ВСЕВОЛОД НЕСТАЙКО. ІЗ СМІХОМ ТРЕБА БУТИОБЕРЕЖНИМ... ГАЛИНА МАЛИК. МАВПИНІ ІМЕНИНИ:
Номер слайду 2
— Чи любите ви жарти? Чи любите жартувати?— Сьогодні ми будемо вчитися жартувати і сприймати жарти. Допоможе нам у цьому Всеволод Нестайко.— Що ви знаєте про цього письменника? Які його твори вивчали?
Номер слайду 3
Виразне читання вірша вчителем - Чи сподобався вам вірш?- Які почуття він у вас викликав?
Номер слайду 4
Робота над заголовком.— Прочитайте із відповідною інтонацією.«Із сміхом треба бути обережним».«Із сміхом треба бути обережним»!«Із сміхом треба бути обережним»?
Номер слайду 5
Словникова робота. Книші чемногнилий ананасморщить стерпівзгодував декілька
Номер слайду 6
Книш — вид білого хліба з загорнутими всередину краями та змазаногосалом або олією.
Номер слайду 7
Читання вірша учнями в парах. — З якою інтонацією і в якому темпі будете читати вірш?— Яким тоном прочитаєте слова автора?— А яким — слова мавпи?
Номер слайду 8
— Що святкувала Мавпа?— Як вона готувалася зустріти гостей?— З яким настроєм приходили гості?— Що віддавали Мавпі?— Продовжіть речення.y Носоріг подарував...y Дикобраз...y Удав...— Як Мавпа реагувала на подарунки?— Хто першим не стерпів образ?— З яким настроєм гості пішли від Мавпи?— З чим залишилася Мавпа?— Яка головна думка вірша?
Номер слайду 9
Гра «Добери риму. Придумай свої». Днини місила хати витирали пакунки розглядає ріг дикобраз удав дикобраз встав хвилин сидить ананас книші
Номер слайду 10
Робота в групах. Учні в групах розігрують сценку за віршем так, щоб Мавпа і гості на іме-нинах були задоволені.