Генно-модифікована їжа (English Plus 3 SB p.100)

Про матеріал
Тема уроку: «Генна інженерія.Генно-модифікована їжа та її вплив на здоров’я людини » містяться посилання на інтерактивні завдання 8. Warm-up To revise some words from this page let do some activities on the multi-board. • ex.1 Match(https://wordwall.net/resource/28472312/gmo-find-the-definitions) • ex.2 Watch video. Be attentive to be ready to fill in the gaps. https://en.islcollective.com/video-lessons/the-future-of-food • ex.3 Yes/No answers to the images .( https://wordwall.net/resource/28478987/healthy-and-unhealthy-food)
Перегляд файлу

Тема уроку: «Генна інженерія.Генно-модифікована їжа та її вплив на здоров’я людини »

Тип уроку: комбінований.

Мета уроку: розвиток іншомовної комунікативної компетенції (мовленнєвої, мовної, соціокультурної, компенсаторної, навчально-пізнавальної)

Мовленнєва компетенція: вдосконалення та розвиток навичок читання з метою загального і детального розуміння змісту тексту, вміння висловлювати своє ставлення до інформації та висловів партнера, свою думку з обговорюваної теми, коротко передавати зміст отриманої інформації, вміння спиратися на мовну і контекстуальну здогадку при сприйнятті тексту.

Мовна компетенція: оволодіння новою лексикою відповідно до теми уроку, розвиток навичок оперування мовними засобами в комунікативних цілях.

Соціокультурна компетенція: збільшення обсягу знань про ГМО;

Компенсаторна компетенція: розвиток умінь виходити із положення в умовах дефіциту мовних засобів під час передавання та отримання іншомовної інформації.

Навчально-пізнавальна компетенція: розвиток бажання і вміння здобувачів освіти самостійно вивчати англійську мову доступними їм способами (в процесі пошуку і обробки інформації англійською мовою, при виконанні презентацій та завдань за допомогою інтернет ресурсів).

Розвиток і виховання: виховування почуття необхідності піклуватися про своє здоров'я і про здоров'я близьких людей, усвідомлення важливості вивчення англійської мови як засобу пізнання, підвищення мотивації до вивчення іноземної мови.

Завдання: розвиток ключових та предметних компетенцій

Очікуваний результат: здобувачі освіти оволодіють новою лексикою з теми, покращать навички читання, говоріння і аудіювання,  розширять свій кругозір за темою

Форми, методи, прийоми: словесні методи (розповідь, пояснення, бесіда), наочні методи (ілюстрація, демонстрація), пояснювально-іллюстративний,  практичний, репродуктивний, евристичний (частково-пошуковий) метод, методи формування знань та навичок, методи перевірки знань, метод проблемного викладу навчального матеріалу, абстрактно-дедуктивний та конкретно-індуктивний метод, прийоми розвитку критичного мислення, прийом «Здивуй», прийом «змагання», робота в парах.

Дидактичне та матеріально-технічне забезпечення: комп’ютер, проектор, презентація, електронний тест-вікторина (Kahoot), роздатковий матеріал (картки для домашнього завдання з QR  кодами), смартфони учнів.

Міжпредметні зв’язки: інформатика, біологія, екологія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

 

  1.                    Організаційний момент.

1. Greeting: Good morning everybody! I’m glad to meet you and hope we’ll have a good lesson together.

 

  1.                Основна частина.

2.1 Повідомлення теми уроку

T-Ps: Look at the multi-board and try to guess – what the theme of our lesson today is. (демонстрація першого слайду).

T: Well, have you got any ideas? What is the theme of our lesson? That is right. Genetically modified food.

                 T: Today we are going to talk about GMOs.

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.   Актуалізація опорних знань з теми та їх корегування

T-Ps: What do you know about GMOs? Can you give me some associations or facts about them?

  1.   Вивчення та первинне засвоєння нового матеріалу
  1.     Ознайомлення з акронімом ГМО.

