Тема: Використання художнього слова в процесі формування у малят культурно-гігієнічних навичок під час гімнастики пробудження
Мета : закріпити раніше здобуті уміння та навички з фізкультури, вправляти у виконанні виразних рухів. формувати у дітей потребу в щоденному виконанні коригуючої гімнастики після сну, профілактика плоскостопості та порушення постави. З допомогою позитивного емоційного настрою дітей виховувати любов до зарядки, як важливого аспекту життя,за допомогою художнього слова. Виховувати бажання підтримувати бадьорий стан організму.
Обладнання: обручі, гімнастичний місточок, гімнастичні сходи, канат, коригуючі килимки, хмарина з краплинами.
Хід
Поступове пробудження, Вправи в ліжку.
Час давно уже вставати,
оченята відкивайте
і на мене поглядайте
(відкривають закривають очі 4р.)
Нам усім всміхатися.
( В.п. теж, 1,2 повернути голову вправо, рівно; 3,4 повернути голову вліво, рівно 6 - 8раз.
один одному всміхніться
(В.п. лежачи на спині, руки вздовж тулуба. 1 руки підняти вгору, 2 потягнутися, 3,4 повернутися в в.п.6 раз.)
(В.п. стоячи на колінах, опираючись на руки, 1,2 вигнути спинку, 3,4 повернутися в в.п. 6 раз)
з хвостиками гратись
Покрутили вліво в право
Ось таку зробили вправу.
(В.п. стоячи на колінах, опраючись на руки,1,2 крутять тазом вліво,в право3,4 повернутися в в.п.6 раз)
Із клубочками пограти
(В.п лежачі на спині, ноги рівно лежать, 1,мячики тримають перед собою 2 ногами намагаються дістати до мячика 3,4 повернення до в.п.6 раз)
Клубочки сонцю показали
(В.п стоячи біля ліжка1,2 руки піднімають вгору через сторони3,4 взяли іншою рукою м’яч, опускають руки в.п.8 раз)
від нього ми сховалися
(В.п присідання з м’ячем 8 раз)
з клубочками стрибаємо
(стрибки з м’ячем 8 раз)
( кидають в корзину м’яч)
підем по доріжці
(йдуть по слідах з квасолі, по масажному килимку,
колючому килимку, виходимо в групову кімнату)
Йдемо ручку обминати
Перейдемо по місточку
( йдуть по місточку)
Піднімем оченята
Ми хмаринку з вами бачим
Подивіться на краплини
які гарні вони нині
всі подуймо на хмаринку
проженемо всі краплинки
( виконання дихальної гімнастики)
-Холодний
До нас завітав австралійський дощ
"Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Стежте уважно!"
піднявся вітер. (Тренер тре долоні).
Починає крапати дощ. (Клацання пальцями, язиком.)
Дощ посилюється. (Плескання долонями по грудях.)
Починається справжня злива. (Плескання по стегнах.)
А ось град— справжня буря. (Тупіт ногами.)
Але що це? Буря стихає. (Плескання по стегнах.)
Дощ стихає. (Плескання долонями по грудях.)
Рідкі краплі падають на землю. (Клацання пальцями.)
Тихий шелест вітру. (Потирання долонь.)
Сонце! (Руки догори.)
у калюжі ноги мочить,
так давайте всі малята
дружно в ряд усі ставати,
Обминемо ми калюжі про стрибаємо їх друзі.
( стрибки в обручі)
хай просохнуть наші ніжки
розкажімо для гостей вірш про кицю
Пішла киця по водицю
Та й упала у криницю.
Пішов котик витягати:
— Давай, кицю, лапку
Та вилізай на кладку.
Сиди, кицю, грійся
Та нікого не бійся.
(йдуть по канату та сходах промовляють вірш)
Стаємо всі один за одним, і йдемо в спальню переодягатися