Урок "Географічні координати. Координатна площина."

Про матеріал
Інтергований урок географії та математики у 6 класі. Мета уроку - вивчення географічних координат та системи координат, вміння застосовувати набуті знання в реальному житті, виховувати практичний інтерес до роботи з картами, розвивати міжпредметні компетенції учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Не досить оволодіти премудрістю, потрібно також вміти користуватися нею. французький філософ, математик Рене Декарт

Номер слайду 2

1 2 3 4 5 6 8 7 9 10 а в с d е f к l m n Ті, хто грає у морській бій знають, що кожна клітинка на ігровому полі визначається двома координатами - буквою та цифрою аналогично у шахматах

Номер слайду 3

Рене Декарт (1596-1650) французький філософ, математик. Декарт пояснював природні явища за допомогою математичних законів. Автор координатної площини, тому її часто називають декартовою системою координат.

Номер слайду 4

У II віці н.е. відомий древньогрецький астроном Клавдій Птоломей користувався географічними координатами довготою і широтою для створення географічних карт

Номер слайду 5

Ще до нашої ери грецький вчений Гіппарх запропонував ввести добре відомі зараз географічні координати: широту та довготу і позначити їх числами.

Номер слайду 6

1 2 3 4 5 -1 -2 -3 -4 -5 Х Вісь абсцис 1 2 3 4 -1 -2 -3 -4 У В і с ь о р д и н а т 0 Початок відліку ІІ чверть ( - ; + ) І чверть ( + ; + ) ІІІ чверть ( - ; - ) ІV чверть ( + ; - )

Номер слайду 7

На вісі абсцис знайти точку х. Через неї провести прямую, перпендикулярну вісі абсцис. На вісі ординат знайти точку у. Через неї провести пряму, перпендикулярну вісі ординат. Точка перетину проведених прямих и є шукана точка A с координатами ( х ; у ) Які координати має точка A? А ( -3 ; 3) А(x;y) y x

Номер слайду 8

Номер слайду 9

1 (0;4) (2;7) (4;4) (6;5) 2 (5;2) (8;3) (5;-2) (8;-2) 3 (5;-4) (2;-5) (-1;-4) (-4;-2) 4 (-1;-2) (-4;3) (-1;2) (-2;5) 5 (0;4) На координатній площині відмітьте точки

Номер слайду 10

Номер слайду 11

1 (-1;4) (5;-1) (4;-1) (4;1) (3;1) (3;-5) (2;-5) 2 (2;-2) (1;-1) (-3;-1) (-3;-5) (-4;-5) (-4;0) (-6;0) 3 (-6;4) (-8;3) (-8;5) (-5;6) (-5;7) (-4;7) (-4;2) 4 (-1;4)

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Намалювати на координатній площині малюнок, який складається з ламаних та «зашифруйте» його з допомогою координат точок.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Паламарчук Сергій
    Дякую, зацікавило)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
17 лютого
Переглядів
231
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку