Географічний квест "Навколо світу за одну годину"

Про матеріал
Інтелектуальне змагання, в ході якого команди 6-8 класів послідовно виконують різні завдання. Де діти застосовують свої знання, навички, вміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях. У ході гри використовуються QR-коди. Команди рухаються по окремому маршруту і фіксованому часу, робота на етапі 6 хв, перехід від етапу до етапу 1 хв, кількість етапів 6.На кожному етапі працюють координатори (вчителі-предметники).
Перегляд файлу

Географічний квест «Навколо світу за 1 годину»

Мета квесту:

  • систематизація та узагальнення знань, отриманих на кроках географії;
  • розвивати логічне мислення, інтуїцію, вміння швидко знаходити вихід із складної ситуації;
  • формування в учнів високих морально-психологічних якостей – рішучості, наполегливості, дисциплінованості, навичок працювати у команді, згуртованості в учнівських колективах;
  • організація змістовного дозвілля учнів.

Учасники: команди учнів 6-8 класів ( по 7 осіб кожна).

Тривалість квесту: 1 година.

Місце проведення: приміщення школи (кабінети: історії, української мови, біології, музики, кабінет директора та спортивний зал).

Обладнання: картки із завданнями, атлас, маршрутні листи для команд, смартфони для сканування QR-кодів.

Підготовка до квесту:

  • розробити завдання;
  • облаштувати навчальні кабінети, у яких проводитиметься кожен з етапів квесту;
  • роз’яснити учням правила квесту.

Організація квесту:

  • про проведення змагання потрібно повідомити учнів і вчителів, окреслити його тему та особливості проведення;
  • кількість станцій має перевищувати кількість команд для того, щоб уникнути зіткнення команд на одній станції та витрачання часу;
  • на кожній станції має бути координатор – вчитель, який слідкує за виконанням завдання на станції, оцінює правильність виконання та віддає команді QR-код, у якому закодована підказка, до якого наступного пункту рухатись команді;
  • рівень складності завдань, які розв’язуватимуть під час квесту учасники команд, має відповідати їхньому віку.

Правила квесту.

  1. Всі учаники квесту діляться на команди по 7 осіб.
  2. Кожна команда отримує свій маршрутний лист (зразок маршрутного листа у Додатку 1) і проходить станції згідно свого маршруту.
  3. Координатори на кожній станції, після виконання завдання, роблять відмітку у маршрутному листі ( час виконання завдання та кількість набраних балів).
  4. Квестери повинні дотримуватись правил гри.
  5. Для того, щоб команда стала переможцем, усім її членам потрібно першими пройти усі «зупинки», виконати завдання правильно і якомога швидше та дістатися фінішу.
  6. Завдання від координатора квесту команда отримує лише тоді, коли усі її члени будуть присутні на пункті!

Станції:

  1. «Шифрувальник» ( місце проведення  - спортивний зал)
  2. «Сенкан» ( місце проведення – кабінет директора)
  3. «Ребуси» (місце проведення – кабінет біології)
  4. «Відвідай об’єкт» (місце прведення – кабінет музики)
  5. «Кросворд» ( місце проведення – кабінет історії)
  6. «Встав слово» ( місце проведення – кабінет української мови)
  7. Фініш (кабінет географії) – підведення підсумків та нагородження переможців.

Завдання для кожної станції у Додатку 2.

Додаток 1

Маршрутна картка команди 6 класу

 

Кабінет

Час роботи

Бали

Підпис

1

 

Спортзал

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

Географічний

 

 

 

 

Маршрутна картка команди 7 класу

 

Кабінет

Час роботи

Бали

Підпис

1

 

Біології

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

Географічний

 

 

 

 

Маршрутна картка команди 8 класу

 

Кабінет

Час роботи

Бали

Підпис

1

 

Української мови та літератури

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

Географічний

 

 

 

 

 Додаток 2

«Шифрувальник»

1

АБВ

2

ГДЕ

3

ЄЖЗ

4

ИІЇЙ

5

КЛМН

6

ОПР

7

СТУ

8

ФХЦ

9

ЧШЩ

 

 

0

ЬЮЯ

 

 

Завдання для команди 6 класу:

1). Обласний центр України: 816541  (Харків)

2). Прилад: 11665276 (Барометр)

3). Водоспад: 158250 (Анхель)

Завдання для команди 7 класу:

1). Обласний центр України: 726566450 (Тернопіль)

2). Тварина Австралії: 5195623061 (Качкодзьоб)

3). Гірська вершина: 156551271 (Аконкагуа)

Завдання для команди 8 класу:

1). Обласний центр України: 92654241 (Чернігів)

2). Озеро України: 54714 (Китай)

3). Європейська столиця: 565265 (Лондон)

Зупинка «Сенкан»

6 клас     Скласти сенкан до слова                                              Вітер

1 рядок – іменник

2 рядок - два прикметника

3 рядок – три дієслова

4 рядок є фразою, яка складається

з чотирьох слів і висловлює ставлення до теми

5 рядок слово-синонім до першого слова

7 клас    Скласти сенкан до слова                  Австралія

 

8 клас  Скласти сенкан до слова              Річка

Зупинка «Ребуси»

 

1https://imgglb.padletcdn.com/v13/image?t=c_limit,dpr_1,h_608,w_644&url=https%3A%2F%2Fpadletuploads.blob.core.windows.net%2Fprod%2F70200003%2F7ccf325fb3f1d98d6f37b9cb08c606f6%2F567.jpg

2https://imgglb.padletcdn.com/v13/image?t=c_limit,dpr_1,h_608,w_644&url=https%3A%2F%2Fpadletuploads.blob.core.windows.net%2Fprod%2F70200003%2Fab35d4bba24b874a3a496089063e3b32%2F____.jpg

 

3https://imgglb.padletcdn.com/v13/image?t=c_limit,dpr_1,h_608,w_644&url=https%3A%2F%2Fpadletuploads.blob.core.windows.net%2Fprod%2F70200003%2F2e0679e1ab50d6cbb096e5f5905088d8%2F________.jpg

 

4https://imgglb.padletcdn.com/v13/image?t=c_limit,dpr_1,h_608,w_644&url=https%3A%2F%2Fpadletuploads.blob.core.windows.net%2Fprod%2F70200003%2F9b04ac31e8a05804b708a999cdba87af%2F_______.jpg

5https://imgglb.padletcdn.com/v13/image?t=c_limit,dpr_1,h_608,w_644&url=https%3A%2F%2Fpadletuploads.blob.core.windows.net%2Fprod%2F70200003%2Fdc73eadd52219a7b1a80b5e7a33073ae%2F________.jpg

6https://imgglb.padletcdn.com/v13/image?t=c_limit,dpr_1,h_608,w_644&url=https%3A%2F%2Fpadletuploads.blob.core.windows.net%2Fprod%2F70200003%2F7c108813599eaf914312cd3b3123688f%2F______.jpg

Зупинка «Відвідай об’єкт»

«Відвідай об’єкт»

  1. 280пн. ш.; 860сх.д.. – __________________________
  2. 600пн. ш.; 850зх.д.. -  __________________________
  3. 150пн.ш.; 150 сх. д. -  _________________________
  4. 120 пд. ш.; 700 зх. д..-  _________________________
  5. 340 пд. ш.; 150 сх. д.. - __________________________

Відповіді: 1. г. Джомолунгма, 2. Ґудзонова затока, 3. оз. Чад, 4. г. Аконкагуа,

  1. м. Канберра.

Зупинка «Встав слово»

8 клас Вставте пропущені слова в текст.

Ґрунти – велике багатство України. Засновником вчення про ґрунти є 1___________. Серед ґрунтів України найбільшу родючість мають 2__________. Родючість залежить  від вмісту 3_________.Найбільша кількість перегною утворюється під 4____________ рослинністю. Ґрунти утворюються на 5_______________породі. На Поліссі типові ґрунти 6_______________.Чорноземи найбільше поширення мають у 7________________. Заходи, спрямовані на покращення якості ґрунту називаються 8_________________. Процес відновлення порушених ґрунтів господарською діяльністю людини називається 9________________. Зрошення потребують ґрунти в 10_______________частині України.

7 клас. Вставте пропущені слова в текст.

Південна Америка омивається водами 1________________ та 2_______________океанів. На західному узбережжі Південної Америки утворилася найсуворіша пустеля світу 3_______________. Найвища вершина Анд є гора 4______________. Найвищий водоспад Анхель розташований на річці  5________________. Найбільшу площу займає природна - зона вологі екваторіальні ліси, яку місцеві жителі називають 6_____________. В річці Амазонці водиться багато видів риб, але найнебезпечнішими є 7___________. На цьому материку найбільше прісноводне озеро 8_______________. Також в Південній Америці є найшвидший водоспад на Землі( друга назва  «Глотка диявола» 9_______________. Америка названа на честь 10______________.

6 клас. Вставте пропущені слова в текст.

Повітряна оболонка Землі називається 1________________. Нижній шар якої називається 2__________________. Від згубної дії шкідливих променів Землю захищає 3__________________. Температура повітря знижується з висотою на кожну 1000м. на 4_______________. Різниця між найвищою та найнижчою температурою називається 5__________________. Нормальним вважається тиск 6____________ на рівні 7______________моря. Тиск знижується з висотою на кожні 1000м. на 8 _________________. Вітер, який змінює свій напрямок двічі на добу називається 9______________, а двічі на рік 10_________________.

Відповіді 8 клас

  1. Докучаєв, 2. Чорноземи, 3. Гумусу. 4. Трав’янистою, 5. Материнській, 6. Дерново-підзолисті, 7. Степу,  8. Меліорація, 9. Рекультивація, 10. Південній.

Відповіді 7 клас

  1. Тихий. 2. Атлантичний .3, Атакама, 4. Аконкаґуа, 5. Чурун, 6.Сельва,

7. Піраньї , 8. Тітікака. 9.Іґуасу, 10. Амеріго Веспуччі.

Відповіді 6 клас

  1. Атмосфера. 2. Тропосфера, 3. Озоновий шар, 4.  5-60.  5. Амплітуда,

6. 760 мм.рт.ст. 7. Балтійського моря. 8. 100 мм.рт.ст. 9. Бриз,

10. Мусон.

Зупинка «Кросворд»

Внутрішні води ( терміни)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

10

 

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      По горизонталі:

  1. Місце, де річка бере початок.

3.   Тривале зниження рівня води у річці

4.   Річкові наноси у пониззях річок

8.   Надмірно зволожена ділянка місцевості із шаром торфу понад 30 см

10.  Місце, де річка впадає в море, океан або іншу річку

12.  Штучна водойма

По вертикалі:

  1. Межа, яка відокремлює сусідні річкові басейни
  2. Западина суходолу, яка заповнена водою

5.  Вихід підземних вод на земну поверхню

6.  Тривале підвищення рівня річок й об’єму стоку в певну пору року

7.   Вигини річища

9.   Короткочасні суттєві підвищення рівня води після дощів або зимових відлиг

10. Джерела, які під тиском пари викидають фонтани гарячої води

11 . природний водний потік, що тече у виробленій ним заглибині.

Кросворд «Атмосфера»

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

 

11

 

 

 

 

 

 

14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16

 

 

 

 

 

 

 

 

12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      По горизонталі:

  1. Прилад для визначення напрямку вітру

4.   Лінії, що з’єднують на карті точки з однаковим атмосферним тиском

5.   Частина атмосфери

6.  Сила, яка тисне на кожну одиницю земної поверхні

7.  Перехід води з рідкого стану в газоподібний

12.  Вічні мандрівники

15.  Вітер, що змінює свій напрямок двічі на добу

16.  Тонкий шар кристаликів льоду на земній поверхні.

17.  Вітер, що змінює свій напрямок двічі на рік

По вертикалі:

  1. Прилад для вимірювання атмосферного тиску
  2. Газ, частка якого в атмосфері найбільша
  1. Лінії на карті, що з’єднують точки з однаковими температурами.
  2. Газ, частка якого  в атмосфері становить 20,9 %
  3. Частина атмосфери
  4. Вітри, що дмуть від тропіків до екватора
  1. Явище погоди
  2. Різниця між найвищою та найвищою температурою

 

 

 

 

Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації

П’ятихатська районна державна адміністрація

Комунальна науково – методична  установа

«П’ятихатський районний методичний кабінет»

П’ятихатської районної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                       Підготували вчителі  

                                                                                 історії Савченко Г.В. та

                                                                                    географії Савченко О.Ю.                                                                          

                                                               ОНЗ «Жовтоолександрівський ЗЗСО»

                                                                              

 

 

 

 

 

с. Жовтоолександрівка

2019 рік

Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації

П’ятихатська районна державна адміністрація

Комунальна науково – методична  установа

«П’ятихатський районний методичний кабінет»

П’ятихатської районної ради

 

 

 

Ігри на уроках

математики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                     Підготувала

                                                                                   учитель початкових класів

                                                               ОНЗ «Жовтоолександрівський ЗЗСО»

                                                                                Димна С.О.

 

 

с. Жовтоолександрівка

2019 рік

 

docx
Додано
1 травня 2023
Переглядів
901
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку