Година спілкування: "Я маю право"

Про матеріал

- Діти, яким би ви хотіли бачити наш урок? (Відповіді учнів.)


- Щоб урок був саме таким, нам необхідно наполегливо працювати;


- Що потрібно для того, щоб стати розумним? (Навчатися у школі.)


- Що таке школа? (Шлях у науку, у життя)


- Так, дійсно, без знань життя нецікаве, темне.


- Чи згодні ви, що в школі дітей навчають читати, писати, мислити? (У школі вчать жити.)


Перегляд файлу

Мета: продовжити роботу над формуванням поняття «права та обов'язки»; формувати навички правової відповідальності учнів; виховувати бажання дотримувати високих морально-етичних норм, прагнення виробити у собі кращі громадянські риси.


Обладнання: ілюстративний матеріал до уроку; Конвенція ООН про права дитини; ілюстрації до казок.


Хід


І. Організаційний момент
 

 

Вже дзвінок нам дав сигнал:
Працювати час настав!
Тож і ви часу не гайте,
Працювати починайте.
Щоб урок минув не марно,
Нам сидіти треба гарно.
Не крутитись на уроках,
Як папуга та сорока.
 

1. Бесіда


- Діти, яким би ви хотіли бачити наш урок? (Відповіді учнів.)


- Щоб урок був саме таким, нам необхідно наполегливо працювати;


- Що потрібно для того, щоб стати розумним? (Навчатися у школі.)


- Що таке школа? (Шлях у науку, у життя)


- Так, дійсно, без знань життя нецікаве, темне.


- Чи згодні ви, що в школі дітей навчають читати, писати, мислити? (У школі вчать жити.)


2. Робота над віршем


В школу йдемо не дарма:
Вчення — світ, невчення — тьма.
Ми прийшли знання здобути —
Хочем грамотними бути.
 

 

- Чи всі учні приходять до школи працювати?


- А якими ви будете, навчаючись у-школі?


- Сьогодні ми пригадаємо права та обов'язки учнів.

 

 

 

 

 

 

C:\Users\1\Desktop\image-0-02-05-c90d7c453ef5fc9a9cfc506b765222789e030acb72981569c385c628e120db22-V.jpg

28.04.2015-3ББ1
28.04.2015-3ББ 


1. Вправа «Мікрофон»


- Чому в народі кажуть: «За одного вченого десять невчених дають»?


- Що ще цікавого вас очікує в школі? (Спілкування з однокласниками)


- Чи порушують ваші права у школі?


- Які права учнів ви знаєте? (Відповіді учнів.)

 

28.04.2015-3сн         


2. Робота над віршем


Хоч ми малі, ще школярі,
Та в нас закон є і права,
І ми навік запам'ятаєм

Із Декларації слова:
«Всі діти вільні і всі рівні,
І треба всім нам дружно жить».
Так ми ще змалечку вчимося

Всіх поважати і любить.
 

 

- Де записано права дитини?


- А права учнів у школі?


Право — це певні можливості людини, що вона може реалізувати.


Обов'язок — це моральна або правова вимога, що ставиться перед людиною, сім'єю, державою


Фізкультхвилинка


День, як пісенька весела,
Облетів міста і села,
Кожен двір і кожен дім

Світлом виповнив своїм.
Приголубив хліб у полі,
Осіяв дуби, тополі,
І стежки, й шляхи довкола —
Щоб ішли малята в школу.
 

 

1. Гра «Продовж речення»


● Конституція — це...


● Ми живемо в...


● День Конституції Україна святкує...


● Кожна людина має право на...


● Основні обов'язки кожного школяра...


3. Повторення прав дитини


- Які права школярів вам відомі?


● Усі діти рівні у своїх правах,


● Право на навчання.


● Право на відпочинок та дозвілля.


● Право на інформацію.


● Право вільно висловлювати свої погляди на думку.


● Право на забезпечення інтересів та розвиток здібностей.


● Право на освіту, вибір начального закладу.

 

26.04.2015-1-3шкл


- У яких історіях ми дізналися про порушення прав дитини? (В оповіданнях С. Гавриша «Маленькі історії про великі істини»)


- Які обов'язки мали діти?


- Чи виконували вони їх? Як?


3. Тестування


1) Який документ про права дітей затвердила 1989 року ООН?


а) Декларація прав дитини;
б) Конвенція прав дитини;
в) Закон України про охорону дитинства.

2) Як називається Основний Закон України, де записано всі права та обов'язки?

а) Декларація прав дитини;
б) Конвенція прав дитини;
в) Конституція України.

3) Що із названих тверджень є правом?

а) Шанування державним символам України;
б) повноцінне харчування;
в) користування бібліотекою.

- Які обов'язки школярів вам відомі?

- Чи завжди ви їх виконуєте?

- Як учні повинні ставитися до своїх обов'язків?

26.04.2015-1-4шкл
Підсумок

- У яких казках порушували права учнів? (Відповіді учнів.)

- Хто контролює виконання прав та обов'язків у школі?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комунальний заклад

"Богодухівський спеціальний навчально - виховний комплекс"

Харківської обласної ради

 

 

 

Виховна година

 

«Ми- наші права та обов`язки»

 

 

 

F:\сайт рік\P7102102.JPG

 

 

                                                  Підготувала та провела

                                                        класний керівник 6-б класу

  Пономаренко О.В.   

 

docx
Додано
29 жовтня 2018
Переглядів
2747
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку