Географія 6 клас НУШ. Комплексна підсумкова робота за групами результатів.
І семестр __________________________
Група результатів І. Проводить дослідження природи
Завдання 1. Виберіть відповідну карту та з’ясуйте, до яких гір за висотою належать
Уральські гори ________________
Кордильєри ___________________
Гімалаї _________________________
Завдання 2. Виберіть відповідну карту та з’ясуйте, де розташовано найбільше діючих вулканів:
А) у районах, де проходять межі літосферних плит;
Б) на платформах;
В) на рівнинах;
Завдання 3. Під якою буквою на малюнку температура місцевості буде вищою за інші точки? І чому?
а) А б) Б в) В
_______________________________________________________________________
Група результатів 2 . Здійснює пошук та опрацьовує інформацію
Завдання 4
Група туристів знаходиться біля підніжжя гори на висоті 220 м над рівнем моря. Визначте відносну висоту гори, якщо відомо, що її абсолютна висота 840 м.
_______________________________________________________________________
Завдання 5 За даними графіка температури визначте найнижчу та найвищу температуру повітря протягом місяця.
_______________________________________________________________________
Завдання 6
Задача. Визначте, якою буде температура повітря за бортом літака, який летить на висоті 6 000 м, якщо біля земної поверхні вона становить 20 °С.
______________________________________________________________________
Група результатів 3. Усвідомлює закономірності природи
Завдання 7. Поставити знак «більше», «менше» або «дорівнює»
а)1: 50000 __________ в 1 см 250 м
б)1: 1000000 ___________ в 1 см 5 км
в)1: 22000000 __________ в 1 см 500 км
г)1: 200000 ____________ в 1 см 2 км
Завдання 8. Використай знання про рельєф суходолу і дна Світового океану та заповни таблицю:
Материкова кора |
Океанічна кора |
|
|
|
|
|
|
Завдання 9. Два парусники знаходяться на однаковій відстані від берега. Який з них і чому першим дістанеться до гавані?