Сьогодні ви вперше кабінеті, де на стінах висять географічні карти, на шафі розмістились глобуси та макети, дуже багато книг та енциклопедій, цікавих фізичних та метеорологічних приладів . Тут учні старших класів вивчають найцікавішу шкільну науку ГЕОГРАФІЮ. Що означає цей термін «гео» - земля, «графо»- описувати – наука про Землю, про її природу, населення та господарство. Першими географами були мандрівники, які подорожуючи записували все побачене, або складали схеми та малюнки, пізніше – карти. Що таке карта? Зображення певної території за допомогою умовних знаків та в масштабі. Географічна карта – це об'ємна книга, яка містить велику кількість інформації. А допоможе мені вести конкурс героїня відомого мультику Маша. Вона дуже добре знає природу лісу і степу, домашніх тварин та зовсім не боїться диких звірів.
Географічна гра для учнів молодших класів « В пошуках скарбів»
О.Г.Квітка , вчитель географії Хрещенівської ЗОШ І – ІІІ ступенів Нововоронцовського району Херсонської області
Мета: зацікавити учнів 1-4 класів до вивчення природничих наук, розвивати інтерес до географічних знань, виявляти творчі здібності та схильності школярів.
Обладнання:фізична карта світу, іграшки тварин, картки – завдання, глобус.
Форми роботи: ігрові
(кабінет географії прикрашений повітряними кульками, для команд приготовані 2 столи на яких лежать географічні атласи, енциклопедії )
Вчитель . Сьогодні ви вперше кабінеті, де на стінах висять географічні карти, на шафі розмістились глобуси та макети, дуже багато книг та енциклопедій, цікавих фізичних та метеорологічних приладів . Тут учні старших класів вивчають найцікавішу шкільну науку ГЕОГРАФІЮ. Що означає цей термін «гео» - земля, «графо»- описувати – наука про Землю, про її природу, населення та господарство. Першими географами були мандрівники, які подорожуючи записували все побачене, або складали схеми та малюнки, пізніше – карти. Що таке карта? Зображення певної території за допомогою умовних знаків та в масштабі. Географічна карта – це об'ємна книга, яка містить велику кількість інформації. А допоможе мені вести конкурс героїня відомого мультику Маша. Вона дуже добре знає природу лісу і степу, домашніх тварин та зовсім не боїться диких звірів.
Маша. Ой! Я така швидка на допомогу!
Вчитель. Ця наука тісно пов’язана з багатьма шкільними предметами : історією, математикою, фізикою, хімією, літературою, мистецтвом, спортом.
Маша. Та для початку. Відгадайте мою загадку . Хто господар лісу? Правильно – ведмідь! А як ви думаєте, він спить взимку? Та ні , уже не спить! Ось подивіться!( мультик). Сьогодні ми зіграємо з вами в цікаву гру, у якій вас чекає багато несподіванок. Візьміть з собою сміливість, логіку, та гарний настрій. Тоді фортуна та перемога завжди будуть поруч з вами.
Вчитель . Все у нас сьогодні буде незвичайне і команди . У кожній команді по 7 учнів 1-4 класів. ГЕОГРАФ – букви цього слова допоможуть вам знайти скарб захований на нашій карті. 7 - це число взагалі дивовижне :7 кольорів має райдуга, 7 днів у тижні, 7 гномів зустріла Білосніжка ,7 - я- це сім'я. Виконуючи різноманітні завдання , які вам підготував географ ви можете знайти скарб. Його отримає та команда, яка зніме останню букву.
Географічна розминка
Екологічний турнір
пОлювання
Гра « Правда – неправда»
кРаїнознавці
пАнтоміма
Фауна світу
1 конкурс «Географічна розминка». Кожна команда повинна дати відповідь на питання( капітан записує на аркуші паперу відповідь)
2 конкурс « Екологічний двобій». На глобусі прикріплені по 5 фантиків двох кольорів. Це забруднення людиною планети Земля. Та ми можемо очистити її від сміття. Кожна команда , яка дала правильну відповідь на запитання знімає з глобуса фантик свого кольору.
3 конкурс « Полювання на звірів». В класі заздалегідь розставлені іграшки тварин. По команді всі починають полювання - шукають іграшки. Виграє та команда, яка зібрала більшу кількість іграшок.
4 конкурс «Правда – неправда». Кожній команді буде поставлено запитання – ствердження, з якими вона повинна згодитись, або заперечити.
І команда
ІІ команда
1.Ведмідь та їжак впадають у сплячку ( так).
2. Восени птахи відлітають у теплі краї( так).
3. Снігурі прилітають на початку осені( ні).
4. Слон боїться мишей ( так).
5. Білка живе у норі( ні).
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА. « ЖИВА І НЕЖИВА ПРИРОДА»
Ви всі знаєте, що вся природа поділяється на живу і неживу. Я буду називати предмети природи, а ви – аплодувати, якщо це жива, або тупотіти, якщо нежива.
БДЖОЛА, ЗЕМЛЯ, МІСЯЦЬ, МЕТЕЛИК, ГОРОБЕЦЬ, СИНИЧКА, ЗМІЯ, ГЛИНА, КРОЛЕНЯ, ПІСОК, ЛЕЛЕКА, ЯБЛУНЯ, КАМІНЬ, СОНЦЕ, НЕБО, ВІТЕР, КВІТКА.
5 Конкурс «Країнознавці». По прапорах потрібно визначити країну
Україна, Росія, Франція, Японія, Італія, Велика Британія, Канада , США.
6 конкурс « Пантоміма». Кожна команда вибирає по 2 учасника. Вони повинні мімікою, жестами показати своїй команді тварину, яка написана на аркуші паперу так, щоб її впізнала команда.
І команда |
ІІ команда |
слон |
верблюд |
жираф |
крокодил |
змія |
олень |
7 конкурс « Фауна світу». Флора – це царство рослин, фауна - тваринний світ. Наступне завдання – розселити представників тваринного світу по материках ( як естафета).
Верблюд – Африка; пінгвін – Антарктида; бегемот – Африка; слон – Африка, Євразія; кенгуру – Австралія; олень – Євразія,
8 конкурс « Останній герой». Цей конкурс потребує величезну силу волі, сміливість. Приймає участь по одному учаснику. Виграє той, хто першим з’їсть шматочок лимону.
9 конкурс « Відправ листа». Маша написала листа, але не може написати адресу. Ваше завдання швидко розплутати цю плутанину та написати на конверті назву міста УКРАЇНИ, куди потрібно відправити листа.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
||||||
В |
А |
О |
А |
Л |
П |
Т |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
||||||
Ь |
Д |
Е |
О |
Ц |
К |
Н |
10 конкурс « Материки та океани» В цьому конкурсі приймає участь вся команда. Я описую материк, або океан, а капітан команди повинен показати його.
Вчитель. Ось і закінчився наш конкурс. Та основне завдання не виконано, скарб не знайдено.
Маша. Ми з Мишком ловили рибу , а впіймали ось що. Тут і записка лежить. Ох, я така швидка на допомогу!!!
Вчитель. Тут зашифрована назва острова, на якому захований скарб. Та команда , яка швидше розшифрує та і отримає його.
о |
М |
о |
о |
а |
о |
о |
д |
а |
о |
о |
о |
г |
о |
а |
о |
с |
к |
о |
о |
о |
а |
о |
о |
р |
о |
о |
Вчитель. Дорогі школярі. Який би ми не нашли скарб, найбільшою цінність є ваш розум , ваше бажання краще узнати світ, Землю, свій рідний край., а найголовніший скарб – це знання.
Географічна розминка
Екологічний турнір
пОлювання
Гра«Правда – неправда»
КРаїнознавці
ПАнтоміма
Фауна світу
ОстаннІй герой
ВідправлЯємо листа
Географічна гра для наймолодших «В пошуках скарбів»
Команда 2
1 конкурс «Географічна розминка». Кожна команда повинна дати відповідь на питання( капітан записує на аркуші паперу відповідь)
9 конкурс « Відправ листа». Маша написала листа, але не може написати адресу. Ваше завдання швидко розплутати цю плутанину та написати на конверті назву міста УКРАЇНИ, куди потрібно відправити листа.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
||||||
В |
А |
О |
А |
Л |
П |
Т |
Розшифрувати назву острова
о |
М |
о |
о |
а |
о |
о |
д |
а |
о |
о |
о |
г |
о |
а |
о |
с |
к |
о |
о |
о |
а |
о |
о |
р |
о |
о |
Географічна гра для наймолодших «В пошуках скарбів»
Команда 1
Конкурс «Географічна розминка». Кожна команда повинна дати відповідь на питання( капітан записує на аркуші паперу відповідь)
Конкурс « Відправ листа». Маша написала листа, але не може написати адресу. Ваше завдання швидко розплутати цю плутанину та написати на конверті назву міста УКРАЇНИ, куди потрібно відправити листа.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
||||||
Ь |
Д |
Е |
О |
Ц |
К |
Н |
Розшифрувати назву острова
о |
М |
о |
о |
а |
о |
о |
д |
а |
о |
о |
о |
г |
о |
а |
о |
с |
к |
о |
о |
о |
а |
о |
о |
р |
о |
о |