Географічний брей-ринг 6 клас

Про матеріал
Метою розробки є в ігровій формі перевірити знання учнів; дати можливість виявити спритність, почуття гумору, творчу активність; створити умови для розвитку винахідливості, уяви; виховувати любов до географії; сприяти зміцненню колективу на основі спільної діяльності й співпереживання за свою команду.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Географічний брей-ринг

Номер слайду 2

1. Презентація команди. Протягом 1хв команда обирає капітана, назву команди, що повинна бути пов’язана з географією. Капітан мусить пояснити чому обрали саме цю назву. Критерій: 1бал за назву, 1 бал за привітання, 1 бал за емблему.

Номер слайду 3

2. Розминка «Чи правильним є твердження» А) Першу кругосвітню подорож здійснив Христофор Колумб.

Номер слайду 4

Б) Який материк не належить ні одній державі – Євразія. 2. Розминка «Чи правильним є твердження»

Номер слайду 5

В) Екватор це умовна лінія на карті яка з’єднує два полюси. 2. Розминка «Чи правильним є твердження»

Номер слайду 6

Г) План місцевості – це зменшене зображення невеликої ділянки землі. 2. Розминка «Чи правильним є твердження»

Номер слайду 7

Д) Літосфера – водна оболонка землі. 2. Розминка «Чи правильним є твердження»

Номер слайду 8

Є) Внутрішня будова землі складається – земна кора, ядро, мантія. 2. Розминка «Чи правильним є твердження»

Номер слайду 9

Ж) Материкова земна кора складається з двох шарів. 2. Розминка «Чи правильним є твердження»

Номер слайду 10

З) Внаслідок зіткнення двох літосферних плит утворюються гори. 2. Розминка «Чи правильним є твердження»

Номер слайду 11

І) Сила з якої повітря даве на поверхню землі називається вологістю. 2. Розминка «Чи правильним є твердження»

Номер слайду 12

К) На екваторі утворюються постійна область низького тиску. 2. Розминка «Чи правильним є твердження»

Номер слайду 13

3.Конкурс «Зліт – приземлення» Хто не мріяв літати, я б у льотчики пішов нехай мене навчать. У польоті льотчику важливо знати своє місцезнаходження та повідомляти на «Землю» свої координати. В цьому завдані, використовуючи фізичну карту півкуль визначте географічні координати пункту призначення кожного повітряного лайнера. На завдання дається 5хв.

Номер слайду 14

А) 30є пн.ш 32є сх.д Б) 52є пн.ш 0єд В) 10є пн.ш 67є зх.д

Номер слайду 15

4. Прибери зайве. А) Внутрішні сили землі → рухи літосфери → землетруси → вивітрювання → магматизм. Б) Гори → яри → море → рівнина. В) Кордельєри → Альпи → Тянь-Шань → Сахара. Г) Зовнішні сили землі → ерозія → яри → жолоб. Д) Сіль → граніт → руда → вогонь. Є) Мантія → ядро → плита → земна кора.

Номер слайду 16

5. Ти мені я тобі. Кожна команда повинна була підготувати по 3 запитання суперникам.

Номер слайду 17

6. Чорна скринька. Команди за одну хвилину повинні сказати, що лежить в чорній скринці.

Номер слайду 18

Предмет №1 Ця річ,стала однією з причин Великих географічних відкриттів.Вона продавалася в середньовічному місті на медичних вагах,в абсолютно закритому приміщенні.Ціна товару за один грам давали 1 г. золота і це не вважалося за дорого. Що знаходиться в чорній скринці?

Номер слайду 19

Предмет №2 Під час далеких плавань Магелан,Колумб зіткнулися з великою проблемою-хвороби екіпажу,випадання зубів,що було спричинено відсутністю вітамінів у раціоні моряків.Офіцери вирішили цю проблему таким чином.Вони наказали додавати в їжу матросів цей продукт,який до цього вони не хотіли вживати в їжу. Що знаходиться в чорній скринці ?

Номер слайду 20

7. Знайди відповідності.

Номер слайду 21

8. Виріши задачу. Визнач температуру повітря на висоті 4км над рівнем моря, якщо у підніжжя гори температура становить +24є градуси.

Номер слайду 22

9. шифровка Відгадати ти зумій. Що то є за чародій: Він дощі передбачає, День погожий визначає. Він високий і стрункий, Гордий, вічно-молодий. Шлях вітрів завжди шукає, Їхню силу виміряє. Якось трапився один дурень – Пояснив, що то є… «фюрер»!

ppt
Додав(-ла)
Мельник Жанна
Додано
13 лютого
Переглядів
349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку