Конспект уроку
з фізичної культури
5 клас
Підготувала:
Сірко Людмила Орестівна
вчитель фізичної культури
І кваліфікаційної категорії
ОЗ «Бродівська ЗОШ І-ІІІст №4»
Тема: Гімнастика. Акробатика.
Мета:Сприяти зміцненню здоров’я учнів, формуванню у них правильної постави. Навчити вести самоконтроль за своїм станом здоров’я під час виконання фізичних вправ та інтервалів відпочинку. Зацікавити самостійно виконувати комплекс вправ, спрямованих на корекцію своєї постави і гармонійний розвиток опорно-рухового апарату.
Завдання уроку:
1. Повторити комплекс вправ зі скакалкою.
2. Вчити правильному виконанню перекидів вперед і назад.
3. Сприяти розвитку фізичних якостей, гнучкості і різних груп м’язів, а також почуттю ритму і координації рухів.
Місце проведення : спортивний зал
Обладнання і інвентар: скакалки, мати, лави.
Частина уроку |
Зміст уроку |
Дозу- вання |
Організаційно - методичні вказівки |
П І Д Г О Т О В Ч А
12--15хв |
Шикування в одну шеренгу,привітання, рапорт. Повідомлення завдань уроку.
Вимірювання ЧСС. Стройові вправи : повороти « ліво-руч», «право-руч», «кру-гом». Різновиди ходьби: на носках; на п’ятах; перекатом з п’ятки на носок; із високим підніманням колін. Повільний біг
Перешикування
Комплекс ЗРВ зі скакалкою Перешикування
|
30 с
1 хв
1хв 30с
1-1,5хв
1-2хв
30с
5-6хв 30с |
Перевірити наявність учнів та їх самопочуття
Звернути увагу на техніку безпеки.Мобілізувати на виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв. Чіткість виконання, слідкувати за поставою.
По колу в колону по одному, дистанція - 2 кроки
Зберігати стрій, не обганяти одне одного У дві шеренги, розімкнутись на відстань витягнутих рук Див. додаток 1 У три відділення. Відділення займають місця занять. |
О С Н О В Н А
25-27хв |
1. Акробатика:
2. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги 3. Стрибки через скакалку
Перешикування Естафета з елементами гімнастики |
6-7хв
6 -7хв
6 -7хв
30с 4-5хв |
Поточно одне за одним, дистанція – 2 перекиди. Набути упор присівши, поставивши руки дещо вперед, згинаючи руки, відштовхнутися ногами і, згрупувавшись, перевернутися через голову до положення групування сидячи. Послідовно набуваються положення лежачи, групування, сидячи Фронтально одночасно, в індивідуальному темпі до особистого максимуму Фронтально одночасно урозтіч. Після завершення – ходьба. В колону по два Змагальний метод |
З А К Л Ю Ч Н А
3-5хв |
Гра на увагу: «Заборонений рух»
Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС. Підведення підсумків уроку. Домашнє завдання
Організований вихід із залу. |
1-2хв
1хв
1хв
30с
30с |
Вчитель показує дітям рух, який повторювати не можна. Потім показує різні рухи руками та ногами. Той, хто повторив заборонений рух, вибуває з гри. За зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 90 уд/хв.
Аналіз діяльності і виставлення оцінок. Вправи для розвитку м’язів черевного пресу. В колоні по одному. |
Додаток 1
Вправа 1. В.П – О.С : скакалка внизу, складена вчетверо (Мал. 1).
1 – руки вгору; 2 – піднятися на носки, прогнутися і потягнутися – вдих; 3-4 – в.п. – Видих. При русі рук вгору дивитися на скакалку. Руки прямі, скакалка натягнута.
Вправа 2.В.П:ноги на ширині плечей, скакалка внизу, складена вдвічі (Мал. 2).
1 – руки вперед в сторони, поворот тулуба вправо; 2 – В.П.; 3- те саме з поворотом вліво. 4 – В.П. Під час повороту плечі не опускати, ноги з місця не зрушувати. Дихання довільне, без затримки.
Вправа 3.В.П ноги нарізно на скакалці; скакалку тримати вільно за кінці (Мал.3).
1 – нахил вліво, ліва рука, згинаючись, натягує скакалку – видих; 2 – випрямитися, опускаючи ліву руку вниз – вдих; 3-4 – те ж в інший бік. При нахилах ноги не згинати, голову не опускати і тулуб не повертати, вага тіла розподілити рівномірно на ноги.
Вправа 4. В.П.: ноги разом; скакалка за головою, складена вчетверо, руки до плечей (Мал. 4).
1-3 – нахил вперед, руки вперед – видих; 4 – випрямитися, відводячи плечі назад, – вдих. В.П. При нахилі ноги не згинати. Амплітуду рухів збільшувати поступово.
Вправа 5. В.П.; скакалка внизу, складена вчетверо (Мал.5).
1-2 – переступити через скакалку; 3-4 – В.П.; 5-6 – те ж іншою ногою.; 7-8 В.П. Під час виконання вправи потрібно піднімати коліно високо, при цьому дуже низько не нахилятися.
Вправа 6. В.П.: сидячи, із зігнутими ногами; скакалка на підлозі збоку (Мал.6).
1-2 – поворот кругом обличчям до скакалки, в упор стоячи на колінах; 3-4 – тим же способом повернутися у В.П. При повороті спиратися на прямі руки.
Вправа 7. В.П.: ноги разом; скакалка за спиною. Біг на місці стрибками з лівої ноги на праву, обертаючи скакалку вперед (Мал.7).
Кілька стрибків через скакалку виконуються з правої ноги, а потім з лівої. Спину тримати прямо, голову не опускати, вправу виконувати без напруги. Після стрибків перейти на ходьбу.