T-Ps: What does the acronym (abbreviation) GMO stand for? - Genetically Modified Organism.

                       

  1.     Ознайомлення з терміном ГМО.

T-Ps: What does it mean? – Genetically modified organism is a plant, animal, microorganism or other organism whose genetic makeup has been modified in a laboratory using genetic engineering or transgenic technology.

  1.     Ознайомлення з терміном генно-модифікована їжа

 

Genetically modified food is food produced from plants or animals whose DNA was changed using genetic engineering.

 

  1.     Бесіда
  • Do you eat GM food?
  • How often do you eat such food?
  • Are such foods dangerous or harmless?
  • Do you try to buy products with the logo “Without GMO”?
  • Do you worry about negative influence of GM food?
  • Do you know about advantages or disadvantages of GM food?

 

  1.     Руханка.

T: Let us sing a famous song “Pen Pineapple Apple Pen” by PIKOTARO and move a little. But listen attentively because I want you to answer the question: “Is he singing about GMO?” It is very interesting for me to know your opinions.

4.New Vocabulary : Let’s look at new vocabulary and repeat them together(see ex 1 p.100).

Alter- змінювати

Crops - урожай 

Diseases - хвороби

Gene - ген

Genetic engineering – генна інженерія

Herbicides - гербіцид

Nutrients – поживні речовини

Weeds – бур’ян

 

5. Pre- listening.  Now you will have one more task . Listen to the text and be ready to complete it using the words from the box in ex.1. Before it you have 2 minutes to look through it.

6. Listening.

Ex.2 p.100 Fish Tomatoes and other GM foods (CD 3 Track 22)

  • Match heading A-E with paragraphs 1-5.

Answers: 1 C 2 D 3 A 4 E 5 B

  • Fill in the gaps with the words from ex.1

Answers: 1 gene 2 alter 3 Genetic engineering 4 crops 5 nutrients 6 diseases 7 herbicides 8 weeds

7. Post-listening activity:  Answer the questions. ex.3p.100

Answers:

1 They did it to develop tomatoes which can grow in cold temperatures.

2 They determine your eye colour , how tall you are, what skills you have, and so on.

3 GMOs can produce food which contains more nutrients and they can also have an engineered resistance to insects and diseases.

4 Herbicides are chemicals which can damage crops.

5 GM crops and superweeds can resist herbicides.

6 Some people oppose the use of GMOs because they are worried about the overuse of chemicals and the possible effects of eating GMOs.

8. Warm-up

To revise some words from this page let do some activities on the multi-board.

  • ex.1 Match(https://wordwall.net/resource/28472312/gmo-find-the-definitions)
  • ex.2 Watch video. Be attentive to be ready to fill in the gaps.

https://en.islcollective.com/video-lessons/the-future-of-food

  • ex.3 Yes/No answers to the images .( https://wordwall.net/resource/28478987/healthy-and-unhealthy-food)

9. Check on homework: Let us see if you coped with the hometask. Open your WBp.87

Ex.5 . (https://www.liveworksheets.com/5-tn176563zt)

Choose the correct words in the present continuous and one in the present simple.

  1. School finishes / is finishing in twenty minutes.

We play / are playing football after class.

  1. We sing / are singing in a competition.

It starts / is starting on Saturday morning.

  1. The World Cup final is / is being on TV on Sunday.

I stay / am staying home to watch it.

  1. She sees / is seeing the dentist on Tuesday.

Her appointment is / is being at 11:45.

  1. Does Josh work / Is Josh working on Friday?

No, his course starts / is starting that day.

 

  1.            Підведення підсумків

3.1 Рефлексія

Thank you for your work. You got a lot of new information. What did you like the most at the lesson?

  1.   Аналіз діяльності учнів (у процесі всього уроку)
  2.   Повідомлення домашнього завдання
  3.     Putting marks. Evaluating merits. Thanks all pupils for taking active part, you get excellent marks. Our lesson is over. Good-bye

 

 

1

 

docx
Додано
14 лютого
Переглядів
210
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку