Година спілкування з елементами тренінгу «Учитель – учень»
Можна запросити психологічну службу та окремих педагогів.
План заняття.
Учасники об’єднані у групи.
1. Що очікуєте від заняття? Ваш настрій?
2. На обдумування запитання групам на виділяється 3 хвилини.
3. Групи складають словник учителя й учня з найбільш уживаних слів і фраз.
4. Педагогічні ерудити «Кому належать ці слова?». Потрібно вгадати авторів слів із нашої школи.
5. Подати в групи конфліктні ситуації «учитель – учень». Спробуйте вирішити.
6. За якими ознаками можна оцінити, чи дружать у вашій школі діти та педагоги.
7. Руханка.
8. Рольова гра. Кожна група повинна розіграти одну із ситуацій:
- У нас не курять
- У нашій школі не обманюють
- У нас цінують працю вчителя
- У нас не спізнюються
- У нас є шкільна форма
- У нашій школі малят не ображають
Підготовка 15 хвилин.
9. Крісло відвертості.
- Якщо я вчитель (вихователь), то чи хотів би я вчитись у самого себе?
10. Продовжіть фразу:
- Я із задоволенням іду до школи, коли…
- Мені не хочеться іти до школи, коли…
11. На листочках напишіть (1-5 слів), що ви усім бажаєте. Приклейте на вирізану долоньку.
12. Чи збулись очікування? Ваш настрій?