Дана презентація - розробка уроку про Генріха Гейне та його творчість, який побудовано на використанні хмарин тегів, логічних та асоціативних завдань. Матеріал презентації допомагає зробити урок цікавим та креативним
Генріх Гейне Специфіка німецького романтизму і творчість Г. Гейне
Номер слайду 2
Номер слайду 3
3 чим у вас асоціюється слово «романтизм»?
Номер слайду 4
Найвідоміші письменники, імена яких пов'язані з романтизмом
Номер слайду 5
Серед згаданих імен поетів-романтиків ви вказали ім'я Генріха Гейне, який одного разу порівняв своє серце з дивовижною тропічною квіткою, яка розквітає один раз на сто років. І дійсно, відомий німецький поет, яскравий талант якого розквітнув на початку XIX ст., є визначним майстром світового рівня. Саме про нього та його творчість ми говоритимемо на найближчих уроках.
Номер слайду 6
Шляхом добору антонімів дізнайся, яким був ліричний герой Генріха Гейне
Номер слайду 7
З раннього віку Гейне мав змогу бачити не лише феодальну відсталість країни, але й паростки нової Німеччини. З 1810 по 1812 рік Генріх навчався у Дюссельдорфському ліцеї. Єврейське походження зробилося для Гейне і щастям, і нещастям усього життя. Воно позбавило молодого чоловіка впевненості
Номер слайду 8
Справжнього поета можна порівняти з натягнутою струною на скрипці буття. Дотик — і заспіває, заплаче душа поета. А людям залишаються вірші... Особливо це стосується тих, у кого велике і палке серце, здатне відчувати прекрасне, та чиста співоча душа.
Номер слайду 9
1827 року з’явилася знаменита поетична збірка «Книга пісень», яка увібрала все краще з поетичного доробку Генріха Гейне 1816-1827 рр. У віршах збірки знайшли відображення переживання поета, пов’язані з почуттям нерозділеного кохання до кузини Амалії
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Поєднайте протилежності
Номер слайду 12
Літературний пазл
Номер слайду 13
Порівняйте різні переклади й переспіви вірша Г. Гейне «На півночі кедр одинокий...». Який переклад вам сподобався найбільше? Чому?
Номер слайду 14
Виразне читання вірша «На півночі кедр одинокий...» у перекладі Л. Первомайського. Бесіда. Яке враження на вас справив вірш?Які почуття передає твір?Яка тема, ідея вірша? Що називають антитезою? Яку антитезу використано у вірші? Які ще художні засоби, окрім антитези, використано у творі?
Номер слайду 15
Виберіть потрібні поняття
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Сенкан "Гейне"
Номер слайду 20
Домашнє завдання. Подивитись навчальне відео "Як працювати у Word. Art" Поезію «Не знаю, що стало зі мною...» вивчити напам’ять.