закріпити знання учнів про склад чисел, розвивати пам’ять, критичне мислення, увагу. Виховувати товарискість, вміння працювати в парах.

Хід уроку

I етап. Вступна частина

1.1 Організація початку уроку.

1.2. Емоційна хвилинка.

II етап. Основна частина. Виклик.

2.1. Постановка проблемного питання

Вправа « Мікрофон»

Навіщо людям вміння додавати і віднімати (об’єднувати та вилучати)

2.2. Робота в групах

1 група « Рахувалочки» Допомогти порахувати малинки для варення, які зібрала Маша.

2 група «Зайчата» Допомогти Зайчикові порахувати малинки (пригадати  склад чисел)

2.3. Дослідницька робота

Учні разом із вчителем досліджують, чи потрібно вміти додавати і віднімати.

2.4.Усвідомлення змісту

 Робота в групах

Повторення понять «об’єднати» та « вилучити» з опорою на малюнки та вирази.

III етап. Рефлексія.

Вправа  Мікрофон

1. Сьогодні я дізнався…

2. Мені сподобалось….

3. В мене виникли труднощі…

4. Тепер я вмію…

docx
Додано
2 березня 2021
Переглядів
775
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку