Гімнастика. Акробатика 5кл.

Про матеріал
Мета:Сприяти зміцненню здоров’я учнів, формуванню у них правильної постави. Навчити вести самоконтроль за своїм станом здоров’я під час виконання фізичних вправ та інтервалів відпочинку. Зацікавити самостійно виконувати комплекс вправ, спрямованих на корекцію своєї постави і гармонійний розвиток опорно-рухового апарату.
Перегляд файлу

Конспект уроку

 з фізичної культури 

5 клас

 

 

 

 

                                                                   Підготувала:

                                             Сірко Людмила Орестівна

                                                         вчитель фізичної культури

                                                         І кваліфікаційної категорії

    ОЗ «Бродівська ЗОШ І-ІІІст №4»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: Гімнастика. Акробатика.

Мета:Сприяти зміцненню здоров’я учнів, формуванню у них правильної постави. Навчити вести самоконтроль за своїм станом здоров’я під час виконання фізичних вправ та інтервалів відпочинку. Зацікавити самостійно виконувати комплекс вправ, спрямованих на корекцію своєї постави і гармонійний розвиток опорно-рухового апарату.

Завдання уроку:

1. Повторити комплекс вправ зі скакалкою.

2. Вчити правильному виконанню  перекидів  вперед і назад.

 3. Сприяти розвитку фізичних якостей, гнучкості і різних груп м’язів, а також почуттю ритму і координації рухів.

Місце проведення : спортивний зал

Обладнання і інвентар:  скакалки, мати, лави.

 

Частина уроку

Зміст уроку

Дозу-

вання

Організаційно - методичні вказівки

 

 

П

І

Д

Г

О

Т

О

В

Ч

А

 

12--15хв

Шикування в одну шеренгу,привітання, рапорт.

Повідомлення завдань уроку.

 

 

Вимірювання ЧСС.

Стройові вправи : повороти « ліво-руч», «право-руч», «кру-гом».

Різновиди ходьби: на носках; на п’ятах; перекатом з п’ятки на носок; із високим підніманням колін.

Повільний біг

 

Перешикування

 

Комплекс ЗРВ зі скакалкою

Перешикування

 

30 с

 

 

1 хв

 

 

 

1хв

30с

 

 

1-1,5хв

 

 

 

 

1-2хв

 

30с

 

5-6хв

30с

Перевірити наявність учнів та їх самопочуття

 

Звернути увагу на техніку безпеки.Мобілізувати на виконання завдань в основній частині уроку.

У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв.

Чіткість виконання, слідкувати за поставою.

 

По колу в колону по одному, дистанція - 2 кроки

 

 

 

Зберігати стрій, не обганяти одне одного

У дві шеренги, розімкнутись на відстань витягнутих рук

Див. додаток 1

У три відділення. Відділення займають місця занять.

 

 

 

 

 

О

С

Н

О

В

Н

А

 

25-27хв

1. Акробатика:

 

  • перекиди вперед

 

 

 

 

 

  • перекиди назад

 

 

2. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи від підлоги

3. Стрибки через скакалку

 

Перешикування

Естафета з елементами гімнастики

6-7хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 -7хв

 

 

6 -7хв

 

30с

4-5хв

Поточно одне за одним, дистанція – 2 перекиди.

 Набути упор присівши, поставивши руки дещо вперед, згинаючи руки, відштовхнутися ногами і, згрупувавшись, перевернутися через голову до положення групування сидячи.

Послідовно набуваються положення лежачи, групування, сидячи

Фронтально одночасно, в індивідуальному темпі до особистого максимуму

Фронтально одночасно урозтіч. Після завершення – ходьба.

В колону по два

Змагальний метод

 

 

З

А

К

Л

Ю

Ч

Н

А

 

3-5хв

Гра на увагу: «Заборонений рух»

 

 

 

Шикування в одну шеренгу. Вимірювання ЧСС.

Підведення  підсумків уроку.

Домашнє завдання

 

Організований вихід із залу.

1-2хв

 

 

 

 

1хв

 

 

1хв

 

30с

 

30с

Вчитель показує дітям рух, який повторювати не можна. Потім показує різні рухи руками та ногами. Той, хто повторив заборонений рух, вибуває з гри.

За зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 90 уд/хв.

 

Аналіз діяльності і виставлення оцінок.

Вправи для розвитку м’язів черевного пресу.

В колоні по одному.

 

 

 

Додаток 1

Вправа 1. В.П – О.С : скакалка внизу, складена вчетверо (Мал. 1). 

1 – руки вгору; 2 – піднятися на носки, прогнутися і потягнутися – вдих; 3-4 – в.п. – Видих. При русі рук вгору дивитися на скакалку. Руки прямі, скакалка натягнута.

Вправа 2.В.П:ноги на ширині плечей, скакалка внизу, складена вдвічі (Мал. 2). 

1 – руки вперед в сторони, поворот тулуба вправо; 2 – В.П.; 3- те саме з поворотом вліво. 4 – В.П.  Під час повороту плечі не опускати, ноги з місця не зрушувати. Дихання довільне, без затримки.

Вправа 3.В.П ноги нарізно на скакалці; скакалку тримати вільно за кінці (Мал.3).

 1 – нахил вліво, ліва рука, згинаючись, натягує скакалку – видих; 2 – випрямитися, опускаючи ліву руку вниз – вдих; 3-4 – те ж в інший бік. При нахилах ноги не згинати, голову не опускати і тулуб не повертати, вага тіла розподілити рівномірно на ноги.

Вправа 4.  В.П.: ноги разом; скакалка за головою, складена вчетверо, руки до плечей (Мал. 4).

 1-3 – нахил вперед, руки вперед – видих; 4 – випрямитися, відводячи плечі назад, – вдих. В.П. При нахилі ноги не згинати. Амплітуду рухів збільшувати поступово.

Вправа 5.  В.П.; скакалка внизу, складена вчетверо (Мал.5). 

1-2 – переступити через скакалку; 3-4 – В.П.; 5-6 – те ж іншою ногою.; 7-8 В.П. Під час   виконання вправи потрібно піднімати коліно високо, при цьому дуже низько не нахилятися.

Вправа 6.   В.П.: сидячи, із зігнутими ногами; скакалка на підлозі збоку (Мал.6).

 1-2 – поворот кругом обличчям до скакалки, в упор стоячи на колінах; 3-4 – тим же способом повернутися у В.П. При повороті спиратися на прямі руки.

Вправа 7.  В.П.: ноги разом; скакалка за спиною. Біг на місці стрибками з лівої ноги на праву, обертаючи скакалку вперед (Мал.7). 

Кілька стрибків через скакалку виконуються з правої ноги, а потім з лівої. Спину тримати прямо, голову не опускати, вправу виконувати без напруги. Після стрибків перейти на ходьбу.

 

 

Комплекс ЗРВ зі скакалкою

docx
Додано
23 березня 2020
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку