Година милування природою "Спостереження за зміною в житті птахів."

Про матеріал

Мета: забезпечити засвоєння учнями знань про значення птахів у природі і житті людини. Довести до свідомості учнів необхідність збереження різних видів зимуючих птахів. Виховувати у дітей повагу та бережливе ставлення до природи.

Очікувані результати: учні повинні знати перелітних й осілих птахів, установлювати взаємозв'язки між осінніми змінами в неживій природі та поведінкою птахів.

Перегляд файлу

Година милування природою. Спостереження за зміною в житті птахів.

Мета: забезпечити засвоєння учнями знань про значення птахів у природі і житті людини. Довести до свідомості учнів необхідність збереження різних видів зимуючих птахів. Виховувати у дітей повагу та бережливе ставлення до природи.

Очікувані результати: учні повинні знати перелітних й осілих птахів, установлювати взаємозв’язки між осінніми змінами в неживій природі та поведінкою птахів.

1. Організаційний момент

2. Основна частина

2.1. Фронтальна робота. Розрізнення перелітних та осілих птахів.

2.2. Евристична бесіда.

— Чим птахи відрізняються від тварин? (Тіло вкрите пір’ям, мають крила, на зиму відлітають.)

Отже, сьогоднішній урок ми присвячуємо птахам та їхньому життю восени.

2.3. Відгадування загадки.

Які ноги — такий ніс,
По болоту ходить скрізь.
На хатині хату має
І жабам рахунок знає. (Лелека.)

      2.4 Мотивація навчальної діяльності

Фронтальна робота. «Легенда про лелеку»

1) Слово вчителя.

Життя птахів дуже цікаве. Люди завжди любили їх й опікувались ними. Існує багато творів народної творчості про пернатих. Я пропоную вашій увазі легенду про лелеку. До речі, хто згадає з уроків читання, що таке легенда?

Слухаючи легенду, зверніть увагу на справжні факти із життя цих птахів.

2) Слухання легенди.

3) Аналітична діяльність.

— Про що ви дізналися з легенди?

— Як ви гадаєте, що в цій легенді — правда?

— А чи живуть лелеки з людьми весь рік?

— Хто знає, як зимують лелеки?

Отже, сьогодні ми дізнаємося, як готуються до зими птахи.

2.5.Фізкультхвилинка

2.6.Розгляд малюнків зимуючих птахів.

3. Підбиття підсумків

Прийом «Одним словом»

Учні висловлюють свої враження від прогулянки лише одним словом.

4. Організоване повернення до школи

 

1

 

doc
Додано
4 серпня 2018
Переглядів
1212
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку