11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Конспект уроку- Здоровий спосіб життя. Корисні звички. 3 клас

Про матеріал

Конспект уроку з основ здоров'я 3 клас. Конспект складено самостійно. У конспекті досить багато різноманітних форм роботи. Даний конспект уроку вже випробуваний на практиі і мав успіх у своїй реалізаціїї.

Перегляд файлу

Конспект уроку з основ здоров’я

Клас: 3

Тема: Здоровий спосіб життя. Корисні звички.

Мета: поглибити знання учнів про здоровий спосіб життя ,корисні та шкідливі звички; запобігати шкідливим звичкам, які негативно впливають на здоров'я дітей;

формувати вміння і навички учнів щодо власної безпеки, розуміння відповідальності за власні вчинки та їх наслідки; розвивати  увагу, мислення, вміння працювати в группі; виховувати в учнів бажання зберегти власне здоров'я та бажання вести здоровий спосіб життя.

Обладнання: надрукований напис «здоров’я», мікрофон, підручник, робочий зошит, два аркуші А4

 

Хід уроку

  1. Організаційна частина

1)Налаштування дітей на роботу

-Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте:

Я зможу сьогодні добре працювати на уроці.

Я особистість творча.

Я бажаю однокласникам успіхів на уроці.

2)Привітання

Пролунав дзвінок,

Починаємо урок.

Працюватимем старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім третім класі

Діти просто молодці!

  1. Перевірка раніше засвоєних знань

 1) Інтерактивний метод «Мозковий штурм»

- Діти! Що для людини є найдорожчим?

- Який вигляд має здорова людина?

- Від чого залежить здоров'я? (Від спадковості, від стану навколишнього середовища, від способу життя людини, від правильного повноцінного харчування.)

- Що для вас означає слово «здоровя»?

03.10.2014-1-7 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Актуалізація чуттєвого досвіду і опорних знань учнів.

1) Інтерактивний метод «Вільний мікрофон»

-Що може впливати на здоров’я людини?

-Які ви знаєте способи зміцнення здоров’я?

2) Робота над прислів’ями

Прочитайте прислів’я, записані на дошці. Як ви розумієте їх зміст?

● Здоров'я маємо — не дбаємо, втративши — плачемо.

● Заздрість здоров'я їсть.

● Довго спати — здоров'я не мати.

-Так розумнички ви впорались тепер я бачу, що ви готові вивчати нову тему.

  1. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

1) Бесіда

Життя – це найцінніше , що має людина. Як ранок розпочинає день, так дитинство розпочинає життя. Ми любимо життя за те, що можемо насолоджуватися красою природи, радіти зустрічам з друзями, що рідні і близькі дарують нам свою любов і турботу, що кожного дня ми взнаємо щось нове про світ, який нас оточує. А для того , щоб всі плани здійснювалися треба бути здоровими. Кожна людина має певне здоров´я і звички. Звички, що сприяють зміцненню здоров´я, називають корисними. Це вчасно лягати спати, загартовуватись, робити ранкову зарядку, дотримуватись правил особистої гігієни, дотримуватись режиму дня і т. д. Звички, що завдають здоров´ю шкоди, називають шкідливими. Наприклад, куріння, вживання спиртних напоїв, неохайність, багато і часто їсти, низько нахиляти голову коли читаєш  і т. д. Як ви думаєте, чи добре всюди розкидати книжки, іграшки?

Звичайно погано. А чому?- Та тому, що потім на пошуки потрібної речі ви потра титі багато часу. А час потрібно цінувати! У кожної речі повинне бути своє місце! Класти речі на місце - корисна звичка!

- До речі, звичка цінувати час, і своє, і своїх рідних і друзів, - чудова звичка. Недарма кажуть: «Точність - ввічливість королів». Значить, неважливо спізнюватися на зустріч з одним, на заняття в школу або в спортивну секцію.

- Корисна звичка - дотримання правил особистої гігієни. Завжди бути чисто і охайно одягненим, акуратно причесаним - чудова звичка.

- Але існують, на жаль, і шкідливі звички.

 

-Які у вас є корисні звички?

- Як, на вашу думку, потрібно піклуватися про своє здоров'я, як його берегти?

Висновок. Кожна людина повинна берегти і зміцнювати своє здоров’я. Іграшку, книжку, одяг можна купити за гроші, а здоров'я не купиш. Саме тому з раннього дитинства треба дотримуватись здорового способу життя.

 Ми будемо говорити про здоровий спосіб життя, що корисно, а що шкідливо для здоров'я.

2)Конкурс «Хто більше?»

(Конкурс проводиться між рядами. На першій парті кожного ряду лежить чистий аркуш паперу. Діти по черзі пишуть на ньому слова, що стосуються здоров'я, і передають аркуш на наступну парту. Перемагає ряд, який завершить завдання найшвидше і запише найбільше слів. (Наприклад, режим, загартування, зарядка, спорт, овочі, фрукти тощо.)


3)Фізкультхвилинка

Встаньте, діти, усміхніться,

Землі нашій уклоніться

За щасливий день вчорашній.

Всі до сонця потягніться,

 

Вліво, вправо нахиліться,

Веретенцем покрутіться.

Раз присядьте, два присядьте

І за парти тихо сядьте.


4) Проблемне питання

- Діти, а як ви вважаєте навіщо потрібно знати що корисно а що шкідливо для здоровя?

-Правильно, аби знати як  його зберегти.

 

  1. Засвоєння нових знань

1)Ігрова вправа «Так чи ні».

Збереженню здоров’я сприяє... (Діти встають і говорять «так» чи «ні».)

1) байдужість;

2) взаєморозуміння у сім'ї;

3) добра праця;

4) активний відпочинок;

5) ранкова зарядка;

6) ледачість;

7) паління;

8) чистота тіла;

9) раціональне харчування;

10) шкідливі звички;

11) неврівноваженість.

2)Інтерактивний метод «Імітаційна гра»

-Діти, а тепер давайте розіграємо певну ситуацію та разом подумаємо , щоб ви робили б в таких ситуаціях.

Ситуація 1. Ти з однокласником гуляєш у дворі, і до вас підходить старший брат твого товариша. У нього в руках пляшка вина, і він пропонує вам спробувати цей алкогольний напій.

Ситуація 2. Твій друг поліз на яблуню, зірвав пару яблук і запропонував пригоститися. Але він не помив яблуко, а тільки протер рукавом.

! Пам'ятайте, діти, що рости здоровими і сильними вам допоможуть уроки фізкультури, заняття у спортивних секціях, ігри на свіжому повітрі,а найбільше— здоровий спосіб життя.

3) Робота з підручником.

1 абзац

-Діти, від кого насамперед залежить ваше здоров’я?

2 абзац

-Яких із цих корисних звичок, дотримуєтесь ви?

- Які ще ви можете додати?

3 абзац

-Як ви розумієте слово режим дня?

-Чому варто виконувати усе що запланував?

4 абзац

-Про яку ще складову ЗСЖ ви прочитали?

-Чим характерна ця складова?

5) абзац

-Отже, спорт це важливо для людини, чим саме?

- Хто з вас виконує ранкову зарядку?

6) абзац

-Діти, що ми можемо сказати про настрій людини, чи вплине він на оточуючих?

7) абзац

-Чи погоджуєтесь ви з тим що недмірне захоплення комп’терними іграми це також шкідливо? Чому?

8) абзац

- Який висновок ми можемо зробити?

-Що стосовно тих людей хто не дбає про своє здоров’я?

  1. Узагальнення і систематизація знань

- Як ви можете зберегти своє здоров'я?

- Що позитивно впливає на здоров’я?

- Що негативно впливає на здоров'я?

- Чи ведете ви здоровий спосіб життя?

- Які поради щодо здорового способу життя ви виконуєте?

- Які не виконуєте? Чому?

- Чому здоров'я вважають неоціненним скарбом?

- За якими ознаками можна розпізнати здорову людину?

  1. Робота у друкованих зошитах

Послухайте поради, як слід піклуватися про себе.

Друже, щоб здоровим бути,

Треба навички здобути,

Про здоров'я піклуватись:

Перш за все — не лінуватись,

І здружитися із спортом,

Рідко ласувати тортом.

Воду крижану не пити

І ніколи не палити!

Щоб знешкодити мікроби,

Руки мий щоразу чисто,

Не забудь щоденно їсти

Овочі і фрукти різні —

Всі вони тобі корисні.

Вранці й ввечері, мій любий.

Завжди — завжди ти чисть зуби.

  1. Підбиття підсумків уроку

-Наш урок добігає кінця і ви сьогодні гарно попрацювали і були старанними.

1)Інтерактивний метод «Незакінчене речення»:

  • Для здоров’я корисно…
  • Я знаю такі корисні звички…
  • Я знаю такі шкідливі звички…
  • Найбільше на здоров’я людини впливає…
  • Найменше на здоров’я людини впливає…

2) Вербальне оцінювання

3) Рефлексія

Мені було важко…

Мені запам’яталось…

Я не знала…

Було легко…

 

 

 

 

 

 


 


 

 

 

 

docx
Додано
29 листопада 2018
Переглядів
6559
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку