Тема уроку: Фрукти і овочі.
Розширювати загальний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами; стимулювати комунікативну-пізнавальну діяльність дітей; стимулювати бажання учнів спілкуватися англійською мовою.
Виховувати розуміння важливості оволодіння англійською мовою і потреби користуватися нею як засобом спілкування; прищеплювати почуття поваги до народу англійської мови та до британської національної культури; виховувати культуру спілкування.
Вдосконалювати якість слухового сприймання, розвивати фонематичний та інтонаційний слух учнів, здатність до імітації; вдосконалювати роботу пам’яті: збільшувати обсяг довготривалої пам’яті (лексичний запас учня), слухової короткочасної пам’яті, оперативної пам’яті (вибір мовних засобів), зорової пам’яті; розвивати мовленнєву реакцію, готовність до участі в спілкуванні; формувати культуру читання, письма, усного мовлення.
Обладнання уроку: друкований зошит, підручник, презентація з використанням інтерактивних вправ
Тип уроку: Комбінований
Хід уроку
1 .Організаційний момент
1 .Привітання
Т: Hello!
I am glad to see you!
How are you? (слайд 1)
Ps: (учні вибирають певний смайлик та відповідають, який у них настрій)
Повідомлення теми та мети уроку.
Т: The topic of our lesson is “Fruit and Vegetables”( “Овочі та фрукти”); навчимося вести бесіду із застосуванням цих слів; вивчимо правильно застосовувати артиклі а / an та виразно читатимемо вірш “Apples”. (слайд 2)
1. Подання лексичного матеріалу.
Учитель вводить назви фруктів і овочів, використовуючи картки з малюнками фруктів і овочів.
Т: Look! These are fruits and vegetables. This is a banana/ an apple ,a cucumber, a cabbage, a carrot, an onion, a tomato, a lemon, an orange (слайд 3).
2.Відпрацювання нової лексики.
2.1. And now look at the pictures on the screen. Here you can see vegetables and fruits.
What fruits and vegetables can we see here?
(Діти читають назви овочів та фруктів) (слайди 4 та 5)
2.2. Гра “What fruits/ vegetables do you like?”
Wordwall (інтерактивна вправа) (слайд 6)
З.Фізкультхвилинка
Відео “Cucumber Dance” (cлайд 7)
4.Представлення нової граматичної теми ( артиклі а/ an) .
Т: Let’s read Ex. 2 on page 79.Read the words one by оnе.(Учні по черзі зачитують слова)
Рі-р2-рз: a banana, a cucumber...
(Звертаю увагу учнів на використання артиклів перед словами, які починаються з голосного та приголосного звуків). (слайд 8)
4.1 Інтерактивна вправа «Обери артикль» (learning ups) (слайд 9)
4.2 Читання вірша “Apples”
T: Listen and say ! (Учні слухають вірш, а потім читають та перекладають) (слайд 9)
T-Ps:
Apples are sour
Apples are sweet.
Apples are juicy
And nice to eat.
4.3 Робота в друкованому зошиті
- Open your Activity Books on p.62 and put the words into the proper baskets.
(Учні самостійно виконують завдання в зошиті, а потім звіряють відповідь з відповідями на слайді 10)
III. Заключна частина уроку.
І. Домашнє завдання.
1. Записати слова у словник та вивчити .
2.Виконати впр.1 на с.62 в друкованому зошиті.(слайд 11)
IV. Підведення підсумків уроку
Рефлексія
Т: Оберіть смайлик (як ви зрозуміли тему уроку) (слайд 12)
1