Географічна гра "Мандруємо материками"

Про матеріал
Дана гра дає можливість розширити, поглибити та закріпити здобуті на уроках географії знання про материки та океани в ігровій формі; дати можливість виявити спритність, творчу активність; створити умови для розвитку винахідливості, кмітливості, уяви, акторських здібностей; зацікавити школярів у вивченні додаткової літератури; виховувати любов до географії, до рідного краю; почуття товариськості, дружби, дисциплінованості, сприяти зміцненню класного колективу на основі спільної діяльності й співпереживання за свою команду.
Перегляд файлу

Географічна гра «Мандруємо материками»

                                      8 клас

Мета проведення гри: розширити, поглибити та закріпити здобуті на уроках географії знання про материки та океани в ігровій формі; дати можливість виявити спритність,  творчу активність; створити умови для розвитку винахідливості, кмітливості, уяви, акторських здібностей; зацікавити школярів у вивченні додаткової літератури; виховувати любов до географії, до рідного краю; почуття товариськості, дружби, дисциплінованості, сприяти зміцненню класного колективу на основі спільної діяльності й співпереживання за свою команду.

Учасники: участь в грі беруть учні 8 класу. Формуються команди.

Вибирається капітан команди.

Конкурс проводить учитель географії. Вибирається журі з викладачів.

Підготовка до гри: учні організують створення команд для проведення конкурсів; члени команд готують назву команди, девіз, емблеми; вчитель географії продумує конкурси, готує презентацію.

Хід гри

І. Організація гри.

Вчитель.

Географія складна,

бо країна не одна.

З поміж всіх наук відомих,

Вчить планету лиш вона.

Чи у Африці ти будеш,

Чи в Америку підеш,

Та на кожнім континенті ти географа знайдеш.

 Він розкаже все про гори,

 Про моря і про ґрунти.

 Розповість про всі народи,

 Про Нові й Старі світи.

 І про плавання цікаві,

 Чорне море й океан.

 Про населення в країні

 Й про економічний стан.

 Говорити можна довго,

 Та не вистачить і слів

 Розповісти все докладно

 Про науку всіх світів.

А слідкувати за грою, а також винахідливістю і кмітливістю наших команд, і оцінювати їх знання буде компетентне журі.

Представлення членів журі

ІІ. Конкурсний етап гри

І конкурс «Давайте познайомимось»

А тепер настав час познайомитися з командами, і ми оголошуємо перший конкурс «Давайте познайомимось».

Кожна команда представляє свою назву, пояснює її вибір, демонструє емблему.

Привітання оцінюється у 5 балів

«Гідросфера». Гідросфера – вищий клас перемога буде в нас!

«Меридіан» . Пізнавати – щоб перемагати!

Вчитель. З командами познайомилися, тож можемо продовжувати нашу мандрівку.

ІІ конкурс «Загадкові карти»

Капітани команд визначать  2 учасника. Кожне запитання оцінюється у 2 бали.  Якщо команда не знає відповіді, відповідають суперники і отримують лише 1 бал.

На контурній карті зображені материки, маркером- виділений об'єкт, який необхідно назвати, а також вказати назву материка

( презентація)

ІІІ конкурс «Калейдоскоп країн»

Капітани визначають гравця для участі в цьому конкурсі.

На слайді представлені країни різних континентів, вам необхідно зібрати з цього переліку материк. За участь в цьому конкурсі  команда отримує 3 бали. Якщо учасник не справляється з завданням, допомогти йому може любий бажаючий з його команди, але відповідь буде оцінюватись в 1,5 бали!

 

Переходимо до наступного конкурсу!

ІV конкурс « Хто зайвий?»

  • Капітани, хто з учасників буде приймати участь в цьому конкурсі?

Учасник повинен визначити, який материк зображений на слайді, яка тваринка НЕ є мешканцем цього континенту?

За правильну відповідь команда отримує  2 бали.

Якщо учасник не дає вірної відповіді, відповідає учасник з команди суперників, але їм зараховується 1 бал за вірну відповідь!

V конкурс «Географічне лото»

-А зараз грають всі! Така собі естафета!

Перед вами об'єкт, до якого з переліку пояснень необхідно дібрати відповідність.

Конкурс оцінюється в 1 бал.

VІ конкурс «Відеопрогулянка»

Для цього змагання потрібно по 2 учасників з кожної команди. Вам необхідно  переглянути відео фрагменти, та надати якомога більше інформації про побачене.

Конкурс оцінюється в 5 балів.

VІІ конкурс Капітанів

Капітани задають один-одному по 11 запитань, кожна вірна відповідь 1 бал.

VІІІ конкурс «Фотоколаж»

Участь беруть по 5 учасників з кожної команди, необхідно назвати об'єкт зображений на слайді, місце знаходження – 2 бали (за додаткові відомості додається бал).

1. Статуя  Ісуса Христа в Ріо-де-Жанейро, Бразилія] має розмір 39,6 м заввишки (розмах рук 28 метрів), важить 1145 тонн, і знаходиться на вершині 200-метрової гори Корковаду в національному парку «ліс Тіжука», в межах міста. Збудована як символ християнства, статуя стала символом Ріо-де-Жанейро і Бразилії ](Південна Америка)

2. Статуя Свободи - повна назва — Свобо́да, що ося́ює світ, англ. Liberty Enlightening the World) — національний пам'ятник США, символ свободи, демократії та справедливості. Це одна з найзнаменитіших скульптур у США та у світі, часто звана «символом Нью-Йорка і США», «символом свободи і демократії», «Леді Свобода». Це подарунок французьких громадян до сторіччя американської революції.

3. Па́м'ятник Володи́миру Вели́кому (Пам'ятник князю Володимиру — найстаріший скульптурний пам'ятник Києва, споруджений у 1853 році. Один із символів міста. Розташований на нижній терасі Володимирської гірки. Архітектурна домінанта Дніпрових круч правобережної частини Києва.

4. Е́йфелева ве́жа (фр. la Tour Eiffel) — архітектурна пам'ятка Парижа, розміщена на Марсовому полі, символ сучасної Франції. Вежу названо на честь її конструктора Густава Ейфеля. Сам Ейфель називав її «300-метровою вежею» (фр. tour de 300 mètres), інша, народна назва — «Залізна пані» (фр. La dame de fer). Популярний туристичний об'єкт, щорічно приймає понад 6 мільйонів відвідувачів. У 2007 році на вежі побувало 6 893 000 осіб[4], що на 78 000 відвідувачів більше, ніж у 2006, а за її історію з 1889 до 31 грудня 2007 року — 236 445 812 осіб. Вежа стала найвідвідуванішою і найфотографованішою туристичною пам'яткою світу.

5. Колізе́й (лат. Colosseum; італ. Colosseo) або амфітеа́тр Фла́віїв (лат. Amphitheatrum Flavium; італ. Anfiteatro Flavio) — амфітеатр, пам'ятка давньоримської архітектури, одна з найграндіозніших та найвідоміших споруд античного світу. Будівництво амфітеатру було розпочато за наказом імператора Веспасіана у 72 році н. е. і завершено у 80 році н. е. вже за правління його сина, Тита. Головним архітектором вірогідно був Квінітій Атерій. Розташований в Римі, в низині між Есквілінським, Палатинським та Целійським пагорбами. На момент завершення будівництва був наймісткішим амфітеатром у світі — вміщував до 50 тис. глядачів. Колізей діяв з 80 по 404 роки, переважно як місце гладіаторських боїв, видовищних битв із тваринами та публічних страт.

6. Піраміда Хеопса (Хуфу) — найбільша з-поміж єгипетських пірамід, єдине з «Семи чудес світу», яке збереглося до наших днів. Входить до трійки найвідоміших пірамід на плато Гіза — Хеопса, Хефрена і Мікерина.

 

Піраміда розташована на західному березі Нілу, в некрополі міста Гіза і є комплексом стародавніх пам'ятників, які в часи єгипетських фараонів були частиною стародавнього міста Мемфіс (сьогодні частина Великого Каїру). За монументальністю і обробкою вона перевершує всі інші піраміди на території Єгипту.

 

Більшість єгиптологів вважають, що піраміда була побудована близько 2560 року до н. е. і є гробницею єгипетського фараона IV династії Хуфу (Хеопса). Проте не вдалося знайти жодного напису відносно дати створення цієї грандіозної споруди, тому існують й інші теорії щодо датування і призначення Великої піраміди. Радіовуглецевий метод вказує на період спорудження від 2840 до 2680 рр. до н. е.

7. Япо́нська ви́шня, або са́кура (яп. , さくら, МФА: [sakuɾa]) — загальна назва декоративних дерев підроду вишень. Так називають вишню дрібнопильчасту (лат. Prunus serrulata (serrula), що не плодоносить. Японці словом «сакура» називають взагалі будь-яку вишню. Сакура — відомий символ Японії та японської культури. Японці здавна шанують цю рослину. З часів Мейдзі зображення сакури містяться на головних уборах учнів і військових, як вказівник рангу. В наш час[коли?] використовується на гербах поліції та сил самооборони Японії. Крім того, сакура — традиційний символ жіночої молодості та краси.

8. Холі, або фестиваль кольорів — популярний індуїстський фестиваль весни. Холі святкують в Індії, Непалі, Бангладеш, Пакистані, Шрі-Ланці та інших країнах із значними індуськими діаспорами, такими як Суринам, Гаяна, ПАР, Тринідад і Тобаго, Велика Британія, США, Маврикій і Фіджі.В Бенгалі свято відоме як «Долятра» (Dolyatra) або «Басанта-Утсаб» (Basanta-Utsab) — «фестиваль весни». Найбільші святкування під час фестивалю проводяться в регіоні Брадж, у місцях, що асоціюються з Крішною: Матхурі, Вріндавані, Нандаґаоні й Барсані. Під час фестивалю, що триває 16 днів, ці міста стають великими туристичними центрами.

9. Кори́да (ісп. corrida de toros, tauromaquia, toreo) — найпоширеніша форма бою биків, традиційне іспанське видовище, що практикується також і в деяких інших країнах. Корида полягає у виконанні певної послідовності фігур з биком особливої породи, що зазвичай завершуються смертю бика.

10. Паризький Діснейленд (Disneyland Paris) – комплекс парків розваг компанії «Волт Дісней» у місті Марн-ла-Валле у східному передмісті Парижа, Франція. Розташований за 32 км від центру Парижа у муніципалітеті Шессі (Сена і Марна)

 

ІІІЗавершальний  етап гри

Підведення підсумків, визначення переможців.

  • Ось і дійшла кінця наша цікава мандрівка материками!  Вельмишановне журі, оголосіть, будь-ласка, результати наших змагань.

Всі були молодці!

Чи було вам цікаво?

Дякую за участь!

До нових зустрічей!

docx
Додано
2 січня 2023
Переглядів
376
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку