28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Година спілкування" ​Як я дбаю про своє здоровۥя". 3 клас

Про матеріал

Розкрити поняття СНІД, ВІЛ. Ознайомити дітей зі шляхами поширення Сніду. Сформувати у дітей розуміння власної відповідальності стосовно ризику інфікування. Виховувати терпиме ставлення до ВІЛ- інфікованих.

Перегляд файлу

 

 

Година спілкування

 

Тема. Як я дбаю про своє здоровۥя

Мета. Розкрити поняття СНІД, ВІЛ. Ознайомити дітей зі шляхами поширення Сніду. Сформувати у дітей розуміння власної відповідальності стосовно ризику інфікування. Виховувати терпиме ставлення до ВІЛ- інфікованих.

Обладнання. Малюнки, листівки, намисто здоровۥя.

І. Організація класу.

- Посміхніться один одному, щоб нам було приємно спілкуватися.

1.Розгадай кросворд і дізнаєтеся тему години спілкування.

-Як називається дерево, з якого здирають кору для лікування ран? (Береза)

-Речовина для обробки ран? (Йод)

-Людина, яка лікує людей?(Лікар)

- Орган слуху людини?  (Вуха)

- Лікарська рослина? (Мۥята)

- Треба щодня робити вранці….зарядка

-Що найголовніше для людини? ЗДОРОВۥЯ

2. Декламування вірша

 Хто здоровий, той сміється.                              Хто здоровий – не сумує,

  Все йому в житті дається.                                Над загадками мудрує,

 Він долає всі вершини,                                      Він сміливо в світ іде

Це ж чудово для людини!                                  Й за собою всіх веде.

Хто здоровий ,той не плаче,                              Бо здоровۥя це прекрасно,

Жде його в житті удача.                                    Здорово, чудово, ясно!

Він уміє працювати,                                           І доступні для людини

Вчитись і відпочивати.                                       Всі дороги і стежини!

                                                            Зрозуміло , всім відомо,

             Що приємно буть здоровим,

Тільки треба знати,

Як здоровим стати.

3. Девіз              Хай кожен з вас в житті запам’ятає,

                           Що без здоровۥя  щастя не буває!    Очікування

4.Бесіда

-Як ви зміцнювали здоровۥя упродовж тижня?

-Кому доводилося вести боротьбу з ворогами країни Здоровۥя?

-Чи завжди у вас однакове здоровۥя? Звичайно ні. Воно змінюється.

- Що впливає на здоровۥя?

 На здоровۥ впливає навколишнє середовище – повітря, вода, грунт, сонячне світло, рослинний і тваринний світ. 20 %

 Від батьків ви успадкували певний запас здоровۥя. 20%

 Медична служба теж опікується здоровۥям. Від захворювання оберігають щеплення, гігієнічні процедури.  А якщо я захворію, то медичні працівники допомагають нам одужати і відновити здоровۥя.10 %

 На зміцнення здоровۥя також впливає спосіб життя. Люди, які ведуть малорухливий спосіб життя, неправильно харчуються, тривалий час переживають негативні емоції поступово виснажують здоровۥя і починають хворіти А якщо людина ще й курить, вживає наркотики зловживає алкогольними напоями , то втрачає здоровۥя ще швидше. 50 %

- Що потрібно робити, щоб бути здоровим?

Якщо ти хочеш бути здоровим:

  • багато рухайся;
  • чітко організовуй розпорядок дня;
  • правильно харчуйся;
  • умій керувати почуттями;
  • роби добрі вчинки;
  • учися бачити прекрасне;
  • додержуйся здорового способу життя.

5. Здоровۥя  і  хвороби

-Які інфекційні хвороби ви знаєте? (Кір, скарлатина , вітрянка)

Чим спричинюються ці хвороби?   ( Крихітними мікроорганізмами)

 Збудники хвороби можуть легко потрапити від хворої людини до здорової, якщо не додержуватися карантину:

-одягати марлеву маску, ретельно мити руки з милом;

- виділити для хворого окремі столові прибори;

- робити в кімнаті вологе прибирання, провітрювати кімнату.

 Цікаво ось що -  той хто перехворів інфекційним  захворюванням, більше ним не захворіє. У нього зۥявився   ІМУНІТЕТ  - несприйнятливість до цієї хвороби.

Закінчи речення

У здоровому тілі – здоровий ….дух.

Хто здоровий той  і …щасливий.

Чисте повітря ворог.. хворобі.

6. Фізкультхвилинка         (Чаклун )

Прошу всіх рівненько стати,  все, що накажу – робити:

Всі дихайте! Не дихайте!Все в порядку спочивайте.

Дружно руки підіймайте.  Все прекрасно – опускайте.

Нахиліться, розімніться,  станьте прямо, усміхніться.

Чудово! Оглядом я задоволений,  бо ніхто з дітей не хворий,

Всі веселі і здорові!

Кожен день по розпорядку маєте робить зарядку.

Для здоровۥя вона – плюс, намотай собі на вус.

7. Повідомлення учителя

 У 70- роки (40років тому) зۥявилося нове інфекційне захворювання –

С – синдром (ознаки, що вказують на наявність хвороби

Н – набутого ( зۥявився протягом життя)

І – імунного  (стосується імунної системи)

Д – дефіциту   людини. ( відсутність захисної реакції)

 СНІД є смертельно небезпечним захворюванням, яке сучасна медицина поки , що неспроможна вилікувати.

 Збудник хвороби – специфічний вірус, що отримав назву:

В- вірус   ( збудник захворювання)

І – імунодефіциту  (відсутність захисної реакції)

Л – людини     ( цей вірус є тільки  людини)

СНІД може уразити кожного, хто недбало ставиться до свого здоровۥя. Якщо в середні віки для поширення чуми по Європі потрібно було близько тисячоліття, то нині для поширення СНІДу на всій земній кулі виявилось достатнім 4 років.СНІД порівнюють із ядерною загрозою.

  Передається ВІЛ через кров, деякі інші рідини організму. Заразитися можна, коли в медичних закладах порушують правила знезараження інструментів. Життям ризикують ті , хто користується одним шприцом для ін’єкції. (стоматологічні кабінети, манікюрні салони, пункти переливання крові, лікарні можуть стати причиною захворювання  все повинно робитися у стерильних перчатках)

8. Запамۥятай поради лікарів.(лікар Пашко Л.О)

1.Ніколи не дозволяй, аби тобі робили ін’єкції використаним шприцом. Вимагай, щоб медичні працівники надавали тобі допомогу стерильними інструментами.

2. Не піднімай із землі шприци й голки: ними могли користуватися хворі люди.

3. У разі травмування з появою крові сповісти медичних працівників чи дорослих, які нададуть необхідну допомогу.

4. Рішуче відмовляйся від пропозиції незнайомців спробувати будь – які ліки. Особливо небезпечне введення ліків у кров.

5. Користуйтеся тільки власними предметами особистої гігієни.

6.Будь милосердним до хворих на СНІД та ВІЛ – інфікованих.

9. Робота з малюнками.  Розгляньте малюнки. Розкажіть, як можна заразитися на ВІЛ.

10. Рефлексія    Вікторина

-Як розшифровуються скорочення ВІЛ і СНІД?

- Яким вірусом спричиняється СНІД?

- Як вірус ВІЛ потрапляє усередину організму?

- Як передається ВІЛ?

- Чи можна спілкуватися з ВІЛ – інфікованими людьми?

- Як убезпечити себе від ВІЛ?

11. Намисто здоровۥя

На парті паперові кружечки – намистинки. Це перлинки здоровۥя. Пропоную на намистинці написати як ви берегтимете своє здоровۥя. Коли всі перлинки будить підписані за допомогою голки і нитки виготовляємо намисто. Воно зберігатиметься у нашому класі, а якщо вам буде потрібна допомога ви зможете прочитати і скористатися порадами однокласників.

12 Поради від друзів

Друже, щоб здоровим бути, треба навички здобути,

Про здоровۥя піклуватись: перш за все не лінуватись,

І здружитися зі спортом, рідко ласувати тортом,

Воду казану не пити і ніколи не палити!

Щоб знешкодити мікроби, руки мий щоразу чисто,

Не забудь щоденно їсти овочі і фрукти різні_

Всі вони корисні.

Вранці й ввечері, мій любий, завжди – завжди чисти зуби.

  • Чи справдилися ваші очікування?

 

 

 

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\фотографії\фотки с фотоапарата\фотки с фотоапарата\PC020219.JPG

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 листопада 2018
Переглядів
338
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку