Година спілкування для учнів 1 класів. "Які правила нам потрібні?!."

Про матеріал
Година спілкування "Які правила нам потрібні?!" для учнів 1 класу. Допоможе вчити дітей навичок спілкування, взаєморозуміння; прищепити правила культурної поведінки у школі та закріплювати ці навички в ігровій формі; формувати культуру спілкування, дати можливість дітям перевірити власний рівень уміння слухати;
Перегляд файлу

 

Година спілкування для учнів 1 класу

Тема. Які правила нам потрібні?!

Мета : вчити дітей навичок спілкування, взаєморозуміння; прищепити правила культурної поведінки у школі та закріплювати ці навички в ігровій формі; формувати культуру спілкування, дати можливість дітям перевірити власний рівень уміння слухати;

розвивати логічне мислення, зв'язне мовлення, пам'ять;

 сприяти об'єднанню дитячого колективу; виховувати позитивні риси характеру.

Хід заняття

        І Організаційний момент

1.1 Привітання.

Ось дзвінок сигнал подав –

До роботи час настав.

Ось і ми часу не гаймо

До заняття приступаймо!

- Вітаю вас, мої маленькі друзі.

1.2 Повідомлення теми і мети заняття

- Ви стали першокласниками і розпочинаєте цікавий і пізнавальний шлях по країні Знань.  Під час навчання у нашій чудовій гімназії  ви щодня будете дізнаватися багато нового і цікавого. Тут ви зустрінете багато друзів, а головне отримаєте відповіді на безліч ваших запитань.

- Сьогодні ми з вами відправимося у подорож в країну «Шкільних правил».

ІІ Основна частина

  1.  Вправа « Що подобається, а що ні».

-                Пропоную зараз кожному з вас сказати, що вам у школі подобається найбільше, а що – вам не подобається. Але у мене є одна умова: говорити будемо по черзі. Нас багато і я хочу почути  думку кожного з вас.

( Діти дають відповіді на запитання.)

-                Бачите, вам дуже багато чого сподобалося в школі.  А що нам зробити , щоб уникати речей , які нам не подобаються?

-                А може треба відмінити правила? Для чого вони потрібні?

  1.  Робота з цеглинками  "Lego". 

         Конструктор lego восьміточечний жовтий контейнер (40041732) - купить с  доставкой по Киеву и Украине - выгодные цены на детские игрушки в  интернет-магазине товаров для детей ipopoKiDS Конструктор LEGO Пластиковий міні-кубик для зберігання 8, червоний 5  деталей (40121730)Конструктор LEGO Пластиковий міні-кубик для зберігання 8, зелений 5 деталей  (40121734)

 

-                Діти, перед вами лежать три цеглинки різних кольорів. Зараз ви кожен  виберете відповідь на наше запитання « Чи потрібні нам правила у школі?»

-                За кожним кольором  закріплюємо  певну відповідь.

1. Якщо ви думаєте, що правила потрібні – вибираємо зелену цеглинку.

2. Якщо ви думаєте, що правила непотрібні – вибираємо червону цеглинку.

3. Якщо ви не знаєте чи правила потрібні – вибираємо жовту цеглинку.

(Діти вибирають колір цеглинок відповідно до відповідей).

  1.  Створення проблемної ситуації «Без правил – краще».

-                А зараз на рахунок три ,  ви мені всі скажете, чому потрібні правила або ні.

( Учні одночасно всі щось говорять.)

-                Ой, а чому ми нічого не зрозуміли?

-                Що ж нам робити?

-           А яке повинно бути правило, щоб ми його виконували і все чули і розуміли?

(Коли одна людина говорить, інші слухають).

-                На мою думку, це чудове правило, адже кожен зможе говорити і знатиме, що його слухають і чують.

-                Але як ми знатимемо, хто буде говорити під час уроку? Для цього потрібно , мабуть, щось зробити?

( Спочатку підніми руку, потім говори.)

            https://stendua.com/wp-content/uploads/2020/06/tuchky-pravyla-klasu-gxfbhzf-min-624x686.jpg

 

  1.        Творче завдання « Вибери правило».

-                Пропоную вам ознайомитися з правилами і вибрати разом , які ми візьмемо для себе, щоб наше шкільне життя було завжди приємним і цікавим.

 

Працюємо старанно.

 

По класу бігаємо, хто швидше.

 Бережемо шкільне майно.

Проблеми вирішувати кулаками.

Піклуємося один про одного.

З друзями не ділимося .

Кладемо речі на місце.

Якщо хочеш щось сказати – кричи голосніше.

Ходимо в класі спокійно.

 

Беремо іграшки до школи.

Приходимо в школу вчасно.

 

В школу приходимо у піжамі.

На уроках слухаємо уважно.

Малюємо в підручниках.

 

-                Чому вам не подобаються правила з другої колонки?

-                Поясніть свою відповідь.

-                Як їх можна змінити?

 

  1.  Фізкульхвилинка.

-                Давайте зараз пограємо в одну гру.  Гра « На увагу». Я буду давати вам команди і просити їх виконувати, але при одній умові , якщо ви почуєте чарівне слово « будь ласка». Без чарівного слова команди не виконуємо, лише з ним. Готові?

-           Встаньте.

-           Встаньте, будь ласка.

-           Раз, два – всі присіли,( нічого не роблять)

-           Потім вгору підлетіли , будь ласка ( підстрибнули).

-           Три, чотири – нахилились, будь ласка ( нахилилися вперед)

-           Із струмочка гарно вмились( нічого не роблять).

-           П’ять, шість – всі веселі

-           Крутимось на каруселі, будь ласка,( покрутилися).

-           Сім, вісім – в поїзд сіли,( нічого не роблять).

-           Ніжками затупотіли ( нічого не роблять).

-           Дев’ять, десять – відпочили

-           І за парти дружно сіли , будь ласка ( сіли).

2.6. Гра « Склади слово».

Ж Н О У В А                   Х А Ю С Л У                 Ц Ю Ю П Р А

Уважно                           слухаю                              працюю

-                А коли вживають ці  слова ?

-                Хто повинен дотримуватися виконання цих слів?

 

  1.  Гра « Правила – запам’ятай».

Запитає вчитель – треба ….( Діти встають).

Дозволить сісти – тихо ….( Тихо сідають).

Сказати хочеш – не кричи,

А тільки руку …..( Підводять руки).

А щоб урок минув не марно,

Сидіти треба рівно, гарно.(Сідають рівно)

І не крутитись на уроках ,

Як той папуга чи сорока.

 

ІІІ Підсумок

 

3.1 Узагальнююча бесіда

-                Який висновок можна сьогодні зробити?

-                Для чого нам потрібні правила?

-                Що нового для себе взяли?

-                Чого навчилися на нашій годині спілкування?

-                 

3.2 Гра « Правда чи ні ?»

 

-                Я буду розповідати про вас, а ви будьте уважні . Якщо говоритиму правду , ви – плещете в долоні, а якщо ні – то ви – топаєте ніжками.

-                В мене учні, коли відповідають, то руку підіймають.

-                Як дзвенить на урок голосно дзвінок, діти ховаються під парти.

-                Коли вчитель здоровається , відповідають йому.

-                Мої учні знають, що перерви найголовніші.

-                Мої учні знають правила і намагаються їх виконувати.

-                Мої учні – найкращі.

( Всі правила оформлюємо і вішаємо в класі.)

 

 

Стенд правил поведінки класу НУШ | D-Grand / D-Grand

docx
Додано
3 жовтня 2023
Переглядів
783
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку