Година спілкування з елементами тренінгу "Учитель - учень"

Про матеріал
Допомогти педагогам та учням з’ясувати рівень взаєморозуміння, що ґрунтується на дружньому ставленні та позитивному сприйнятті учнями вчителя і навпаки. Зрозуміти, які є перешкоди у їх спілкуванні.
Перегляд файлу

Година спілкування з елементами тренінгу  «Учитель – учень»

Можна запросити психологічну службу та окремих педагогів.

План заняття.

 Учасники об’єднані у групи.

1. Що очікуєте від заняття? Ваш настрій?

2. На обдумування запитання групам на виділяється 3 хвилини.

  • Хто такий учитель?
  • Як ви бачите сучасного вчителя?
  • Хто такий учень?
  • Як ви бачите сучасного ідеального учня?
  • Хто такий вихователь?
  • Як ви бачите сучасного вихователя?

3.  Групи складають словник учителя й учня з найбільш уживаних слів і фраз.

4. Педагогічні ерудити «Кому належать ці слова?». Потрібно вгадати авторів слів із нашої школи.

5. Подати в групи конфліктні ситуації «учитель – учень». Спробуйте вирішити.

6. За якими ознаками можна оцінити, чи дружать у вашій школі діти та педагоги.

7. Руханка.

8. Рольова гра. Кожна група повинна розіграти одну із ситуацій:

- У нас не курять

- У нашій школі не обманюють

- У нас цінують працю вчителя

- У нас не спізнюються

- У нас є шкільна форма

- У нашій школі малят не ображають

Підготовка 15 хвилин.

9. Крісло відвертості.

- Якщо я вчитель (вихователь), то чи хотів би я вчитись у самого себе?

10. Продовжіть фразу:

- Я із задоволенням іду до школи, коли…

- Мені не хочеться іти до школи, коли…

11. На листочках напишіть (1-5 слів), що ви усім бажаєте. Приклейте на вирізану долоньку.

12. Чи збулись очікування? Ваш настрій?

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Пукшин Наталія
Додано
20 січня 2023
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку