"Географічний квест" для учнів 7 класу

Про матеріал

Квест (,,пошук", ,,пошук пригод") – спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених змагань командами чи окремими гравцями. На уроках географії квест можна використовувати як на підсумкових уроках, так і на уроках вивчення нової теми.

Сама ідея пошуку надає організаторам необмежені можливості для фантазії при підготовці завдань, використовуючи найрізноманітніші методи, способи, прийоми, найголовніше, щоб учасники при вирішенні завдань змогли застосувати свої знання, навички, вміння знаходити рішення при нестандартних ситуаціях. У ході гри використані QR- коди.

Перегляд файлу

 

      Квест (,,пошук, ,,пошук пригод) – спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених змагань командами чи окремими гравцями. Сама ідея пошуку надає організаторам необмежені можливості для фантазії при підготовці завдань, використовуючи найрізноманітніші методи, способи, прийоми, найголовніше, щоб учасники  при вирішенні завдань змогли застосувати свої знання, навички, вміння знаходити  рішення при нестандартних ситуаціях. 

       Запропонований варіант гри ,,географічний  квест проводиться з учнями 6-7 класів. У ході гри приміняються QR коди.

        Вчитель може  підбирати завдання самостійно, орієнтуючись на вік учасників, рівень їх підготовки, місце проведення, мету, тематику та інші чинники.

 

                                  Рекомендації до проведення гри:

- Зі старту команда отримує 10 стартових балів і маршрутну картку.                 -  Команди стартують одночасно, рухаючись кожна по окремому маршруту і фіксованому часові: робота на етапі – 5 хв., перехід від етапу до етапу – 1 хв. Кількість етапів – 5.

- На кожному етапі працюють помічники- координатори. Після приходу команди на етап координатор задає запитання на певну тему з географії. Після  3-х правильних відповідей надає завдання, або ж підказку, де його шукати. На виконання завдання надається 5 хвилин. Якщо команда його не виконала, вона може отримати QR код, у якому закодоване слово- підказка,до якого наступного пункту рухатись команді, при цьому  залишивши одного учасника. Але команда може його викупити, якщо має додаткові 10 балів. Заробити їх можна, якщо виконати завдання менше ніж за 5 хвилин. У час, що залишився, команда продовжує давати відповіді на запитання, отримуючи за правильну відповідь по одній фішці.  Координатор на етапі не може випустити команду раніше часу, зазначеного в маршрутній картці.

- Перемагає команда, яка прийшла на фініш у повнішому складі. Якщо ж кількість учасників, які фінішували, у кожній команді однакова, до уваги береться кількість зароблених фішок.

 

Обладнання команди: контурна карта, олівець, ручка, лінійка, годинник, телефон з Інтернетом, шифр.

 

 

 

 

 

  Д О Д А Т К И

  1. Кабінет захисту Вітчизни.

1.Знайдіть свою підказку у предметі, який знаходиться не на своєму місці.

(учні знаходять фразу із перемішаними словами)

2. Назвіть ери формування природи Землі.

А

Р

Х

Е

Й

С

Ь

К

А

 

П

Р

О

Т

Е

Р

О

З

О

Й

С

Ь

К

А

П

А

Л

Е

О

З

О

Й

С

Ь

К

А

 

М

Е

З

О

З

О

Й

С

Ь

К

А

 

К

А

Й

Н

О

З

О

Й

С

Ь

К

А

3. Із третіх букв складіть слово яким називають форму Землі.

(користуючись шифром учні складають слово ,,ГЕОЇД” і отримують від координатора  QR код із зашифрованою підказкою ,,НІАГАРА” - кабінет географії)

     

 

  1. Кабінет  географії.

Перші букви географічних об’єктів, які ви знайдете за даними координатами, допоможуть вам згадати назву відомої гори і країни:

(28 пн.ш.; 86) сх.д.  - г. Еверест

(41 пн.ш.; 74) зх.д.  - м. Нью- Йорк

(0   ш.;       17) сх.д.  - г. Кенія

(16 пд.ш.;  68) зх. д. - г. Ільямпу

(68 пн.ш.;  129) сх.д.- м. Якутськ

                                                 ,,К-Е-Н-І-Я”

(координатор видає команді  QR код із зашифрованою підказкою ,,КОБЗАР” – кабінет української мови)

 

 

  3.  Кабінет  української мови.

 

- Координатор видає команді завдання:

  • ,,Складіть кросворд із слова, яке знайдете у вазі”.
  • ( у вазі слово ,,М-У-С-О-Н”, розрізане по буквах)
  • Після виконання завдання координатор видає  QR код із зашифрованою підказкою ,,ЕЙНШТЕЙН”- кабінет фізики.

 

      4.  Кабінет  фізики.

  • Координатор видає команді завдання:

 

Для того, щоб рушити далі, вам потрібна підказка. Але її знає лише одна людина. Ви можете їй зателефонувати, але для цього ви повинні розв’язати задачу:

   (в 1 см 10 км) ·1000 – 340570311 = номер абонента      

        (подзвонивши за знайденим номером учні отримують усну підказку          ,,МИША”- кабінет інформатики).

