Де відбувається дія казки?Опишіть палац імператора. - Як імператор дізнався про солов’я? Як цей випадок характеризує імператора? «Виявляється, у нас тут живе незвичайна пташка, яка зветься «соловей». Кажуть, що вона найкраща у моїй великій державі. Чому мені про неї ніколи не доповідали?» - Яким був соловей? З чим автор порівнює його спів? ( Зі скляними дзвіночками.)
- Що трапилось з іграшкою? Які заходи вжив імператор, щоб оживити штучного птаха? Він послав за придворним медиком.- А що ж трапилося далі? Що мучить імператора в останні хвилини його життя?Чи допоміг штучний птах імператорові?Що примусило справжнього солов’я повернутися до імператора?
Переваги справжнього та штучного солов’я. Яка пташка приваблює нас своїм виглядом? {69 C7853 C-536 D-4 A76-A0 AE-DD22124 D55 A5}Маленька сіра пташка. Осипана коштовним камінням. Співав як шарманка. Співав так, що виступали сльози. Непримітна. Дорогоцінний. Дорога іграшка. Живий птах. Механічний. Справжній. Жив на воліЖив на шовковій подушціМовчав у важку для імператора хвилину. Прогнав співом Смерть. Відновити лад, знайшовши відповідні епітети і дії, що характеризують справжнього солов’я і штучного.
Чого навчає казка “Соловейко”? Казка вчить нас любити і цінувати красу природи, вчить розуміти прекрасне, вчить тому, що ніколи ніяка досконала машина, зроблена руками людини, не замінить витвори природи.. Потрібно вміти прощати, по-доброму ставитися до людей, допомагати їм у скрутну хвилину, бути вірним. Авторський задум казки Г. К. Андерсена «Соловей» полягає у протиставленні істинної краси та штучної красивості, ствердженні всеперемагаючої сили мистецтва та висміюванні невігластва, відсутності розуміння природи й мистецтва, бездушності й низькопоклонства перед вельможними людьми.