Географія для наймолодших

Про матеріал

Сьогодні ви вперше кабінеті, де на стінах висять географічні карти, на шафі розмістились глобуси та макети, дуже багато книг та енциклопедій, цікавих фізичних та метеорологічних приладів . Тут учні старших класів вивчають найцікавішу шкільну науку ГЕОГРАФІЮ. Що означає цей термін «гео» - земля, «графо»- описувати – наука про Землю, про її природу, населення та господарство. Першими географами були мандрівники, які подорожуючи записували все побачене, або складали схеми та малюнки, пізніше – карти. Що таке карта? Зображення певної території за допомогою умовних знаків та в масштабі. Географічна карта – це об'ємна книга, яка містить велику кількість інформації. А допоможе мені вести конкурс героїня відомого мультику Маша. Вона дуже добре знає природу лісу і степу, домашніх тварин та зовсім не боїться диких звірів.

Перегляд файлу

Географічна гра для учнів молодших класів « В пошуках скарбів»

О.Г.Квітка , вчитель географії  Хрещенівської ЗОШ І – ІІІ ступенів Нововоронцовського району Херсонської області

Мета: зацікавити учнів 1-4 класів до вивчення природничих наук, розвивати інтерес до географічних знань, виявляти творчі здібності та схильності школярів.

Обладнання:фізична карта світу, іграшки тварин, картки – завдання, глобус.

Форми роботи: ігрові

(кабінет географії прикрашений повітряними кульками, для команд приготовані 2 столи на яких лежать географічні атласи, енциклопедії )

Вчитель . Сьогодні ви вперше кабінеті, де на стінах висять географічні карти, на шафі розмістились глобуси та макети, дуже багато книг та енциклопедій, цікавих фізичних  та метеорологічних приладів . Тут учні старших класів вивчають найцікавішу шкільну науку ГЕОГРАФІЮ. Що означає цей термін «гео» - земля, «графо»- описувати – наука про Землю, про її природу, населення та господарство. Першими географами були мандрівники, які подорожуючи записували все побачене, або складали схеми та малюнки, пізніше – карти. Що таке карта? Зображення певної території за допомогою умовних знаків та в масштабі. Географічна карта – це об'ємна книга, яка містить велику кількість інформації. А допоможе мені вести конкурс героїня відомого мультику Маша. Вона дуже добре знає природу лісу і степу, домашніх тварин та зовсім не боїться диких звірів.

Маша. Ой! Я така швидка на допомогу!

Вчитель. Ця наука тісно пов’язана з багатьма шкільними предметами : історією, математикою, фізикою, хімією, літературою, мистецтвом, спортом.

Маша. Та для початку. Відгадайте мою загадку . Хто господар лісу? Правильно – ведмідь! А як ви думаєте, він спить взимку? Та ні , уже не спить! Ось подивіться!( мультик).  Сьогодні ми зіграємо з вами в цікаву гру, у якій вас чекає багато несподіванок. Візьміть з собою сміливість, логіку, та гарний настрій. Тоді фортуна та перемога завжди будуть поруч з вами.

Вчитель . Все у нас сьогодні буде незвичайне і команди . У кожній команді по 7 учнів 1-4 класів. ГЕОГРАФ – букви цього  слова  допоможуть вам знайти скарб захований на нашій карті.  7  - це число взагалі дивовижне :7 кольорів має райдуга, 7 днів у тижні, 7 гномів зустріла Білосніжка ,7 - я- це сім'я. Виконуючи різноманітні завдання , які вам підготував географ ви можете знайти скарб.  Його отримає та команда, яка зніме останню букву.

Географічна розминка

Екологічний турнір

пОлювання

Гра « Правда – неправда»

кРаїнознавці

пАнтоміма

Фауна світу

1 конкурс «Географічна розминка». Кожна команда повинна дати відповідь на питання( капітан записує на аркуші паперу відповідь)

  1. Серед яких цитрусових було знайдено Чебурашку? А) грейпфрут; б) лимон; в) апельсин.
  2. За що тягнув себе барон Мюнхаузен, коли вибирався із води? А) ніс; б) вухо; в) волосся.
  3. Найзубатіша тварина у світі – це: А) кит; б) акула; в) слимак.
  4. Як звали богиню квітів у Римі? А) Афродіта; б)Флора; в) Феміда.

2 конкурс « Екологічний двобій». На глобусі прикріплені по 5 фантиків двох кольорів. Це забруднення людиною планети Земля. Та ми можемо очистити її від сміття. Кожна команда , яка дала правильну відповідь на запитання знімає з глобуса фантик свого кольору.

  1. Скільки місяців має рік? (12)
  2. Дерево, яке і зимою і літом одним кольором ( ялинка).
  3. Влітку сірий, взимку білий ( заєць).
  4. Без голови, та в шляпі, одна нога і та без чобітка ( гриб).
  5. Яка частина у моркви використовується у їжу ( корінь).
  6. Дружина Івана – Царевича ( Царівна – жаба).
  7. Перша весняна квітка ( підсніжник).
  8. Пора року, коли жовтіє листя( осінь).
  9. У якого дерева під час цвітіння , в середині травня, разом з листям розпускаються  « сережки» ( Береза).
  10. Рослина, яка не б'є, не кусає, не лає, а плакати заставляє ( цибуля).
  11. Які птахи прилітають з теплих країв першими ( шпаки).
  12. Назвіть рослину, яка названа людським іменем ( лілія , васильок, валеріана).

3 конкурс « Полювання на звірів». В класі заздалегідь розставлені іграшки тварин. По команді всі починають полювання - шукають іграшки. Виграє та команда, яка зібрала більшу кількість іграшок.

4 конкурс «Правда – неправда». Кожній команді буде поставлено  запитання – ствердження, з якими вона повинна згодитись, або заперечити.

І команда

  1. Перші зелені листочки з’являються у лютому ( ні).
  2. Квітки конвалії білі, а квіти маку великі( так).
  3. Береза – вічнозелене дерево ( ні).
  4. Ромашки цвітуть цілий рік ( ні).
  5. Планета на якій ми живемо називається Марс(ні).

ІІ команда

1.Ведмідь та їжак впадають у сплячку ( так).

2. Восени птахи відлітають у теплі краї( так).

3. Снігурі прилітають на початку осені( ні).

4. Слон боїться мишей ( так).

5. Білка живе у норі( ні).

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА. « ЖИВА І НЕЖИВА ПРИРОДА»

Ви всі знаєте, що вся природа поділяється на живу і неживу. Я буду називати предмети природи, а ви – аплодувати, якщо це жива, або тупотіти, якщо нежива.

БДЖОЛА, ЗЕМЛЯ, МІСЯЦЬ, МЕТЕЛИК, ГОРОБЕЦЬ, СИНИЧКА, ЗМІЯ, ГЛИНА, КРОЛЕНЯ, ПІСОК, ЛЕЛЕКА, ЯБЛУНЯ, КАМІНЬ, СОНЦЕ, НЕБО, ВІТЕР, КВІТКА.

5 Конкурс «Країнознавці». По прапорах потрібно визначити країну

Україна, Росія, Франція, Японія, Італія, Велика Британія, Канада , США.

6 конкурс « Пантоміма». Кожна команда вибирає по 2 учасника. Вони повинні мімікою, жестами показати своїй команді тварину, яка написана на  аркуші паперу так, щоб її впізнала команда.

І команда

ІІ команда

слон

верблюд

жираф

крокодил

змія

олень

 

7 конкурс « Фауна світу». Флора – це царство рослин, фауна - тваринний світ. Наступне завдання – розселити представників тваринного світу по материках ( як естафета).

Верблюд – Африка; пінгвін – Антарктида; бегемот – Африка; слон – Африка, Євразія; кенгуру – Австралія; олень – Євразія,

8 конкурс « Останній герой». Цей конкурс потребує величезну силу волі, сміливість. Приймає участь по одному учаснику.  Виграє той, хто першим з’їсть шматочок лимону.

9 конкурс « Відправ листа». Маша написала листа, але не може написати адресу. Ваше завдання швидко розплутати цю плутанину та написати на конверті назву міста УКРАЇНИ, куди потрібно відправити листа.

1

2

3

4

5

6

7

 

В

А

О

А

Л

П

Т

 

1

2

3

4

5

6

7

 

Ь

Д

Е

О

Ц

К

Н

 

10 конкурс « Материки та океани» В цьому конкурсі приймає участь вся команда. Я описую материк, або океан, а капітан команди повинен показати його.

  1. Найжаркіший материк ( Африка)
  2. Найменший материк ( Австралія)
  3. Найхолодніший материк ( Антарктида)
  4. Найбільший океан ( Тихий)
  5. Материк на якому ми живемо ( Євразія)
  6. Найхолодніший океан ( Північно – Льодовитий)
  7. Материк, основні жителі якого пінгвіни ( Антарктида)
  8. Найдовший океан світу( Атлантичний)
  9. Кенгуру в перекладі « я вас не розумію» живуть на материку ( Австралія)
  10. Біля якого материка знаходиться найбільший острів світу Гренландія( Пн. Америка)

Вчитель. Ось і закінчився наш конкурс. Та основне завдання не виконано, скарб не знайдено.

Маша. Ми з Мишком ловили рибу , а впіймали ось що. Тут і записка лежить. Ох, я така швидка на допомогу!!!

Вчитель. Тут зашифрована назва острова, на якому захований скарб. Та команда , яка швидше розшифрує та і отримає його.

о

М

о

о

а

о

о

д

а

о

о

о

г

о

а

о

с

к

о

о

о

а

о

о

р

о

о

 

Вчитель. Дорогі школярі. Який би ми не нашли скарб, найбільшою цінність  є ваш розум , ваше бажання краще узнати світ, Землю, свій рідний край., а найголовніший скарб – це знання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Географічна розминка

Екологічний турнір

пОлювання

Гра«Правда – неправда»

КРаїнознавці

ПАнтоміма

Фауна світу

ОстаннІй герой

ВідправлЯємо листа

 

Географічна гра для наймолодших «В пошуках скарбів»

Команда 2

1 конкурс «Географічна розминка». Кожна команда повинна дати відповідь на питання( капітан записує на аркуші паперу відповідь)

  1. Серед яких цитрусових було знайдено Чебурашку? А) грейпфрут; б) лимон; в) апельсин.
  2. За що тягнув себе барон Мюнхаузен, коли вибирався із води? А) ніс; б) вухо; в) волосся.
  3. Найзубатіша тварина у світі – це: А) кит; б) акула; в) слимак.
  4. Як звали богиню квітів у Римі? А) Афродіта; б)Флора; в) Феміда.

9 конкурс « Відправ листа». Маша написала листа, але не може написати адресу. Ваше завдання швидко розплутати цю плутанину та написати на конверті назву міста УКРАЇНИ, куди потрібно відправити листа.

1

2

3

4

5

6

7

 

В

А

О

А

Л

П

Т

 

 

 

Розшифрувати назву острова

о

М

о

о

а

о

о

д

а

о

о

о

г

о

а

о

с

к

о

о

о

а

о

о

р

о

о

 

 

 

 

Географічна гра для наймолодших    «В пошуках скарбів»

Команда 1

 Конкурс «Географічна розминка». Кожна команда повинна дати відповідь на питання( капітан записує на аркуші паперу відповідь)

  1. Серед яких цитрусових було знайдено Чебурашку? А) грейпфрут; б) лимон; в) апельсин.
  2. За що тягнув себе барон Мюнхаузен, коли вибирався із води? А) ніс; б) вухо; в) волосся.
  3. Найзубатіша тварина у світі – це: А) кит; б) акула; в) слимак.
  4. Як звали богиню квітів у Римі? А) Афродіта; б)Флора; в) Феміда.

 Конкурс « Відправ листа». Маша написала листа, але не може написати адресу. Ваше завдання швидко розплутати цю плутанину та написати на конверті назву міста УКРАЇНИ, куди потрібно відправити листа.

1

2

3

4

5

6

7

 

Ь

Д

Е

О

Ц

К

Н

 

Розшифрувати назву острова

о

М

о

о

а

о

о

д

а

о

о

о

г

о

а

о

с

к

о

о

о

а

о

о

р

о

о

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Чікаленко Ганна Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
1003
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку