Географічний квест «Навколо світу за 1 годину»
Мета квесту:
Учасники: команди учнів 6-8 класів ( по 7 осіб кожна).
Тривалість квесту: 1 година.
Місце проведення: приміщення школи (кабінети: історії, української мови, біології, музики, кабінет директора та спортивний зал).
Обладнання: картки із завданнями, атлас, маршрутні листи для команд, смартфони для сканування QR-кодів.
Підготовка до квесту:
Організація квесту:
Правила квесту.
Станції:
Завдання для кожної станції у Додатку 2.
Додаток 1
Маршрутна картка команди 6 класу
№
|
Кабінет |
Час роботи |
Бали |
Підпис |
1
|
Спортзал |
|
|
|
2
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
7
|
Географічний |
|
|
|
Маршрутна картка команди 7 класу
№
|
Кабінет |
Час роботи |
Бали |
Підпис |
1
|
Біології |
|
|
|
2
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
7
|
Географічний |
|
|
|
Маршрутна картка команди 8 класу
№
|
Кабінет |
Час роботи |
Бали |
Підпис |
1
|
Української мови та літератури |
|
|
|
2
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
7
|
Географічний |
|
|
|
Додаток 2
«Шифрувальник»
1 АБВ |
2 ГДЕ |
3 ЄЖЗ |
4 ИІЇЙ |
5 КЛМН |
6 ОПР |
7 СТУ |
8 ФХЦ |
9 ЧШЩ |
|
0 ЬЮЯ |
|
Завдання для команди 6 класу:
1). Обласний центр України: 816541 (Харків)
2). Прилад: 11665276 (Барометр)
3). Водоспад: 158250 (Анхель)
Завдання для команди 7 класу:
1). Обласний центр України: 726566450 (Тернопіль)
2). Тварина Австралії: 5195623061 (Качкодзьоб)
3). Гірська вершина: 156551271 (Аконкагуа)
Завдання для команди 8 класу:
1). Обласний центр України: 92654241 (Чернігів)
2). Озеро України: 54714 (Китай)
3). Європейська столиця: 565265 (Лондон)
Зупинка «Сенкан»
6 клас Скласти сенкан до слова Вітер
1 рядок – іменник
2 рядок - два прикметника
3 рядок – три дієслова
4 рядок є фразою, яка складається
з чотирьох слів і висловлює ставлення до теми
5 рядок слово-синонім до першого слова
7 клас Скласти сенкан до слова Австралія
8 клас Скласти сенкан до слова Річка
Зупинка «Ребуси»
1
2
3
4
5
6
Зупинка «Відвідай об’єкт»
«Відвідай об’єкт»
Відповіді: 1. г. Джомолунгма, 2. Ґудзонова затока, 3. оз. Чад, 4. г. Аконкагуа,
Зупинка «Встав слово»
8 клас Вставте пропущені слова в текст.
Ґрунти – велике багатство України. Засновником вчення про ґрунти є 1___________. Серед ґрунтів України найбільшу родючість мають 2__________. Родючість залежить від вмісту 3_________.Найбільша кількість перегною утворюється під 4____________ рослинністю. Ґрунти утворюються на 5_______________породі. На Поліссі типові ґрунти 6_______________.Чорноземи найбільше поширення мають у 7________________. Заходи, спрямовані на покращення якості ґрунту називаються 8_________________. Процес відновлення порушених ґрунтів господарською діяльністю людини називається 9________________. Зрошення потребують ґрунти в 10_______________частині України.
7 клас. Вставте пропущені слова в текст.
Південна Америка омивається водами 1________________ та 2_______________океанів. На західному узбережжі Південної Америки утворилася найсуворіша пустеля світу 3_______________. Найвища вершина Анд є гора 4______________. Найвищий водоспад Анхель розташований на річці 5________________. Найбільшу площу займає природна - зона вологі екваторіальні ліси, яку місцеві жителі називають 6_____________. В річці Амазонці водиться багато видів риб, але найнебезпечнішими є 7___________. На цьому материку найбільше прісноводне озеро 8_______________. Також в Південній Америці є найшвидший водоспад на Землі( друга назва «Глотка диявола» 9_______________. Америка названа на честь 10______________.
6 клас. Вставте пропущені слова в текст.
Повітряна оболонка Землі називається 1________________. Нижній шар якої називається 2__________________. Від згубної дії шкідливих променів Землю захищає 3__________________. Температура повітря знижується з висотою на кожну 1000м. на 4_______________. Різниця між найвищою та найнижчою температурою називається 5__________________. Нормальним вважається тиск 6____________ на рівні 7______________моря. Тиск знижується з висотою на кожні 1000м. на 8 _________________. Вітер, який змінює свій напрямок двічі на добу називається 9______________, а двічі на рік 10_________________.
Відповіді 8 клас
Відповіді 7 клас
7. Піраньї , 8. Тітікака. 9.Іґуасу, 10. Амеріго Веспуччі.
Відповіді 6 клас
6. 760 мм.рт.ст. 7. Балтійського моря. 8. 100 мм.рт.ст. 9. Бриз,
10. Мусон.
Зупинка «Кросворд»
Внутрішні води ( терміни)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
10 |
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
3. Тривале зниження рівня води у річці
4. Річкові наноси у пониззях річок
8. Надмірно зволожена ділянка місцевості із шаром торфу понад 30 см
10. Місце, де річка впадає в море, океан або іншу річку
12. Штучна водойма
По вертикалі:
5. Вихід підземних вод на земну поверхню
6. Тривале підвищення рівня річок й об’єму стоку в певну пору року
7. Вигини річища
9. Короткочасні суттєві підвищення рівня води після дощів або зимових відлиг
10. Джерела, які під тиском пари викидають фонтани гарячої води
11 . природний водний потік, що тече у виробленій ним заглибині.
Кросворд «Атмосфера»
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
11 |
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
4. Лінії, що з’єднують на карті точки з однаковим атмосферним тиском
5. Частина атмосфери
6. Сила, яка тисне на кожну одиницю земної поверхні
7. Перехід води з рідкого стану в газоподібний
12. Вічні мандрівники
15. Вітер, що змінює свій напрямок двічі на добу
16. Тонкий шар кристаликів льоду на земній поверхні.
17. Вітер, що змінює свій напрямок двічі на рік
По вертикалі:
Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації
П’ятихатська районна державна адміністрація
Комунальна науково – методична установа
«П’ятихатський районний методичний кабінет»
П’ятихатської районної ради
Підготували вчителі
історії Савченко Г.В. та
географії Савченко О.Ю.
ОНЗ «Жовтоолександрівський ЗЗСО»
с. Жовтоолександрівка
2019 рік
Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації
П’ятихатська районна державна адміністрація
Комунальна науково – методична установа
«П’ятихатський районний методичний кабінет»
П’ятихатської районної ради
Ігри на уроках
математики
Підготувала
учитель початкових класів
ОНЗ «Жовтоолександрівський ЗЗСО»
Димна С.О.
с. Жовтоолександрівка
2019 рік