Географічний квест "Знайди свій скарб"

Про матеріал
Географічний квест. Інтелектуальне змагання з метою закріпити отримані знання,вміння застосовувати їх на практиці, знаходити рішення при нестандартних ситуаціях, розвивати пізнавальну активність, логічне мислення.
Перегляд файлу

             Відділ освіти, сімі, молоді та спорту Гусятинської РДА

                                   Тернопільської області      

                                   ЗОШ І-ІІ ст. с. Котівка

 

 

 

         ГЕОГРАФІЧНИЙ КВЕСТ

  «ЗНАЙДИ СВІЙ СКАРБ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                           Вчитель географії                       

                                                                                        ЗОШ І-ІІ ст. с. Котівка

                                                                                                     Сагайдак Л.Т.

 

 

 

 

          Рекомендації до проведення гри:

- Зі старту команда отримує  маршрутну картку  Команди стартують одночасно, рухаючись кожна по окремому маршруту і фіксованому часові: робота на етапі – 10 хв., перехід від етапу до етапу – 1 хв.

 Кількість етапів – 5.

- На кожному етапі працюють помічники - координатори. Після приходу команди на етап координатор задає запитання на певну тему з географії. Після   правильних відповідей надає  завдання, або ж підказку, де його шукати. На виконання завдання надається 10 хвилин.

- Якщо команда його не виконала, вона отримує  відповідну кількість балів  і може отримати QR код, у якому закодоване слово - підказка,до якого наступного пункту рухатись команді.

  Координатор на етапі не може випустити команду раніше часу, зазначеного в маршрутній картці.

Перемагає команда, яка  першою прийшла на фініш, отримавши найбільшу кількість балів і першою, склала карту з частин і прочитала вислів

« ЗНАННЯ –ВЕЛИКИЙ СКАРБ», отримавши винагороду.

 

Обладнання команди: контурна карта, олівець, ручка, лінійка, годинник, телефон з Інтернетом, шифр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кабінет  фізики

               Для координатора

1. Координатор видає команді завдання:

(скласти слово із розрізаних букв і дати визначення)

Слово КЛІМАТ  (Клімат – це  багаторічний режим погоди в даний час і в даному місці) (10 балів)

2.Відповісти на 10 питань (10 балів)

3. Знайти елемент карти за азимутом       (5 балів)

4. Після виконання завдання координатор видає   команді  QR код із зашифрованою підказкою (,,КОБЗАР” – кабінет української мови)

2.Кабінет  географії.

Для координатора

1. Координатор видає команді завдання:

Перші букви географічних об’єктів, які ви знайдете за даними координатами, допоможуть вам згадати назву відомої гори і країни:

(28 пн.ш.; 86) сх.д.  - г. Еверест

(41 пн.ш.; 74) зх.д.  - м. Нью- Йорк

(0   ш.;       17) сх.д.  - г. Кенія

(16 пд.ш.;  68) зх. д. - г. Ільямпу

(68 пн.ш.;  129) сх.д.- м. Якутськ

                                                 ,,К-Е-Н-І-Я” (10 балів)

2..Відповісти на 10 питань (10 балів)

3. Знайти елемент карти за азимутом  (5 балів)

4.  Після виконання завдання координатор  видає   команді  QR код із зашифрованою підказкою ,,ЕЙНШТЕЙН”- кабінет фізики.

 

 

3.Кабінет  української мови

Для координатора

1.Координатор видає команді завдання:

(скласти слово із розрізаних букв і дати визначення) (скласти слово із розрізаних букв і дати визначення)

Слово  ПІНГВІН ( Пінгвін –нелітаючий птах, що живе в Антарктиді

(10 балів)

2 Відповісти на 10 питань(10 балів)

3 . Знайти елемент карти за азимутом  (5 балів)

4. Після виконання завдання координатор видає  QR код із зашифрованою підказкою ,,НІАГАРА” - кабінет географії)

   4.Кабінет іноземної мови

Для координатора

 1. Координатор видає команді завдання:

Відповісти на 10 питань. (10 балів)

2.Знайти елемент карти за азимутом  (5 балів)

3.Для того, щоб рушити далі, вам потрібна підказка. Але її знає лише одна людина. Ви можете їй зателефонувати, але для цього ви повинні розв’язати задачу:

   (в 1 см 10 км) ·1000 – 13639815 = номер абонента      

        (подзвонивши за знайденим номером учні отримують усну підказку          ,,МИША”- кабінет інформатики). (10 балів)

 

 

 

 

 

5.  Кабінет  інформатики.

Для координатора

1. Координатор видає команді завдання:

На контурній  карту України  позначте  10 об’єктів географічної номенклатури. (10 балів)

2.  Відповісти на 10 питань.. (10 балів)

3..Знайти елемент карти за азимутом (5 балів)

4.  Координатор видає QR код із зашифрованою підказкою ( FRIENDSHIP)

ДОДАТОК

  Рельєф  і  тектонічна будова (кабінет іноземої мови)

1.Назвіть типи земної кори (материкова і океанічна);

2.Ділянка земної поверхні з відносно малою інтенсивністю тектонічних рухів( платформа);

3.Найвища вершина України (г.Говерла);

4.Де утворюються гори? (на межі зіткнення літосферних плит);

5.Як називався найдавніший материк? (Пангея);

6.Які гори є в Україні? (Карпати);

7.Які вони за віком: старі чи молоді? (молоді);

8.Назвіть найвищі гори світу (Гімалаї);

9.Назвіть типи земної кори (материкова та океанічна);

10.Який океан має свою літосферну плиту? (Тихий).

Географічні координати (кабінет географії)

1.Уявні лінії, що проведені паралельно екватору (паралелі);

2.Відстань у градусах від початкового меридіана до заданої точки земної поверхні (географічна довгота);

3.Яку географічну широту мають полюси Землі? (0);

4.Як називається найдовша паралель? (екватор);

5.Уявні лінії, що з’єднують полюси Землі (меридіани);

6.Яку географічну довготу має лінія зміни дат? (180);

7.Яку назву має нульовий меридіан? (Грінвіцький);

8.Відстань у градусах від екватора до заданої  точки земної поверхні (географічна широта);

9.У якій півкулі відносно екватора зходиться м. Київ? (північній);

10.Де на Землі Сонце може перебувати у зеніті 2 рази на рік? (над екватором).

  Африка  (кабінет інформатики)

1.Назвіть найдовшу річку (Ніл);

2.Море, що омиває Африку з півночі (Середземне);

3.Країна у якій є піраміди (Єгипет);

4.Найповноводніший водоспад (Вікторія);

5.Чи можна в Африці побачити скупчення льоду ( на горі Кіліманджаро);

6.Назвіть найбільшу притоку Нілу (Білий Ніл);

7.Найбільша тварина  Африки? (слон);

8.Чому береги озера Чад на карті позначені пунктирною лінією? (воно пересихає);

9.У якому кліматичному поясі розташовані перемінно-вологі ліси Африки? (у субекватріальному);

10.До якої раси належать єгиптяни? (до європеоїдної0

Клімат, водні маси (кабінет української мови)

1.Замкнута рухлива область із низьким тиском у центрі (циклон);

2.Найголовніші властивості водних мас (температура, солоність);

3.В яких одиницях вимірюється солоність води? (проміле);

4-5- 6.Назвіть кліматотвірні чинники;

7.Найсолоніше море планети (Червоне);

8.Чим основні кліматичні пояси відрізняються від перехідних? (у них панує один тип повітряних мас);

9.Скільки основних кліматичних поясів визнають в обох півкулях? (7);

10. Які вітри панують в екваторіальних широтах? (пасати).

 Загальна географія (кабінет фізики)                      

1.Щоозначає слово геоїд? (Землеподібний);

2.За який час Земля робить повний оберт навколо своєї осі? (за 23 год 56 хв   4с);

3.У якому напрямку земля обертається навколо своє осі? (із зх. на сх.);

4.Як називаться  точки перетину осі обертання Землі з її поверхнею? (полюси);

5.Вітри, які змінюють напрям двічі на рік (мусони);

6.Найпотужніша течія Світового океану (течія Західних Вітрів);

7.Які постійні вітри панують в помірних широтах? (західні);

8.Найдовша річка світу (Амазонка);

9.Який канал розділяє Африку і Євразію? (Суецький);

10.Що таке ландшафт? (краєвид, зовнішній вигляд місцевості).

 

Маршрутна картка команди

    Кабінет

        Час роботи

   бали

 підпис

1

 

 

 

 

2

 

 

 

 

3

 

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

 

 

Завдання для І команди

1.Скласти слово із розрізаних букв і дати визначення.

2.Відповісти на 10 питань  

3. Знайти елемент карти за азимутом 

4. Отримати QR код із зашифрованою підказкою

Завдання для ІІ команди

1. Перші букви географічних об’єктів, які ви знайдете за даними координатами, допоможуть вам згадати назву відомої гори і країни:

(28 пн.ш.; 86) сх.д.  - г. Еверест

(41 пн.ш.; 74) зх.д.  - м. Нью- Йорк

(0   ш.;       17) сх.д.  - г. Кенія

(16 пд.ш.;  68) зх. д. - г. Ільямпу

(68 пн.ш.;  129) сх.д.- м. Якутськ

2.Відповісти на 10 питань  

3. Знайти елемент карти за азимутом 

4. Отримати QR код із зашифрованою підказкою

Завдання для ІІІ команди

1.Скласти слово із розрізаних букв і дати визначення.

2.Відповісти на 10 питань  

3. Знайти елемент карти за азимутом 

4. Отримати QR код із зашифрованою підказкою

Завдання для ІV команди

1. На контурній  карту України  позначте  10 об’єктів географічної номенклатури.

2.Відповісти на 10 питань  

3. Знайти елемент карти за азимутом 

4. Отримати QR код із зашифрованою підказкою

Завдання для V команди

1.Скласти слово із розрізаних букв і дати визначення.

2.Відповісти на 10 питань  

3. Знайти елемент карти за азимутом 

4. Отримати QR код із зашифрованою підказкою

4. Для того, щоб рушити далі, вам потрібна підказка. Але її знає лише одна людина. Ви можете їй зателефонувати, але для цього ви повинні розв’язати задачу:

(в 1 см 10 км) ·1000 – 13639815 =  номер абонента      

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Sahaydak Lesia
Пов’язані теми
Географія, 8 клас, Сценарії
Додано
22 березня 2019
Переглядів
1348
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку