Конспект заняття «Зустріч друзів»

Про матеріал
Мета: розвивати в дітей відчуття та сприймання (зорові, слухові, тактильні), продовжувати вчити добирати предмети за їх сенсорними ознаками (колір, форма), орієнтуватись в формах, та кольорах (жовтий, синій, червоний), виховувати інтерес до різноманітних дій з логічними блоками Дьєнеша, вправляти в умінні накладати на контур іншої подібної фігури яка є на зразку, та порівнювати їх.
Перегляд файлу

Тема: «Зустріч друзів»

Мета: розвивати в дітей відчуття та сприймання (зорові, слухові, тактильні), продовжувати вчити добирати предмети за їх сенсорними ознаками (колір, форма), орієнтуватись в формах, та кольорах (жовтий, синій, червоний), виховувати інтерес до різноманітних дій з логічними блоками Дьєнеша, вправляти в умінні накладати на контур іншої подібної фігури яка є на зразку, та порівнювати їх.

Обладнання: логічні блоки Дьєнеша, роздаткові картки.

Хід заняття:

Діти сидять на стільчиках

В групу входить кішка.

- Доброго ранку! Ой скільки тут діток, і які всі гарненькі, веселенькі. Малята, я запрошую вас в подорож до чарівного озера.

- Поїхати на озеро я пропоную на потязі, але спочатку нам потрібно відремонтувати його. Давайте підійдемо до наших столів, і подивимось що ж з ним трапилось.

Діти підходять до столику, і розглядають картки з зображенням потяга.

- Малята, у нашого паравозика загубилися віконечка, щоб вирушити в дорогу нам потрібно підібрати віконечка для кожного вагончика.

Д/г «Підбери віконечка до вагончика»

Мета: вправляти дітей у знаходженні фігур за формою та кольором, порівнювати фігури за сенсорними ознаками, розвивати увагу.

 

- Молодці малята! Давайте станемо один за одним, і вирушимо в дорогу.

 

Під веселий стук коліс

Мчить по рейках паровоз:

Дим, пускає на льоту,

Паровоз гуде: ту - ту!

 

- Ось ми і приїхали до нашого озера, подивіться дітки як тут багато рибок плаває, яка вона вся різнокольорова, велика і маленька. Я пропоную кожному з вас нагодувати рибку.

Д/г «Нагодуй рибку»

Мета: вчити дітей називати фігури їх колір, форму, величину; розвивати увагу, мислення.

- Якого кольору у тебе рибка?

- Якої форми твоя рибка?

-А твоя рибка велика чи маленька?

Молодці малята, мені дуже сподобалось з вами подорожувати. Але, що ж я принесу своїм кошенятам в подарунок? Ви допоможете мені приготувати їм сюрприз?

Д/г «Прикрась рибку»

Мета: вчити за контуром віднаходити потрібну фігуру; орієнтуватися у просторі, розвивати дрібну моторику рук; виховувати естетичний смак.

 

-Дякую вам дітки, тепер мої кошенята теж будуть знати, які гарні рибки плавають в озері. А мені вже час повертатися додому. Допобачення дітки, до нових зустрічей.

 

docx
Додано
13 жовтня 2021
Переглядів
246
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку