Година спілкування "У дружбі сила"

Про матеріал
Година спілкування розроблена з метою зміцнення дружніх відносин між однокласниками. Формування вміння правильно обирати товаришів і бути справжнім другом для інших. Засвоєння основних правил дружби. Розширює поняття учнів про дружбу, товаришування. Сприяє корекції мовленєвої діяльність. Виховувує почуття колективізму, взаємодопомоги, товариськості, любові, поваги, обов’язку, чуйності до людей.
Перегляд файлу

 

КЗ «Острозька спеціальна школа №2 І-ІІ ступенів»

Рівненської обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

У дружбі сила!

 

 

 

 

 

 

 

 

МЕТА. Розширювати поняття учнів про дружбу, товаришування. Розвивати вміння вибирати друзів і бути справжнім другом для інших. Корегувати мовленнєву діяльність. Виховувати почуття колективізму, взаємодопомоги, товариськості, любові, поваги, обов’язку, чуйності до людей.

 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ. Зміцнення дружніх відносин між однокласниками. Формування вміння правильно обирати товаришів і бути справжнім другом для інших. Засвоєння основних правил дружби.

 

ОБЛАДНАННЯ. Таблиця «Правила дружби», макет «Ліс влітку», «Ліс восени», гілочки, театральні ляльки (їжак, заєць, лисичка, мишка, цвіркун),кошик з овочами та фруктами, декорації (дерева, пеньок), емблеми, ноутбук для музичного оформлення. 

 

ФОРМА ПРОВЕДЕННЯ. Година спілкування, проведена у рамках Дня відкритих дверей у школі.

 

ПІДГОТУВАЛА ТА ПРОВЕЛА. Класний керівник 2-А класу Зінчук О.В.                                                                 

 

 

  1. Вступна бесіда

Вчитель.

Сьогодні ми зібралися із вами,

Щоб поділитись різними думками про те,

Чи кожному потрібно друга мати?

Чи можете ви відповідь на це питання дати?

 

  • Діти, чи знаєте ви хто такі друзі?

(Це люди, які пов’язані між собою дружніми стосунками)

  • А що таке дружні стосунки або дружба? (відповіді дітей)

 

  1. Словникова робота.

Дружба — безкорисливі особисті взаємовідносини між людьми, засновані на довірі, щирості, взаємних симпатіях, спільних інтересах і захопленнях.

Дружба — це дуже сильне і міцне людське почуття, яке притаманне кожній людині. Адже людина не може прожити у цьому світі одна, їй потрібен той, хто вмів би її вислухати, поспівчувати, розрадити, захистити. Тому кожна людина завжди шукає собі однодумців, близьких по духу людей. І знаходить ту одну людину, з якою можна поговорити про все на світі або про все на світі разом помовчати.

  1. Робота над прислів’ями

Вчитель. Як ви розумієте прислів’я?

«Людина без друзів, як дерево без коріння»

 «Не май багато грошей, а май друзів хороших»

     (відповіді учнів)           

 

Вчитель

Це так чудово — в дружбі жити!
То незрівнянне почуття!
Нам треба вчитися дружити,
Бо добрий друг — на все життя.
Йому про все сказати можна
І сміх та сльози розділить.
За друзів, часом, нам тривожно,
Та як без друзів в світі жить?
Ми довіряєм таємниці
Кому іще, тож як не їм?
Запрошуємо до світлиці
І друзям раді ми своїм
Завжди, у кожну пору днини,
Бо друг розрадить нас умить.
Немає кращої людини.
За нас його душа болить.
Й ми вболіваємо за нього,
Бо він найкращий нам за всіх!
Тож друга треба нам такого,
Щоб розділити горе й сміх.

 

  • А як ви вибираєте собі друга? Який повинен бути ваш друг?
  • Чи є у вас друзі у класі?

Що означають слова «у дружбі сила»? 

  1. Практичний дослід (діти розламують по одній гілочці кожний окремо, а потім кожен пробує розламати пучок із цих гілок і приходить до висновка, що це дуже важко)

 

Висновок вчителя:

ось так і в житті буває з людьми:

Одного легко всім зламати,
Не треба й сили докладати.
А от, як дружба процвітає,
Ніхто вас, діти, не зламає!
І тільки в дружнім колективі
Усі ви будете щасливі.
В гурті живіть, про інших дбайте
Й на все життя запам’ятайте,
Що тільки разом всі ви дужі.
Не будьте, діточки, байдужі.
В любові, в мирі ви живіть
І між собою всі дружіть.
 

  1. Інсценізація казки про дружбу ( за твором В.Сухомлинського).

 

Вчитель.

Про дружбу складають вірші і легенди,

про дружбу складають багато казок

ми хочемо теж казку вам розказати

 про те, як друга знайшов їжачок.

(діти демонструють інсценізацію казки, використовуючи театральні рукавичкові ляльки)

 

Казка «Іжачок»

 

Казкарка. Був собі у лісі звичайний їжачок,

      Він мав на спинці повно колючих голочок.

      Знайшов собі оселю в дуплі у липнячку,

      Там сухо і тепленько малому їжачку.

 

Їжачок.  Літо швидко проминає,

   Вже і осінь наступає.

   Щоб в теплі в морози жити

   Треба хатку утеплити.

   Листя в лісі я зберу

   І оселю утеплю.

 

Казкарка.  Осінь добре потрудилась,

       Ліс і гай позолотила.

       І дерева, і кущі

       Стали зовсім золоті.

       І у нашому лісочку

      Листя крутиться в таночку.

  (Осінь танцює з листочками, Їжачок несе листячко до своєї хатинки)

 

Казкарка. Листя назбирав їжак багато,

                            Буде тепло взимку спати.

  Пізня осінь вже на дворі,

               Час заповнювати комору…

 

Осінь.                Ось кавуни і помідори,

                Грушки, яблука та виноград

 

Казкарка. Таким дарункам усяк рад.

 

Їжачок. Гриби, яблучка й грушки,

               Покладу на колючки,

               І в комору все сховаю –

               Сміло зиму я стрічаю.

(Їжачок несе кошики до хатинки)

 

Їжачок.  Маю повний дім добра,

  Не страшна мені зима.

  Та самому сумно в хаті,

  Важко зиму зимувати.

  До лісочку я піду

  Друга там собі знайду.

 

Казкарка.       Щоб самому не зимувати,

                          пішов їжачок собі друга шукати.

(Під музику виходить Мишка)

 

Мишка. Невеличка я, сіренька,

 В нірці мешкаю тихенько.

 

 

Їжачок. Мишко, йди до мене в хату

 Будем разом зимувати.

 

Мишка. В мене є тепленька хатка,

  Там чекають мишенятка.

 

Казкарка.  Пішов шукати друга далі,

                     аж раптом Зайчика стрічає.

 

Зайчик. Хвіст куценький, довгі вуха,

  Маю в шафі два кожуха.

  Влітку одягаю сірий,

  Ну а взимку теплий, білий.

 

Їжачок. Зайчику, ходімо в хату,

  Будем разом зимувати.

 

Зайчик. В мене є тепленька хатка,

  Там чекають мама й татко.

 

Казкарка. Знову пішов Їжачок мандрувати,

                   вірного друга собі шукати.

 

Лисичка. Я – руда лисичка, по лісці гуляю,

                  Теплу руду шубку й пухнастий хвостик маю.

 

Їжачок. Лисичко, лисичко, йди до мене в хату

               Будем разом зимувати.

 

Лисичка. Є своя у мене хатка,

                  Там чекають лисенятка.

 

Казкарка. Йде їжачок далі, друга шукає,

                    Аж чує, хтось під кущем сумно пісню співає. 

(Звучить сумна музика, з’являється Цвіркун.)

 

Цвіркун. Дуже сумно тут мені

 Настають холодні дні.

 Я один, нема нікого

 Хто б прийшов на допомогу.

 Де ж я буду  взимку жити?

 Що мені тепер робити?

 

Їжачок. Ти потрапив  у біду?

  То я тобі допоможу.

 Тож ходім скоріш у хату

 Будем разом зимувати.

(Ідуть разом до хатинки, звучать звуки завірюхи)

Казкарка. Ось на дворі вже зима,

 Спить під снігом вся земля.

 Ну а друзі не горюють,

 В теплій хатоньці зимують.

 Їжачок в кутку дрімає

 Цвіркунець – пісні співає.

 

Разом. Холод, сніг нас не лякає,

             Бо нас дружба зігріває.

 

 

Казкарка. Будьте дружніми, малята, усміхайтеся завжди,

       Постарайтесь жити в світ за законом доброти,

       Бо вона потрібна людям І звірятам, і пташкам.

       Коли поруч з нами друзі, краще жити в світі нам.

(звучить музика, учасники казки виходять до глядачів)

 

Вчитель.

Хочу я, щоб зрозуміли і ви, діти,

Що в класі усім вам потрібно дружити.

Із другом легше в світі жити,
Але й дружити треба вміти.
Справжній друг буде поруч завжди

Врятує від усякої біди,

З вами разом порадіє,

Завжди підтримати зуміє.

Коли ж якесь нерозуміння,
Вмійте виявить терпіння.
При сварці – швидше помиріться –
Не варто з друзями свариться.

Клас – це ваша родина, усі ви дружити повинні.

 

  1. Закріплення правил дружби
  • Давайте пригадаємо правила дружби.

(таблиця)

 

А зараз я розповім вам секрет міцної дружби:

Давайте станемо в коло, покладемо один одному руки на плечі і скажемо : «Один за всіх, всі за одного».

Нехай він стане нашим щоденним девізом , а ці емблеми нагадуватимуть вам про нього завжди..

(діти отримують емблеми)

 

Пісня «Зі мною друг завжди»

  1. Коли поруч є мій друг – 2 р.

Не боюсь нікого,

Розквітає все навкруг – 2р.

З ним легка дорога.

 

   Приспів (двічі): І у дощ, і у сніг,

                                І у спеку , й холоди

                               Зі мною поруч друг завжди. 

 

  1. Коли поруч є мій друг – 2 р.

Не страшна робота,

Допоможе він завжди – 2р.

Розділить турботи.

 

   Приспів (двічі)

 

  1. Коли поруч є мій друг – 2 р.

Влітку чи зимою,

Біль і радість пережить – 2р.

Зможе друг зі мною.

 

Приспів (двічі).

 

  1. Підсумок години спілкування.

 

Вчитель.

Чи є що золота дорожче на землі? 

У мудреця спитали якось люди. 

Не довго думав мудрий чоловік:

 Дорожча дружба – є, була і буде!

 

Тоді чому сказали: – Сталь міцна, 

Міцніша над усе, це знає всяк і всюди, 

Подумав трохи й відповів мудрець

– Міцніша дружба – є, була і буде!

 

Йому сказали: – Ураган страшний, 

Корчує він дуби, несе руїну всюди.

– Чи є сильніше, що за ураган?

– Сильніша дружба – є, була і буде!

 

Усім смакує не полин, а мед.

Мед люблять діти –

І дорослі люди.

Мед – найсолодший із земних дарів.

–Солодша дружба – є, була і буде!

 

Пам’ятайте, що у дружбі - ваша сила.

 

 

 

 

Завантаження...
docx
Додано
14 березня 2020
Переглядів
591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку