Заняття з художньо-естетичного розвитку (малювання)
для дітей ІІ молодшої групи
Тема: Годівничка для пташок
Програмовий зміст: збагачувати знання дітей про птахів взимку, чим вони живляться; вправляти в малюванні предметів прямокутної форми через трафарет та зернятка ватними паличками; розвивати зв’язне мовлення, уважність, дрібну моторику рук; спонукати формувати відповіді на запитання; виховувати співчутливе ставлення до птахів, викликати бажання допомагати.
Матеріал: папір світло-блакитного кольору, фарба гуаш коричневого, жовтого кольорів, трафарети, ватні палички, пензлики, серветки, відео «Птахи взимку»; ілюстрація «Біля годівнички»; аудіозапис спів горобчика.
Попередня робота: Бесіди «Зимуючі птахи», «Біля годівнички», вірші Я.Божемської «Гороб'ята », А.Усачова «Маленький хлопчисько».
Хід заняття
І. Організаційний момент
Привітання
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку в небі пташки!
Доброго раку тобі і мені!
Звучить аудіозапис спів горобчика
Ігровий момент
До дітей завітала пташка-горобчик, яка чимось засмучена. Горобчик хоче діткам розповісти про життя птахів взимку, а щоб краще діти зрозуміли - підготував відео.
ІІ. Основна частина
Перегляд відео «Птахи взимку»
Бесіда за змістом відео.
Розглядання ілюстрації «Біля годівнички»
Дидактична гра «Склади пташку»
Мета: вправляти в умінні складати з частин ціле, формувати уявлення про зимуючих птахів; виховувати любов до пташок.
Матеріали:розрізні картинки птахів
Хід гри
Скласти пташку із частин, назвати її.
Відеоруханка «Падає сніжок»
Мотивація: Давайте намалюємо годівничку, щоб птахам було куди прилітати обідати.
Пальчикова вправа
Летить горобчик – чик, чик, чик!
А де мені сісти? Де сісти? Де сісти?
На печі. На печі. На печі.
А що мені їсти? Що їсти? Що їсти?
Калачі! Калачі!
Показ вихователем роботи.
Самостійна робота дітей. Індивідуальна допомога вихователя.
Діти малюють через трафарет годівничку коричневим кольором.
Дидактична гра «Нагодуємо птахів»
Мета: закріпити в дітей знання про годівлю птахів; розвивати пізнавальний інтерес до птахів; виховувати дбайливе ставлення до них.
Матеріали:пташки, годівничка, зернятка.
Хід гри
Кожна дитина обирає собі пташку, розповідає про неї. У годівничку одна дитина насипати зернят та по черзі саджають птахів.
Повернення до художньої майстерні
Підсумок
Виставка дитячих робіт