 

5.  Кабінет  інформатики.

-  Координатор видає команді завдання:

Намалюйте контурну карту Африки і позначте на ній 10 об’єктів географічної номенклатури.

-  Координатор видає QR код із зашифрованою підказкою ,,КАЛІБР” – кабінет захисту Вітчизн

 

 

 

 

 

 

 ЗАПИТАННЯ ПО ТЕМАХ

Рельєф  і  тектонічна будова (кабінет фізики)

1.Назвіть типи земної кори (материкова і океанічна);

2.Ділянка земної поверхні з відносно малою інтенсивністю тектонічних рухів( платформа);

3.Найвища вершина України (г.Говерла);

4.Де утворюються гори? (на межі зіткнення літосферних плит);

5.Як називався найдавніший материк? (Пангея);

6.Які гори є в Україні? (Карпати);

7.Які вони за віком: старі чи молоді? (молоді);

8.Назвіть найвищі гори світу (Гімалаї);

9.Назвіть типи земної кори (материкова та океанічна);

10.Який океан має свою літосферну плиту? (Тихий).

Географічні координати (кабінет географії)

1.Уявні лінії, що проведені паралельно екватору (паралелі);

2.Відстань у градусах від початкового меридіана до заданої точки земної поверхні (географічна довгота);

3.Яку географічну широту мають полюси Землі? (0);

4.Як називається найдовша паралель? (екватор);

5.Уявні лінії, що з’єднують полюси Землі (меридіани);

6.Яку географічну довготу має лінія зміни дат? (180);

7.Яку назву має нульовий меридіан? (Грінвіцький);

8.Відстань у градусах від екватора до заданої  точки земної поверхні (географічна широта);

9.У якій півкулі відносно екватора зходиться м. Київ? (північній);

10.Де на Землі Сонце може перебувати у зеніті 2 рази на рік? (над екватором).

  Африка  (кабінет інформатики)

1.Назвіть найдовшу річку (Ніл);

2.Крайня південна точка (м.Агульяс);

3.Країна з найбільшою кількістю населення (Нігерія);

4.Найповноводніший водоспад (Вікторія);

5.На якому плоскогір’ї розташоване озеро Вікторія? (Східно-Африканському);

6.Назвіть найбільшу притоку Нілу (Білий Ніл);

7.Як називаються пересихаючі русла річок Африки? (ваді);

8.Чому береги озера Чад на карті позначені пунктирною лінією? (воно пересихає);

9.У якому кліматичному поясі розташовані перемінно-вологі ліси Африки? (у субекватріальному);

10.До якої раси належать єгиптяни? (до європеоїдної).

 

  Клімат, водні маси (кабінет української мови)

1.Замкнута рухлива область із низьким тиском у центрі (циклон);

2.Найголовніші властивості водних мас (температура, солоність);

3.В яких одиницях вимірюється солоність води? (проміле);

4-5- 6.Назвіть кліматотвірні чинники;

7.Найсолоніше море планети (Червоне);

8.Чим основні кліматичні пояси відрізняються від перехідних? (у них панує один тип повітряних мас);

9.Скільки основних кліматичних поясів визнають в обох півкулях? (7);

10. Які вітри панують в екваторіальних широтах? (пасати).

 

  Загальна географія (кабінет фізики)                      

1.Щоозначає слово геоїд? (Землеподібний);

2.За який час Земля робить повний оберт навколо своєї осі? (за 23 год 56 хв   4с);

3.У якому напрямку земля обертається навколо своє осі? (із зх. на сх.);

4.Як називаться  точки перетину осі обертання Землі з її поверхнею? (полюси);

5.Вітри, які змінюють напрям двічі на рік (мусони);

6.Найпотужніша течія Світового океану (течія Західних Вітрів);

7.Які постійні вітри панують в помірних широтах? (західні);

8.Найдовша річка світу (Амазонка);

9.Який канал розділяє Африку і Євразію? (Суецький);

10.Що таке ландшафт? (краєвид, зовнішній вигляд місцевості).

 

 

А - Е

Б - Є

В - С

Г - Ж

Ґ - ь

Д - З

Е - Т

Є - И

Ж - І

З - Ї

И - У

І - Й

Ї - К

Й - Д

К - Л

Л - О

М - У

Н - Х

О - Е

П - М

Р - Ч

С - Н

Т - Ф

У - О

Ф - Ц

Х - Г

Ц - А

Ч -Б

Ш - П

Щ - В

Ь - Р

Ю - Г

Я - Д

 

 

Маршрутна картка команди

    кабінет

        Час роботи

   бали

 підпис

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

static_qr_code_without_logostatic_qr_code_without_logo

static_qr_code_without_logostatic_qr_code_without_logo

static_qr_code_without_logo

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. микола пуха
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Жилєнков Даніїл Юрійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 березня 2018
Переглядів
8473
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку