Календарне планування з предмету "Французька мова" для 9 класу за підручником Ю.Клименко для 9 класу "Французька мова" (9-й рік навчання), Київ, "Генеза" 2017 рік по навчальній програмі з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спец.шкіл із поглибленним вивченням іноземних мов 5 – 9 класи, К., 2017; наказ МОН України від 07.06.2017 №804. Планування для другого семестру.
Урок № |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєва діяльність |
Змістові лінії |
Примітки |
|||||||
|
План
|
Факт
|
|
лексика |
граматика |
говоріння (усна взаємодія та продукування) |
аудіювання (сприй- мання на слух)
|
читання (зорове сприйняття |
письмо (писемна взаємодіяпродуку вання)
|
1.Екологічна безпека та сталий розвиток 2. Громадянська відповідальність 3. Здоров’я і безпека 4.Підприємливість та фінансова грамотність |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||
Тема1. Робота та професії . 9 год.
|
|
|
|||||||||||
1 |
|
|
Робота з текстом «Le monde de l’entreprise»
|
ЛО по тексту у1 с 84 |
Вживання les pronoms le, la, les, en |
У2,3 |
|
С84 у1 |
С84 у7 |
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. 4. Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
С85 в 4,5 уст слова |
||
2 |
|
|
Робота в Інтернеті. |
ЛО по тексту у4 с 85 |
Повторен тепереш часу дієслів |
У5 |
Текст 1 |
С85 у4,8 |
У5,6 |
С88у1 уст Слова вивч |
|||
3 |
|
|
Робота з текстом «Le boulot des services municipaux»
|
ЛО по тексту у1 с88 |
|
С89 у2,3 |
|
С88у1 |
Тест у1 |
С88у3 пис |
|||
4 |
|
|
Написання анонсу у газеті з пошуку роботи. |
ЛО у8 с88 |
Повторення пасивна форма |
Ситуативне мовлення
|
С89 у4 |
С88у3,
|
У5,6,7 |
Вивчити слова С91 в8 |
|||
5 |
|
|
Зміна професій у суспільстві. |
|
Жін рід професій |
Ситуативне мовлення У8,9 |
|
У8, 10 |
|
С91 в8 пис |
|||
6 |
|
|
Професія вчителя. |
ЛО у 1 с94 |
|
У2,3,4 |
|
С94 у1 |
С94 у2.3 |
С96 в 4 пис, 5 уст |
|||
7 |
|
|
Професії та потреби суспільства. |
ЛО с96 у6 |
Жін рід професій |
У5,6 |
Текст2 |
У4,6,7, 10 |
У8 |
С98 у9 пис |
|||
8 |
|
|
Фінансові можливості сучасних професій. |
ЛО по тексту с 99 у 1 |
|
У3,4 |
|
С99у1,5 |
У4 |
С100 у 3 пис |
|||
9 |
|
|
Узагальнення з теми «Робота та професії» |
|
|
У6,7,10 |
С1010у8 |
У9,11 |
У9 |
|
С103 у 10 пис |
||
Тема 2. З а с о б и м а с о в о ї і н ф о р м а ц і ї. 7 год. |
|
||||||||||||
10 |
|
|
Сучасні ідеї людства. |
ЛО по тексту с109 у1 |
La restriction ne … que |
Бесіда по тексту, у2 |
|
С109 у1 |
Вопр у1 У5,6 |
2. Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Визначає достовірність інформації. 3. Пояснює правила безпечної поведінки онлайн.
|
Слова вивч С112 у9 пис |
||
11 |
|
|
Написання статті «Tour de France». |
ЛО с 110 у4 |
|
У4 |
Текст 3 |
у10 |
У7,8 |
С110 у3 пис |
|||
12 |
|
|
Французький журнал «Phosphore». |
ЛО по тексту с113 у1 |
|
С114у2,3 |
|
С113 у1, 4 |
У4 |
Слова вивч Робота з блогом |
|||
13 |
|
|
Написання статті «La Tour Eiffel».
|
ЛО у5 с115 |
Негативні речення |
Ситуативне мовлення
|
Текст 4 |
У5,6,10 |
У7.8.9 |
С115 у5 пис |
|||
14 |
|
|
Радіо та телебачення.
|
ЛО по тексту сс118 у1 |
|
У2.3 |
|
С118 у1 |
Фрази у1 У2.3 |
С120 у5 пис |
|||
15 |
|
|
Основи медіа- грамотності. |
|
|
Ситуативне мовлення
|
С119 у4 |
С120 у5 У10 С127 у2 |
Таблиці у4, 6,7,8 |
|
|||
16 |
|
|
Узагальнення з теми «Засоби масової інформіції». |
ЛО по тексту у1 с122 |
|
У3,4,5 |
Текст 5 |
С122 у1 2,6,7 |
С124 у8 |
С124 у7 пис |
|||
Тема 3. Життя молоді. 7 год. |
|||||||||||||
17 |
|
|
Сучасні кліше в житті молоді. |
Ло по тексту с132 у1 |
|
У2.3 |
|
С132у1 |
У2.3 |
2. Висловлює власне ставлення до розмаїття молодіжних субкультур і течій. 3. Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків. |
Слова вивч |
||
18 |
|
|
Моє ставлення до молодіжних рухів. |
|
Le gerondif |
Ситуативне мовлення
|
С133 у4 |
У5,9 |
Тести у4 У6,7 |
С135 у 8 пис |
|||
19 |
|
|
Мова сучасної молоді. |
ЛО по тексту у1 с137 |
|
Бесіда по тексту |
|
С137 у1 |
У2 |
Робота з блогом |
|||
20 |
|
|
Вплив молодіжних рухів на життя однолітків. |
|
Le participe |
У4 |
С138 у3 |
У9 |
Тести у3 У5.6.7 |
С140 у 8 пис |
|||
21 |
|
|
Культура навчання. |
ЛО по тексту с142 у1 |
|
Бесіда по тексту У2 |
|
С142 у1 |
Вопр у1 |
С143 у 2 пис |
|||
22 |
|
|
Сучасна школа. |
|
|
У5.6,9 |
С143 у3 |
У10 |
Тести у3, у4,7 |
С146 у 9 пис У1 уст |
|||
23 |
|
|
Узагальнення з теми «Життя молоді» |
|
|
С147у3,4 |
|
С146 у1, 5,6 |
У2,3, 9 |
С149 у6 уст, 7 пис |
|||
Тема 4. Україна. Франція. 8 год. |
|||||||||||||
24 |
|
|
Екотуризм по Франціїї. |
ЛО по тексту с157 у1 |
Futur simple |
Бесіда по тексту У8.9
|
Текст 6 |
С157 у1 10 |
С159 у6,7 |
1. Описує види еко-туризму. Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні. 2.Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Порівнює Київ з іншими європейськими столицями. Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. 4. Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови. |
Правило вивч С159 у 8 уст |
||
25 |
|
|
Французькі міста. |
ЛО по тексту с161 у1 |
|
У2,3,4 |
|
С161у1,2 |
Тести у1 |
С162 у1 пис |
|||
26 |
|
|
Подорож по Франції. |
ЛО по тексту с 163 у5 |
Futur simple дієслів 3 групи |
Бесіда по тексту У6.7 |
Текст 7 |
С163 у5 10 |
У8.9 |
Вивчити правило С167 у1 чит пер |
|||
27 |
|
|
Корсика. |
ЛО по тексту с 167 у1 |
|
Бесіда по тексту, у2,3
|
|
С167 у1 4 |
Фрази у1 У2,3
|
С168 у4 пис |
|||
28 |
|
|
Візит до Парижу. |
ЛО у 5 с169 Повторення ЛО «Париж» |
|
Ситуативне мовлення У6.7
|
Текст 8 |
У5 с169 У10 |
У8,9 |
С169 у5 пис |
|||
29 |
|
|
Контроль читання.
|
|
|
|
|
Тексти |
Тести по текстам |
Повтор грам правила |
|||
30 |
|
|
Контроль аудіювання.
|
|
|
|
текст |
|
Тести по тексту |
Підгот до конт письма |
|||
31 |
|
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
Розпов по темі на вибір
|
Підгот до контр говорін |
|||
32 |
|
|
Контроль говоріння. |
|
|
Розпов. По темі на вибір |
|
|
|
|
|||
33 |
|
|
Географічне положення України. |
Повторення ЛО по темі «Україна» |
|
С171 у1,2,3 4,5,7 |
|
Текст Ukraine У6 |
С172 у4 |
С171 у2, 7 пис |
|||
34 |
|
|
Подорож по Україні. |
|
Conjonc- tions |
Ситуативне мовлення У8 |
|
У11 |
У9 |
Розпов про Україну уст |
|||
35 |
|
|
Узагальнення з теми «Україна. Франція» |
|
|
|
|
С175 у1 2 |
С175 у3 |
Повтор слова |
|||
36 |
|
|
Підсумко- вий урок. Узагаль-нення за ІІ семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
|||
Календарно – тематичне планування навчального матеріалу на ІІ семестр 2018р. з французької мови у 9 класі за підручником Ю.Клименко для 9 класу, ( 9-й рік навчання) , Київ, «Генеза», 2017
по навчальній програмі з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спец.шкіл із поглибленним вивченням іноземних мов 5 – 9 класи, К., 2017; наказ МОН України від 07.06.2017 №804.
ІІ С Е М Е С Т Р
9 КЛАСС
Кількість годин: 36
Кількість годин по темам:
Робота та професії . - 9 год.
З а с о б и м а с о в о ї і н ф о р м а ц і ї. - 7 год.
Життя молоді. - 7 год.
Україна. Франція. - 8 год.
Контроль аудіювання, письма, читання , говоріння. – 4 год.
Узагальнення за ІІ семестр – 1 год